Guest mulle

jeg er vist den første?!

39 indlæg i dette emne

Held og lykke. Skriver når jeg har været ved lægen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå er hjemme fra lægen. Han kunne ikke rigtig sige en skid. Pga jeg ikke er længere henne, så kan han hverken mærke eller se noget. Og en scanning ville ikke vise noget. Så jeg skal komme med en urinprøve onsdag og så laver han en graviditets test. Men jeg ved vist hvad klokken har slået. Føler pludselig mine brystspændinger er væk og føler mig ikke længere gravid. Tudede helt vildt, både pga uvisheden men også pga at jeg tror jeg har fået en abort igen igen. Og så 2 gange inden for 4 måneder. Det er sku svært at tro på, at det vil lykkes. Håber din dag hos gynækologen gik bedre. Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal ha én abort i løbet af ugen... Ingen liv i mit lille foster - desværre! :'( Så jeg melder mig ud igen. Go held til alle I andre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er jeg da virkelig ked af at høre. Vi må op på hesten igen, selvom det er svært at tro på lige nu. Held og lykke. Håber vi støder ind i hinanden igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig trist med jer begge to :( Janni jeg krydser stadigvæk fingre for dig. Mulle føler virkelig med dig og håber snart du bliver gravid igen. Stort kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været hos lægen Idag. Jeg er stadig gravid, men skal holde mig i ro resten af ugen. Har en del menstruations smerter, men kun en enkelt dråbe brunt blod på en hel dag, så måske der ikke er så slemt alligevel. Skal selv tage graviditets test hver 3. Dag for at holde øje med, om jeg blir ved med at være gravid.

Og hvis alt går som det skal, så kan jeg ikke vente helt til den 13. September med at finde ud af, om alt er ok. Så må han sku sende mig til scanning i slutningen af uge 7.

Har en lidt underlig fornemmelse, for havde ikke troet jeg var gravid længere. SÅ det var en meget positiv overraskelse.

Krydser fingre for at det kommer til at gå godt. Er stadig med herinde lidt endnu i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser lige tiden an til i næste uge. Måske jeg presser ham til at sende mig til scanning endnu tidligere. Men er da mere positiv trods alt. Men vil ikke håbe for meget, før jeg er over se 12 uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har taget endnu en test og den er stadig positiv. Men slapper ikke af før i uge 12. Hver gang jeg er på wc er jeg nervøs for at kigge ned i toilettet, for tænk hvis jeg nu bløder igen. Der er ikke kommet noget i flere dage. Kun lidt lysbrunt udflåd/blod når jeg tørrer mig. Så prøver at tænke positivt. Min læge sagde at mange ku pletbløde gennem hele sin graviditet. Puha, håber jeg ikke jeg gør. Han vil ikke sende mig til scanning før den 13. September, for han vil være sikker på at jeg er så langt henne, at de kan se hjerte blink. For vil ikke gøre mig endnu mere nervøs. Hvis jeg begynder at bløde kraftigt, så vil han godt nok sende mig til scanning. Overvejer lidt selv at betale for en tidlig scanning om en uges tid. Er i uge 6+0 Idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber den bliver der og krydser fingre for dig og mini :)

Jeg blødte de første mange måneder i min første graviditet, pga noget med jeg har en tynd slimhinde. Men han blev der og er 7 år nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder trods alt til at være godt nyt, men jeg havde også købt en scanning for at få vished.

Håber virkelig alt går godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, rart med lidt støtte i den svære tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej piger.

sorry jeg ikke har fået skrevet i lang tid, men har prøvet at tage det stille og roligt, og ikke tænke for meget på det hele

Jeg var så heldig, at jeg var til scanning den 13. september, hvor jeg så hjerteblink. Det var så stort, at jeg tudede :-)

var så lettet, men der er jo stadig en lille risiko. Lægen sagde at der var 95 % chance for, at alt vil gå godt, så fint det så ud. Så det var meget positivt.

Skal til nakkefoldsscanning den 9. oktober, der er jeg i uge 13. Så krydser fingre for, at alt er ok til den tid.

Og så skal jeg ellers også til at købe ind, hehe.

Nej jeg har ikke travlt, for der er jo masser af tid.

Hvordan går det med I andre tøser????

knus fra Janni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej tøser.

har ikke været online i lang tid. Her går alt godt. Jeg er blevet scannet 2 gange og alt er i skønneste orden. Er i ugen 14 nu, uha hvor tiden går.

Ser frem til scanning sidst i november, så jeg ved om det blir en pige eller dreng.

går det godt med jer andre??

knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER