TroldeMor

Arctic-d cod liver oil, fra Nordic Naturals

3 indlæg i dette emne

Jeg har luret lidt rundt efter et alternativ til D-dråberne, da Charlies mave er noget sart, og vi derfor ikke har lyst til at give ham de dråber, som er så hårde ved maven.

Og jeg kan se at Rebecca Persson anbefaler at man, i stedet for d-dråber, giver denne slags levertran, som også dækker spædbarnets D-vitamin behov, men som ikke er hårde ved maven.

Er der nogen som har prøvet disse dråber til spædbørn? Eller som kender til dem?

Eller måske bare har en holdning til at bytte d-dråber ud med disse..... For jeg er nemlig lidt i tvivl om det er en god idé?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg giver Noah sine D-vitaminer med D-Pearls, som Rebecca skriver i sin bog. Jeg prikker hul i en kapsel og trykker den ud paa en lille ske. Det paa mine fingre og rest paa skeen kommer paa hans sut eller det bryst han skal have lige efter. De er lavet paa olivenolie og giver ikke maveproblemer. Han faar saa lige lidt mere end anbefalingen, men Rebeccas anbefaling er at faa mere end den og han faar ca 15 mg :)

Arctic-d er vist godt for de boern, der faar flaskeamning... men kan lige kigge i bogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Johan fik D-pearls da han var amme baby, nu er han på flaske og får Arctic-d cod liver oil. Vi har ingen mave problemer og Johan syntes det smager godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER