wonder

Samme tid, samme planer

6 indlæg i dette emne

Hvorfor er det lige at nogle dage er som at hakke sig igennem tyk sort tyggegummi, som for det første ser HELT håblåst ud, er kedeligt og ulækkert og hver gang man får gjort lidt bliver man ved gummietskraft slynget tilbage.... :box :box

Mens andre dage er som lyserød candyfloss..man når det hele, glæder sig til dagen og synes ALT ser overskueligt ud :glad :loveshower

Kender i følelserne?? Hvorfor har vi dem mon-.....eller ENDNU værrer er jeg den eneste og bør jeg måske søge hjælp :balloon :jul11: :unsure

I dag er en af de luserøde dage...ellers havde jeg jo ikke overskud til at sidde her....meeen den sidste julegave er også købt og om to dage kan jeg se lidt juleferie, så det kan også være det er det der spiller :jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er på en tyggegummi dag i dag.. i går indtil vel en 20 tiden havde jeg en candyfloss dag..

Kender det alt alt alt for godt... Gud hvor ville jeg ønske man kun havde candyfloss dage.. men på den anden side vil man sætte lige så stor pris på de dage hvis tyggegummi dagene ikke kom og mindede en om hvor fantastisk man kan have det..

Synes det dejligt du dog har en god dag i dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan du tro jeg kender. Jeg ved ikke hvilken dag det her er. Ud fra de første par mails og opringninger tyder det på en tyggegummi dag. SÅ jeg går ind og sover en time mere og så kan det jo være der er en candyfloss der venter på mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh ja - mon ikke vi alle har det sådan?

Eller skal jeg også med i behandling ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det... men synes jeg har flest "dovne" dage i tiden :(

Godt jeg nemt døjer med dårlig samvittighed, så får altid lavet lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh jeg kender det også....hos mig har det dog sat sig som sygdom (stress) hvor selv det at gå en tur med støvsugeren kan føles som om jeg skal støvsuge hele planeten og så bliver jeg modløs og ked af det og sover i stedet for :(

Har dog fået det noget bedre og får lavet nogle flere ting....men jøsses hvor er jeg F L A D bagefter virkelig som om jeg HAR støvsuget hele jordkloden....det er rigtig væmmeligt, især fordi jeg er bevidst om det og når jeg får de der lyserøde små glimt af hverdagen, så bliver jeg så ked af det.

Øv en dum cirkel...

Hvis du er SÅ langt ude som mig...så skal du søge læge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER