Guest mulle

jeg er vist den første?!

39 indlæg i dette emne

Blev scannet idag... Den er god nok! Jeg er gravid :loveshower Ca. 4-5 uger henne! :7himmel

Hvor er det dejligt!

Ser frem til scanning igen fredag i næste uge, hvor vi forhåbentlig kan se hjerteblink! :glad

Håber der snart kommer flere til gruppen her -så vi rigtig kan følges ad! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke - dejligt at det endte godt. :balloon :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har beregnet min terminsdato til d. 29-3-13 men det kan være lægen vil lave den om til engang i april , ved det ikke endnu :) men hvis det er- vil jeg glæde mig til at joine dig:)

Tillykke til dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke fra mig også :)

Men tænkte på... hvis du er 4-5 uger henne, skal du så ikke have ændret din terminsdato? Den må da være tættere på d. 10/4 end den 24/4 er den ikke? Jeg er selv 3+3 og håber på at kunne teste positiv her en af dagene, og så står min til d. 19/4.

Men synes egentlig det er underligt, at ikke flere har meldt sig på banen, er der ikke nogen positive til i starten af april?

-Kat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha... Vi er mange i gruppen "vores-vej-til-graviditet", som håber på at kunne joine jer i aprilgruppen.. Men nu må vi jo se!

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser

jeg fandt ud af i fredags, at jeg er gravid. Er ca 4 uger henne, efter hvad jeg kan regne ud. Vil ikke glæde mig for hurtigt, for mistede 1. gang jeg var gravid. Men hold op det er svært ikke at tænke på det. Kunne være dejligt, hvis man bare kunne glemme det lidt indtil 1. scanning var overstået, og man var sikker på, at alt var ok.

Hvordan har I det med meget motion? Hvad dyrker I?

knus fra Janni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har beregnet min terminsdato til d. 29-3-13 men det kan være lægen vil lave den om til engang i april , ved det ikke endnu :) men hvis det er- vil jeg glæde mig til at joine dig:)

Tillykke til dig :D

:balloons -og TILYKKE til dig også! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke fra mig også :)

Men tænkte på... hvis du er 4-5 uger henne, skal du så ikke have ændret din terminsdato? Den må da være tættere på d. 10/4 end den 24/4 er den ikke? Jeg er selv 3+3 og håber på at kunne teste positiv her en af dagene, og så står min til d. 19/4.

Men synes egentlig det er underligt, at ikke flere har meldt sig på banen, er der ikke nogen positive til i starten af april?

-Kat

Hej Kat!

Gad vide om beskeden er ment til mig? For jeg synes ikke jeg har skrevet nogen termins dato!?! :rolleyes

Håber du testede positiv? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha... Vi er mange i gruppen "vores-vej-til-graviditet", som håber på at kunne joine jer i aprilgruppen.. Men nu må vi jo se!

Tillykke :loveshower

:goodluck :goodluck :goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser

jeg fandt ud af i fredags, at jeg er gravid. Er ca 4 uger henne, efter hvad jeg kan regne ud. Vil ikke glæde mig for hurtigt, for mistede 1. gang jeg var gravid. Men hold op det er svært ikke at tænke på det. Kunne være dejligt, hvis man bare kunne glemme det lidt indtil 1. scanning var overstået, og man var sikker på, at alt var ok.

Hvordan har I det med meget motion? Hvad dyrker I?

knus fra Janni

Hej Janni!

:balloon TILLYKKE til dig! :hurra Kender bekymringerne alt for godt! Men håber du stadig er med "ombord"?! :kram2

Glæder mig selv overdrevet meget til en scanning fredag -som forhåbentlig viser hjerteblink -og kan give lidt ro -og måske en termins dato at se frem til!?! :rolleyes

Mht. motion -så er gåture med hunden vist det vildeste jeg får præsteret i tiden... Men burde måske nok gøre mere -inden jeg bliver stor som et hus! Jeg er bestemt ikk af de mindste og har taget 1/2 -1 kg på... :sandie :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret

Jeg er stadig med, synes det er rart at have nogen at snakke med. For denne her gang, vil jeg ikke fortælle til nogen, at jeg er gravid, før jeg er langt henne.

Lyder rart med scanning. Er det en tidlig scanning, du selv betaler eller??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret

Jeg er stadig med, synes det er rart at have nogen at snakke med. For denne her gang, vil jeg ikke fortælle til nogen, at jeg er gravid, før jeg er langt henne.

Lyder rart med scanning. Er det en tidlig scanning, du selv betaler eller??

Ja det er jo en tidlig scanning... Jeg fandt ud af, at jeg var gravid før end det nærmest er muligt! Jeg testede positiv på en hjemme-graviditetstest -men blødte og havde rigtig ondt ned i venstre side af mit underliv. Det resulterede i en masse undersøgelser og scanninger -og en del usikker tid (som jeg desværre ikke føler er ovre endnu) -men sidste scanning -for en uge siden -viste dog en udvikling -i den rigtige retning -og al usikkerheden om hvorvidt jeg var gravid og om graviditeten sad det rigtige sted -hang sammen med at jeg har været så tidligt i graviteten! De har lovet at følge mig til der er hjerteblink... :loveshower Det er iøvrigt ikke noget jeg selv skal betale!

Når du skriver denne gang, har du så haft held med en graviditet -eller kun uheld?

Jeg venter nr. 2...

sndwxz5o5scpzth6.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mulle

Jo den var skam til dig :), der står d. 24/4 som din terminsdato under din "korte profil" eller hvad man skal kalde den her ude i venstre side af skærmen :)

Ih hvor lyder det spændende med scanning på fredag!! :goodluck

mvh Kat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej tøser

jeg fandt ud af i fredags, at jeg er gravid. Er ca 4 uger henne, efter hvad jeg kan regne ud. Vil ikke glæde mig for hurtigt, for mistede 1. gang jeg var gravid. Men hold op det er svært ikke at tænke på det. Kunne være dejligt, hvis man bare kunne glemme det lidt indtil 1. scanning var overstået, og man var sikker på, at alt var ok.

Hvordan har I det med meget motion? Hvad dyrker I?

knus fra Janni

Første gang spillede jeg håndbold til jeg var i 14. uge og trænede holdtræning i FW, men der var jeg i mega god form inden jeg blev gravid og forsatte derfor bare. Denne gang har jeg været til første Håndboldtræning i tirsdags, hvor jeg testede positiv første gang og lægen fraråder at starte op på noget nyt samtidig med graviditet, så jeg overvejer a lade være - men har ikke besluttet det endnu. Jeg tog 36 kilo på sidste gang (ja jeg ved det er helt vildt) men jeg trænede en del og spiste mellem 1800 og 2000 kalorier om dagen. Jeg ved godt det lyder vildt og kan sagtens forstå når folk ikke tror på det. Men det er grunden til jeg bare gerne vil have lov at træne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle. Det blir spændende.

Er desværre lidt bange for, at jeg ikke længere er gravid. Jeg var på sommerlejr med mit arbejde torsdag og fredag, og torsdag aften kom der 2 lyserøde pletter på papiret, da jeg var på wc. Jeg var helt ude af den og ringede til min veninde, som er jordemoder. Hun beroligede mig og sagde, at det lød meget uskyldigt. Og at der er mange, der bløder under deres graviditet. Men mit var jo nærmest ikke engang blod. Nå, men jeg slappede mere af, indtil fredag eftermiddag hvor vi var ved at pakke alle ungernes ting. Jeg sled og slæbte og fik ikke rigtig holdt pauser eller fik noget af drikke. Og pludselig fik jeg nogle jag i underlivet og var nødt til at sidde ned. Men der kom ikke mere "blod". Indtil fredag aftenn hvor jeg kom hjem, og så kom der brunligt udflåd. Kun 1 gang, men nok til at jeg nærmest havde opgivet. Jeg har stadig muren i underlivet, men synes ikke det føles som inden alt det her. Måske jeg bare er så nervøs og bange, at jeg ikke helt, ved hvad jeg skal tro.

Det vil bare være hårdt, hvis det sku ske igen. I maj måned blev jeg som sagt scannet i uge 12, og der var fosteret dødt og blev fjernet. Og har ingen børn, så ønsker det så inderligt. Jeg har 2 skønne "bonusbørn" som jeg elsker overalt på jorden, men det er bare ikke det samme, som at få sine egne.

Er der andre, som har oplevet lignende??

knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for din besvarelse. Rart at andre vil dele sin historier herinde

jeg har en tid hos lægen mandag formiddag. Så må jeg høre, hvad han siger. Skal scannes den 6. september, men kan ikke vente så længe. Så blir jeg da vanvittig

Krydser fingre for at alt er ok, men har mine tvivl efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser også fingre for dig og håber det er uden betydning, det har man jo heldigvis hørt om før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for støtten. Er 20 procent optimistisk og 80 pessimistisk. Min kærestes intuition siger, at alt er ok. Men jeg er bare så bange, at det er svært at blive ved med at tro på det. Håber jeg får svar imorgen, så jeg kan blive afklaret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til jer alle. Det blir spændende.

Er desværre lidt bange for, at jeg ikke længere er gravid. Jeg var på sommerlejr med mit arbejde torsdag og fredag, og torsdag aften kom der 2 lyserøde pletter på papiret, da jeg var på wc. Jeg var helt ude af den og ringede til min veninde, som er jordemoder. Hun beroligede mig og sagde, at det lød meget uskyldigt. Og at der er mange, der bløder under deres graviditet. Men mit var jo nærmest ikke engang blod. Nå, men jeg slappede mere af, indtil fredag eftermiddag hvor vi var ved at pakke alle ungernes ting. Jeg sled og slæbte og fik ikke rigtig holdt pauser eller fik noget af drikke. Og pludselig fik jeg nogle jag i underlivet og var nødt til at sidde ned. Men der kom ikke mere "blod". Indtil fredag aftenn hvor jeg kom hjem, og så kom der brunligt udflåd. Kun 1 gang, men nok til at jeg nærmest havde opgivet. Jeg har stadig muren i underlivet, men synes ikke det føles som inden alt det her. Måske jeg bare er så nervøs og bange, at jeg ikke helt, ved hvad jeg skal tro.

Det vil bare være hårdt, hvis det sku ske igen. I maj måned blev jeg som sagt scannet i uge 12, og der var fosteret dødt og blev fjernet. Og har ingen børn, så ønsker det så inderligt. Jeg har 2 skønne "bonusbørn" som jeg elsker overalt på jorden, men det er bare ikke det samme, som at få sine egne.

Er der andre, som har oplevet lignende??

knus

Hej...

Jeg forstår udemærket din bekymring. Jeg har selv prøvet noget lignende i min første graviditet. Jeg var på tøse-shoppe-tur i Sverige og befandt mig i et stort indkøbscenter -da jeg skulle tisse. På toilettet opdagede jeg, da jeg tørrede mig en ordentlig blodig slimklat... Jeg var sikker på at jeg havde aborteret... Forinden havde jeg også prøvet at småbløde lidt -hvorefter de scannede mig og alt var i fineste orden. Men dér -i Sverige -jeg troede det var slut! Mine veninder kørte mig på et sygehus, hvor jeg blev scannet. Lægen sagde at hun godt kunne se at der stod lidt blod, men at hun ikke kunne forklare præcist hvor det kom fra. Fosteret havde det alletiders -og i påsken blev min søn 2 år!

Jeg tror virkelig ikke du skal være bange, men det er jo det nemmeste i verden for mig at sige til dig nu. Kan så udemærket forstå, hvis det ikke giver dig ro eller tryghed du vil have godt af. Dét håber jeg lægen vil hjælpe dig med imorgen! Jeg krydser fingre for dig!

Håber selv på at nogen holder hånden over mig... Jeg har jo haft en sær start på min graviditet... Og i fredags skulle jeg så scannes -fordi de havde lovet mig at følge mig til der var hjerteblink. Men dén scanning gik slet ikke som lovet! De kunne ikke finde hjerteblink -på trods af at lægen vurderede at jeg skal være 6 uger henne -og det skal man gerne kunne! Gik tudende derfra med en ny tid til scanning på fredag. Mit lille håb -hænger nu på, at de måske har målt forkert (det er jo meget småt endnu -det de måler). De følte sig ikk 100% sikre -så de ville give det en uge mere. Men jeg skulle forberede mig på en abort. Det er 2. gang i denne graviditet jeg får besked på det. Ud over det -så bløder jeg jævnligt -både friskt og gammelt blod -og har det som om jeg har fået tæsk i maveregionen...

Jeg kan slet ikke bedømme hvordan jeg virkelig har det længere... Er tyndslidt efter 6 ugers uvished -og følelsmæssig rutsjebanetur... Har jeg ondt fordi jeg er ved at abortere mit måske døde foster -eller er det psykisk -og måske bare en hårdere nr 2 graviditet?!

Der er laaaaaaaaaaaaaaaang tid tl fredag -og jeg ved ikke om jeg skal glæde mig eller frygte den dag!

Imorges fik jeg en sms fra min gynækolog, det var en påmindelse om en tid jeg har imorgen -som jeg fik for længe siden -fordi jeg i maj månede i år fik konstateret PCO. Nu skal jeg så afsted imorgen formiddag. Jeg pønser på om jeg måske kan lokke hende til at scanne mig (men har jeg i virkeligheden lyst til det?)... Måske vil hun slet ikke. Jeg skal direkte på job efterfølgende til kl 17... Jeg kan tilnærmelsesvis slet ikke overskue det...

Pyh...

Måske vi kan krydse fingre for hinanden?!

Klem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det lyder virkelig ikke rart. Så skal jeg vist ikke komme med mine bekymringer. Jeg er virkelig glad for at du vil dele dette med mig. Håber at vi begge klarer os gennem det og kan fortsætte vores graviditet. Jeg vil krydse fingre for, at alt er ok for os begge to. Og håber vi kan følges ad herinde. Knus og held og lykke fra mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NÅ, nu er alt håb vist væk. Vågnede i nat med menstruations lignende smerter og rød blod på papiret da jeg tørrede mig på wc'et. Skal til læge 10.50, er ikke nervøs længere, for har vist regnet ud, at det er slut. Øv, havde virkelig troet på det den her gang.

Held og lykke til alle I skønne tøser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os alligevel vide hvad lægen siger. Jeg troede virkelig også det var slut i min første graviditet - uden at det var det! Jeg krydser fingre for dig! Jeg sidder selv pt og venter ved gynækologen - med sommerfugle i maven. Der er stadig et lille håb!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER