Guest baby2011

Dit aller første kys

37 indlæg i dette emne

Da jeg var 15 år fik jeg mit aller første kys af en dreng, altså et af de der kys der bare varer i flere minutter og man har den her fantastiske følelse i kroppen :loveshower :loveshower

Jeg fik mit aller første hede kys af en dreng fra paraelleklassen med skatertøj og peacetegn om halsen ( Ja, det var rent faktisk lovligt ) :D :D

I dag da jeg var inde til fitness stod han der eddermalme lige pludselig :o Han sagde hej og smilede...

Jeg har ikke set ham i 18 år ..

Alle de her følelser for ham og den tid vi havde sammen kom op i mig og da vi kiggede på hinanden smilede han som om, han tænkte det samme..

Det skal lige siges at jeg jo er lykkeligt gift og han blev gift i sidste måned, så der var jo intet og der bliver heller ikke noget, men det var fedt, at få suset i kroppen endnu engang..

Kender du det ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm jeg kender lidt det modsatte :D

Mit første rigtige kærestekys var på en snehvid vinteraften efter en lang gåtur, hvor vi begge havde været sådan lidt "Ej, kan han/hun mon lide mig?"-teenage-forelsket-nervøs. Et rigtig fint minde. :loveshower

Men da jeg så ham for et halvt års tid siden, var han bare blevet halvtyk, skaldet og var generelt ikke særlig køn. Det var ikke så meget sus som det var "Oh my, hvor er den pæne dreng, som jeg kyssede for 12 år siden?!?"-følelse :lol Men det var da sjovt at se ham igen :)

Lyder ellers dejligt lige at genopleve den der ungdomsforelskelse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ok, ham her var godt nok ikke ikke noget, at råde hurra for nu, han er også blevet helt skaldet og bare alt for voksen i hans udseende ( hvilket er underligt man bliver efter 18 år ) :D :D :D Men mærkeligt nok tænkte jeg slet ikke over hvordan han så ud nu, for i det sekund jeg så ham tænkte jeg på den lille dreng han var som 15 årige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan godt huske mit første kys.

Det var til en vens fødselsdag, og de andre sagde at jeg ikke turde kysse ham, men det turde jeg altså godt. Senere på sommeren startede jeg i skole, og tror ikke jeg har set ham siden :lol

Mit første rigtige kys var med en jeg havde inviteret med på spejdertur, og så tog vi ud om aftenen og gik måneskinstur og så begyndte han at vise mig en masse stjernetegn, og mens jeg kiggede efter dem kyssede han mig. Det kom lidt bag på mig, på den gode måde, og jeg kyssede igen. Det var mit første ikke-tante kys, og jeg var lige fyldt 15. :blush

Jeg har ikke set ham siden.

Til gengæld er jeg facebookvenner med min eks jeg havde da jeg var 16, og det er da lidt sjovt at følge med i hans liv. Han har fået en datter for et år eller 2 siden, og kører vist nok lastbil. Han ligner sig selv, og for at være helt ærlig kan jeg slet ikke se, hvad jeg faldt for ved ham. Han er da et sødt menneske, men hold op hvor er vi forskellige. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, desværre var mit første kys med en ubehagelig oplevelse.

Men, det mest fantastiske første kys jeg nogensinde har fået var faktisk af min nuværende kæreste..

Vi havde lært hinanden at kende på nettet. Han boede på fyn, men skulle i tivoli friheden, og jeg var i Århus ved min familie - Så han spurgte om ikke vi skulle mødes.

Jeg tog min søster med derind, og han havde sin bror med.

Da jeg fik øje på ham, blev jeg helt blød i knæene.. Sidenhen har min svoger fortalt at Christian havde stået i kø(Det havde jeg ikke opdaget) og var gået fra ham og køen, mens han sagde "Det er Gitte.. Det er hende, hun er lige der.." :rolleyes

Vi forsøgte hele dagen at få lidt tid selv, men de ville ikke lade os være alene. Så vi fakede at ville i piratskibet med dem - Og da de var spændt godt fast, hoppede vi af og løb vores vej :7himmel

Vi satte os i pariserhjulet, og jeg tænkte.. "Hvis den stoppe på toppen, så kysser jeg ham".. Og den stoppede på toppen :7himmel

Jeg får altid kuldegysninger, når jeg ser et pariserhjul.

De andre fandt os hurtigt igen, og vi lod som ingenting. Da vi skulle sige farvel, gav han mig et knus og hviskede "kys mig" i mit øre - SMELT.. Og jeg kyssede ham igen :7himmel :7himmel

Det er 5 år siden til september - Christian var kun 17 dengang :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower ÅÅåååårh hvor er det sødt Myolina!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, desværre var mit første kys med en ubehagelig oplevelse.

Men, det mest fantastiske første kys jeg nogensinde har fået var faktisk af min nuværende kæreste..

Vi havde lært hinanden at kende på nettet. Han boede på fyn, men skulle i tivoli friheden, og jeg var i Århus ved min familie - Så han spurgte om ikke vi skulle mødes.

Jeg tog min søster med derind, og han havde sin bror med.

Da jeg fik øje på ham, blev jeg helt blød i knæene.. Sidenhen har min svoger fortalt at Christian havde stået i kø(Det havde jeg ikke opdaget) og var gået fra ham og køen, mens han sagde "Det er Gitte.. Det er hende, hun er lige der.." :rolleyes

Vi forsøgte hele dagen at få lidt tid selv, men de ville ikke lade os være alene. Så vi fakede at ville i piratskibet med dem - Og da de var spændt godt fast, hoppede vi af og løb vores vej :7himmel

Vi satte os i pariserhjulet, og jeg tænkte.. "Hvis den stoppe på toppen, så kysser jeg ham".. Og den stoppede på toppen :7himmel

Jeg får altid kuldegysninger, når jeg ser et pariserhjul.

De andre fandt os hurtigt igen, og vi lod som ingenting. Da vi skulle sige farvel, gav han mig et knus og hviskede "kys mig" i mit øre - SMELT.. Og jeg kyssede ham igen :7himmel :7himmel

Det er 5 år siden til september - Christian var kun 17 dengang :biglove

Ja det er da en sand kærlighedshistorie :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor er det sjovt i hedder Gitte og Christian - Jeg kender også et par der hedder Gitte og Christian, men de bor dog på sjælland og har en lille dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay nu deler jeg en hemmelighed her.

Mit allerførste ikke tantekys var med en fyr, som jeg havde været vild med længe. Han havde desværre en kæreste, og jeg var sådan teenagerkærester med hans kammerat, vi var dog ikke kommet længere end til tantekyssene.

Men en aften hos ham min kæreste, var ham, som jeg jo egentlig var vild med der også. Og på et tidspunkt siger han til mig, at han gerne vil kysse mig, mens ham jeg kærestede med var på wc. Jeg troede det var i sjov, så vi går ind på et værelse, og så kysser vi. Og jeg som troede det var i sjov, og bare tantekys blev noget chokeret, for det var ikke lige det, som jeg havde forventet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke grave mit allerførste kys frem af erindringen - kan simpelthen ikke huske det.

Så det har nok ikke været så fantastisk igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke grave mit allerførste kys frem af erindringen - kan simpelthen ikke huske det.

Så det har nok ikke været så fantastisk igen <_<

Sådan har jeg det også... Kan ingenting huske.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej, Myliona, jeg får kuldegysninger af den historie! SÅ romantisk! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej, Myliona, jeg får kuldegysninger af den historie! SÅ romantisk! :loveshower :loveshower :loveshower

:loveshower Det var også bare helt perfekt :loveshower Får også selv helt kuldegysninger når jeg tænker på det.

Havde de ikke sløjfet det pariserhjul i tivoli friheden, så havde jeg nok også endt med at overtale ham til at holde vores (engang i fremtiden forhåbentlig kommende bryllup) derude :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan simpelthen ikke grave mit allerførste kys frem af erindringen - kan simpelthen ikke huske det.

Så det har nok ikke været så fantastisk igen <_<

Ha sådan har jeg det også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg kan huske det første kys med min mand.

Jeg var sådan virkelig virkelig fuld med fuld på, min veninde og jeg havde købt rundstykker for 100 kr ( virkelig mange penge for 14 år siden ok). Min mand og jeg havde haft det ret sjovt og han var gået hjem fra byen før mig, og derfor var han en kylling ja ja :whistling

Da vi passere hans forældres hus ser jeg vinduet til hans værelse står på klem, så jeg springer igennem et bed og hiver vinduet op og faster rundstykker på ham ( jeg fodre vel kyllinger ik) og så rejser han sig og kysser mig igennem vinduet.

:biglove :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg kan huske det første kys med min mand.

Jeg var sådan virkelig virkelig fuld med fuld på, min veninde og jeg havde købt rundstykker for 100 kr ( virkelig mange penge for 14 år siden ok). Min mand og jeg havde haft det ret sjovt og han var gået hjem fra byen før mig, og derfor var han en kylling ja ja :whistling

Da vi passere hans forældres hus ser jeg vinduet til hans værelse står på klem, så jeg springer igennem et bed og hiver vinduet op og faster rundstykker på ham ( jeg fodre vel kyllinger ik) og så rejser han sig og kysser mig igennem vinduet.

:biglove :biglove

ha ha - jamen rundstykker er vel ikke det værste man kan få smidt i hovedet sådan en tidlig morgen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg kan huske det første kys med min mand.

Jeg var sådan virkelig virkelig fuld med fuld på, min veninde og jeg havde købt rundstykker for 100 kr ( virkelig mange penge for 14 år siden ok). Min mand og jeg havde haft det ret sjovt og han var gået hjem fra byen før mig, og derfor var han en kylling ja ja :whistling

Da vi passere hans forældres hus ser jeg vinduet til hans værelse står på klem, så jeg springer igennem et bed og hiver vinduet op og faster rundstykker på ham ( jeg fodre vel kyllinger ik) og så rejser han sig og kysser mig igennem vinduet.

:biglove :biglove

Ha ha ha :lol tak der fik du lige mit humør til at stige et par tiltrængte grader :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona det er altså en sød historie :wub bliver helt blød indeni!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah kan ikke huske mit første kys sådan rigtig, men det har været på en af skole lejrene hvor vi altid spillede S. P. K. Eller T. Hvor K. Stod for kys og T for tungekys :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger dog, det aller første kys er da noget helt særligt ( Eller det burde det være ) :P :P :P

Jeg kan også tydeligt huske det første kys jeg fik af min mand :kuller :kuller Det er nu det bedste af dem alle...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger dog, det aller første kys er da noget helt særligt ( Eller det burde det være ) :P :P :P

Jeg kan også tydeligt huske det første kys jeg fik af min mand :kuller :kuller Det er nu det bedste af dem alle...

Det bedste kys jeg har fået er ikke fra min mand men en meget sød dreng i 8 kl på studietur i København :loveshower Vi var så forelskede ( han var ikke den første jeg kyssede,)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha - jamen rundstykker er vel ikke det værste man kan få smidt i hovedet sådan en tidlig morgen :D

Du har jo helt ret :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg kan huske det første kys med min mand.

Jeg var sådan virkelig virkelig fuld med fuld på, min veninde og jeg havde købt rundstykker for 100 kr ( virkelig mange penge for 14 år siden ok). Min mand og jeg havde haft det ret sjovt og han var gået hjem fra byen før mig, og derfor var han en kylling ja ja :whistling

Da vi passere hans forældres hus ser jeg vinduet til hans værelse står på klem, så jeg springer igennem et bed og hiver vinduet op og faster rundstykker på ham ( jeg fodre vel kyllinger ik) og så rejser han sig og kysser mig igennem vinduet.

:biglove :biglove

Hvorfor er det, at jeg så levende kan se det for mig? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅRH, Myliona :biglove

Jeg kan tydeligt huske mit første kys, for jeg var (forholdsvis) gammel inden det skete. Jeg var slet ikke klar til det der med drenge og da den oplagte mulighed for mit første kys (sikkert tanteudgaven) faktisk var allerede til en håndboldafslutning i 6. klasse, løb jeg min vej og ringede efter min mor og sagde jeg havde ondt i maven :rolleyes :D

Mit første kys, var til en privat 18-års fødselsdag hos en jeg havde gået på efterskole med. Jeg var også lige blevet 18 :rolleyes Han var guitarist i det band min efterskole-ven spillede i og jeg synes han var SÅ sød ;)

Jeg kan ikke huske hvordan det skete, men jeg kan TYDELIGT huske, hvordan det føltes i maven, da vi rent faktisk kyssede hinanden og jeg kan huske, at sangen 'Ladybird' med Freya spillede i stuen :biglove

Vi sov på gulvet sammen i stuen under min sovepose :7himmel (jeg husker også, at jeg havde menstruation og at jeg, da jeg vågnede opdagede, at jeg var blødt mega meget igennem... Knap så fedt <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg kan ikke huske mit første kys, så det kan heller ikke have været noget særligt ;)

Men jeg kan huske det første jeg fik af min mand. Det er 5 år siden i går :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit første kys med min mand husker jeg også.

Vi havde mødt hianden hos min søster nogle uger før, at vi mødtes igen på feststedet i Hammel - Jep Johns Bodega, som Chris Anker Sørensen gerne nævner i TV. Men vi mødtes altså på Johns bodega, og jeg er der sammen med min søsters veninde, som kendte alle i Hammel, og jeg kendte knap nok hende, og ikke andre, så så jeg min mand, som jeg dog havde mødt en gang før, og sagde at nu hang han på mig, for jeg kendte kun ham.

Det var han helt okay med, og vi satte os med hans kammerater i et hjørne og snakkede og drak øl, på et tidspunkt ender vi med at holde i hånd under bordet, så de andre ikke skulle opdage det. Da vi havde siddet sådan længe, og snakkede med hinanden og de andre omkring bordet, gik min mand på toilettet, jeg fulgte så efter, og ventede på ham ude på gangen, hvor vi så kyssede :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER