slyngemor til to

hej hej.

5 indlæg i dette emne

Hejsa.

Så vil jeg sige et forsigtigt hej herinde.

Jeg har huserer herinde før ved mine andre graviditeter, men har pga en pause har jeg glemt mit password. Men i bund og grund passer det mig fint har nemlig nok brug for at være lidt anonym.

Pga et rigtig træls forløb som jeg nok senere skal fortælle om, har vi valgt at holde denne graviditet hemmelig så længe som overhovedetmulig for ikke at bekymre familie og venner.

Men jeg har dog stadig brug for at snakke alm graviditet med andre :-) så nu vil jeg melde fanen her.

Glæder mig til at lære jer andre at kende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

velkommen til :smil

dejligt med lidt liv i gruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :loveshower

Det lyder hårdt med din forhistorie. Du skal vide at jeg er klar til at lytte og opmuntre når du får lyst til at fortælle os om det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have :-) jeg er ikke så langt endnu skal først til første lægetjek d 20 har regnet ud jeg ca har termin d 23 marts. Har dog gået 10. Dage over ved mine to andre.

Tror jeg stille efter første scanning må ud med det vi har været igennem, men nok mest for at andre kan have lidt forståelse for at jeg nok bliver ekstra hysterisk og bange til tider.

Vi håber sådan at jeg kan skjule denne graviditet til md scanning. Men nu må vi se.

Glæder mig til at kunne snakke lidt baby og mave. Har i en præsentations tråd herinde så jeg kan læse lidt om jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Tillykke med spiren! Det er dejligt at der findes en gruppe som denne, hvor man kan dele stort og småt med andre der er samme sted i graviditeten. Det lyder som en tung bagage du bærer rundt på, og du må endelig skrive hvis du får brug for at få luft for det :) kan godt være at jeg ikke kan hælpe, men jeg vil meget gerne "lytte" og sende cyberkram hvis der er brug for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER