Miss.Tang

Ble test

32 indlæg i dette emne

Jeg faldt lige over denne test at 6 forskellige ble'er og ville da lige dele den med jer ;) der er nemlig MASSER af penge at spare :loveshower

Se testen her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også kun hørt godt om Remas bleer, så vil helt sikkert bruge dem, hvis de ellers fungerer for os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger kun Rema´s bleer.. Det er dem der funger for os og synes de slår alle de dyre stort.. Ville ikke bruge andet (eller änglamark har jeg brugt i nødstilfælde)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger libero eller Remas.. Remas synes jeg dog giver en "pølse" mellem hendes ben - Men de er bare fantastiske..

Der er dog ingen motvi på vores - De er bare helt hvide og kedelige :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde håbet på, at vi kunne bruge Remas bleer, da jeg synes, at det er gode penge at spare, men Maja får desværre rød numse af Remas bleer :( så de blev hurtigt udelukket her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt den pakke man kan få som gravid igennem Rema, og jeg skalda i hvert fald prøve dem når den tid kommer, og jeg håber at den bette kan tåle dem. Vi prøvede Aldis bleer ved de andre da de havde fået meget ros, men dem fik de røde rumper af så dem gav vi væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

REMAS er vores herhjemme. De har virket uopklageligt indtil nu. Og ingen lækager - selvom de har været godt (!) fyldte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger libero eller Remas.. Remas synes jeg dog giver en "pølse" mellem hendes ben - Men de er bare fantastiske..

Der er dog ingen motvi på vores - De er bare helt hvide og kedelige :(

Der kommer motiv på fra størrelse 3 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger remas og har brugt dem siden hun var helt lille (startede dog i str 2 fordi hun var så tyk ;) )

Har kun været tilfredse med dem og har kun haft få lækager inden vi skiftede til en større størrelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt snakkede lige bleer med søsteren i dag og der snakkede vi også Remas. Hun sagde de er lidt stive til de helt små men man kan lige "mosle"/"ælte" dem lidt i hænderne så kommer man ud over det og så sidder de bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde håbet på, at vi kunne bruge Remas bleer, da jeg synes, at det er gode penge at spare, men Maja får desværre rød numse af Remas bleer :( så de blev hurtigt udelukket her

Med hensyn til rød numse, prøv at føntør når du skifter, så hun er helt tør når hun får bleen på :) Det gør vores venner og det har virket på deres dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i øvrigt også helt sikker på vi vil bruge Remas når vi en dag blir forældre :) Har aldrig hørt dårligt om dem såå er sikker på de hitter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med hensyn til rød numse, prøv at føntør når du skifter, så hun er helt tør når hun får bleen på :) Det gør vores venner og det har virket på deres dreng.

hun er skam helt tør - og vi har ikke problemet ved Libero, så det må vær noget ved Remas bleer hun ikke kan tåle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hun er skam helt tør - og vi har ikke problemet ved Libero, så det må vær noget ved Remas bleer hun ikke kan tåle...

Nå okay skal ikke gøre mig klog, har bare hørt tippet fra andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Isabella var lille, brugte vi Vibelle eller Libero. Dengang synes jeg ikke Remas var så fantastiske.

Men de har lavet om på dem siden ;) Nu bruger jeg faktisk hellere Remas til Karo. Ikke så meget pga prisen, men simpelthen fordi de er de bedste. De er dem der virker til at have bedst sugeevne, er blødest, og dem der klart lugter mindst af tis. Og så er det jo bare en bonus, at de er billige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov ja, det med tislugten er faktisk en ting..

Jeg kan lugte på Camille når hun har pampers eller libero på, hvis hun har tisset - det kan jeg KUN hvis det er mere end 4 timer siden hun er blevet skiftet med Remas - ellers kan jeg ikke lugte det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da irriterende, at jeg slet ikke har overvejet Remas.. Har idag lige brugt en god bunke penge på Libero bleer... Men Caros numse bliver ikke rød af hverken libero, pampers og ej heller af de prøvebleer fra Rema :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi plejer at bruge Libero, men prøvede Remas bleer efter at have hørt godt om dem i testen. Men jeg synes faktisk ikke de er så fantastiske. De går meget nemt i stykker, hvis man, som os, har en vildbasse på puslebordet. Så ryger tapestykket nemt af når man hiver i den. Derudover mangler jeg rigtig meget elastikken i ryggen som Libero har, da det lige får bleen til at sidde det bedre. Og så synes jeg de er ret stive i det og nemt kommer til at pose. Så vi er skiftet til Liberos bleer igen. Og så dyre er de heller ikke når man bare køber en god stak på tilbud. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min datter brugte bleer brugte vi faktisk kun Libero. Pampers gav hende meget rød og øm numse og flere af de andre mærker syntes vi var meget stive eller smuldrede. Så farvet af den gang, vil vi nok gå efter Libero denne gang også. Ved godt at det er mange år siden, men man vil jo helst det bedste for de små :loveshower Synes egentlig heller ikke at Libero er specielt meget dyrere end de andre mærker, så længe de bliver købt på tilbud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min første var jeg også dedikeret libero'er. specielt da han var 2. For deres up and go pants var klart de bedste. Han tissede næsten aldrig igennem selvom han tumlede rundt. Og de var lette at få rigtigt på da det jo nærmest er underbukser.

Med vores 2er prøvede jeg rema's og fandt dem alt for tykke og klodsede til ham. De fyldte nærmeste hele maven.

Jeg tror jeg vil give dem en chance når han er lidt ældre men pt er libero stadig bedst. (pampers har i denne str et net i som jeg ikke finder særlig rart da det sidder fast på deres hud) meeen mærkeligt nok kan man købe pampers i fx Dubai specielt til drenge og de var ViRKELIGE gode. Men de fåes desværre ikke i dk endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bruger vi i øjeblikket libero. Vi vil helst bruge remas men de er simpelthen for store til ham. Håber vi senere kan skifte :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også Remas her, de virker upåklageligt. En af de andre børn i DP lånte en en dag og da moderen så den, skiftede hun omgående fra Libero til Rema

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme bliver det libero vi bruger det gjorde jeg også med min store dreng og de vil også blive til lillebror

Det er de bleer jeg bedst ka li af bruge,og så er der også den bedste ting af vi får dem gratis

Så det ville være dumt af bruge andre som vi skal betale for,

Men jeg har prøvet remas og de gik meget hurtigt i stykker,,,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu måtte sande at selvom jeg ønskede at bruge remas er de alt for store til min lillemand. Vi bruger nu liberos men håber at kunne gå over til remas når han bliver større

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Libero kan købes ok billigt, når de er på tilbud :) Jeg har lige købt en kasse med 204 bleer i til 199 kr. i Bilka - det er ca. 97 øre pr. styk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER