Guest baby2011

Dit aller første kys

37 indlæg i dette emne

Jeg kan simpelthen ikke grave mit allerførste kys frem af erindringen - kan simpelthen ikke huske det.

Så det har nok ikke været så fantastisk igen <_<

Mit kan jeg heller ikke huske, så stemmer i her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mit aller første rigtige kys var da jeg var 15 år gammel.. Da jeg var 11 år havde jeg lavet en "pagt" med mig selv om at den første mand jeg kyssede og havde sex med var ham jeg skulle giftes med... Jeg mødte så den her fyr som var 4 år ældre end mig... Han insisterede på at komme hjem og besøge mig... jeg havde aldrig haft en rigtig kæreste på det tidspunkt, kun noget flirt.. Men kunne godt mærke på ham hvad det var han ville (altså nysse, ikke det andet :P) Så sagde det lige ud at jeg altså havde lavet den her pagt med mig selv.... Det var helt fint med ham... Det var så rart og man blev helt varm inden i... Bag efter følte jeg mig dog godt dum og tænkte at ham hørte jeg da aldrig fra, før vidste godt at jeg lød som en sært pigebarn. Jeg var ked af det da jeg rigtig godt kunne lide ham og havde brudt min pagt med mig selv... Dagen efter skrev han at han glæde sig til at se mig igen... Idag har vi været sammen i 9 ½ år, holdte vores første bryllupsdag igår og vores 3 måneder gamle datter skal døbes på søndag! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, desværre var mit første kys med en ubehagelig oplevelse.

Men, det mest fantastiske første kys jeg nogensinde har fået var faktisk af min nuværende kæreste..

Vi havde lært hinanden at kende på nettet. Han boede på fyn, men skulle i tivoli friheden, og jeg var i Århus ved min familie - Så han spurgte om ikke vi skulle mødes.

Jeg tog min søster med derind, og han havde sin bror med.

Da jeg fik øje på ham, blev jeg helt blød i knæene.. Sidenhen har min svoger fortalt at Christian havde stået i kø(Det havde jeg ikke opdaget) og var gået fra ham og køen, mens han sagde "Det er Gitte.. Det er hende, hun er lige der.." :rolleyes

Vi forsøgte hele dagen at få lidt tid selv, men de ville ikke lade os være alene. Så vi fakede at ville i piratskibet med dem - Og da de var spændt godt fast, hoppede vi af og løb vores vej :7himmel

Vi satte os i pariserhjulet, og jeg tænkte.. "Hvis den stoppe på toppen, så kysser jeg ham".. Og den stoppede på toppen :7himmel

Jeg får altid kuldegysninger, når jeg ser et pariserhjul.

De andre fandt os hurtigt igen, og vi lod som ingenting. Da vi skulle sige farvel, gav han mig et knus og hviskede "kys mig" i mit øre - SMELT.. Og jeg kyssede ham igen :7himmel :7himmel

Det er 5 år siden til september - Christian var kun 17 dengang :biglove

Oh my God! Snøft!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit første rigtige kys (der ikke var et tantekys) var ikke noget at råbe hurra for - Jeg var 15 år, alt for fuld og han var meget ældre end mig... Da han spurgte om mit nummer gav jeg ham et forkert nummer, hvilket jeg synes var super smart, indtil jeg mødte ham på et andet diskotek et par uger efter... <_<

Et af de kys der bringer det største smil frem hos mig, er dog et "Tantekys" fra en tidligere kollega. Min X gennem 1½ år havde slået op med mig et par uger forinden, hvilket jeg stadig var ked af, men et eller andet sted også var ved at få øjnene op for, at jeg arbejdede sammen med en temmelig lækker fyr. En eftermiddag sad jeg på kontoret, hvorefter han kommer ind og synger med på Tim Christensens sang "Right next to the right one" og kysser mig. Jeg var temmelig paf, men det var bestemt med til at hjælpe mig lidt lettere gennem kærestesorgen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit aller første rigtige kys var da jeg var 15 år gammel.. Da jeg var 11 år havde jeg lavet en "pagt" med mig selv om at den første mand jeg kyssede og havde sex med var ham jeg skulle giftes med... Jeg mødte så den her fyr som var 4 år ældre end mig... Han insisterede på at komme hjem og besøge mig... jeg havde aldrig haft en rigtig kæreste på det tidspunkt, kun noget flirt.. Men kunne godt mærke på ham hvad det var han ville (altså nysse, ikke det andet :P) Så sagde det lige ud at jeg altså havde lavet den her pagt med mig selv.... Det var helt fint med ham... Det var så rart og man blev helt varm inden i... Bag efter følte jeg mig dog godt dum og tænkte at ham hørte jeg da aldrig fra, før vidste godt at jeg lød som en sært pigebarn. Jeg var ked af det da jeg rigtig godt kunne lide ham og havde brudt min pagt med mig selv... Dagen efter skrev han at han glæde sig til at se mig igen... Idag har vi været sammen i 9 ½ år, holdte vores første bryllupsdag igår og vores 3 måneder gamle datter skal døbes på søndag! :kuller

ÅRH! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit aller første rigtige kys, som ikke var tantekys, fik jeg som 14 årig. Han boede nær mig, i et værelseskomplex af en art der nok ikke findes mere. Vi var tit deroppe os tøser, fordi en skoleveninde havde en kæreste deroppe. Ham jeg fik mit første kys af kom meget ved venindens kæreste, da de boede meget tæt, så han var der næsten altid når vi var der.

Og jeg faldt bare pladask for ham med det samme. Han var 28.. Altså dobbelt så gammel som jeg.. Besad en afsindig forførende charme, og havde fremtrædende italienske gener.. En rigtig latino.. Og så var han bare super super lækker!

Efter lang tids kamp, blev vi lidt mere end bare almindelige gode venner. Der var noget imellem os og vi var meget tætte. Nogle gange bad han mig dog om at flytte mig lidt væk, eller lade være med noget bestemt, og jeg fattede ikke hvorfor.

En vinteraften skulle vi ned til en tank i nærheden, han jeg og en anden mand. Jeg husker det tydeligt, for ekspedienten knaldede kasseapparatet i med voldsom kraft.. Desværre glemte han at flytte fingrene, og ingen af kunderne på tanken kunne lade være at brøle af grin.

På vej tilbage fra tanken, sad jeg og kikkede ud på sneen der dalede ned, mens vi kørte.. Pludselig mærkede jeg en hånd i min, og kikkede nærmest forskrækket ind i de sorte øjne, der i dagslys var nøddebrune med grønt skær. Han smilede bare.

Da vi endelig kom tilbage ville de andre piger fra min klasse gerne ud og kaste med sne. Vi havde altid rent godt 20 unger rundt sammen på den vej hvor jeg dengang boede, og de kunne se de andre var ude. Så alle gik med ud.. Også han, og især han og jeg havde travlt med at skyde på hinanden. På et tidspunkt forsvandt de andre længere op af vejen, og vi var alene tilbage. Pludselig stod han foran mig.. Og så husker jeg faktisk ikke hvad de skete, eller hvad han sagde.. Men han kyssede mig midt ude på den hvide vej, mens sneen dalede ned om os.

Dagen efter ville han tale alvorligt med mig, og fortalte så at han var vildt forelsket i mig, men at det ikke ville gå fordi jeg var for ung. Han havde svært ved at bevare selvkontrollen når jeg var der, så det var nok bedst at vi stoppede med at være i selvskab med hinanden, inden han gjorde noge dumt. Jeg var SÅ gal på ham, men forstod det også godt. Og jeg håbede at måske året efter.. Når jeg var fyldt 15 og var "buksemyndig".. Så måske.

Sådan gik det dog aldrig. Til gengæld har jeg mødt ham flere gange igennem årerne. Han er stadig gude skøn at se og høre på. Super super lækker og SÅ charmerende.. I en alder af 44 år, kan han stadig tage vejret fra mig. Desværre har hans skæbne vist sig at være ret sørgelig. Han er alkoholiker og har til lige et problem med coke. Så selvom jeg har haft chancen for at få det jeg ønskede engang, har jeg selvfølgelig takket nej hver gang. Jeg møder ham stadig de mest underlige steder. Sidste gang i fredags på en nedlagt vej, midt ude i ingen ting.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit aller første rigtige kys, som ikke var tantekys, fik jeg som 14 årig. Han boede nær mig, i et værelseskomplex af en art der nok ikke findes mere. Vi var tit deroppe os tøser, fordi en skoleveninde havde en kæreste deroppe. Ham jeg fik mit første kys af kom meget ved venindens kæreste, da de boede meget tæt, så han var der næsten altid når vi var der.

Og jeg faldt bare pladask for ham med det samme. Han var 28.. Altså dobbelt så gammel som jeg.. Besad en afsindig forførende charme, og havde fremtrædende italienske gener.. En rigtig latino.. Og så var han bare super super lækker!

Efter lang tids kamp, blev vi lidt mere end bare almindelige gode venner. Der var noget imellem os og vi var meget tætte. Nogle gange bad han mig dog om at flytte mig lidt væk, eller lade være med noget bestemt, og jeg fattede ikke hvorfor.

En vinteraften skulle vi ned til en tank i nærheden, han jeg og en anden mand. Jeg husker det tydeligt, for ekspedienten knaldede kasseapparatet i med voldsom kraft.. Desværre glemte han at flytte fingrene, og ingen af kunderne på tanken kunne lade være at brøle af grin.

På vej tilbage fra tanken, sad jeg og kikkede ud på sneen der dalede ned, mens vi kørte.. Pludselig mærkede jeg en hånd i min, og kikkede nærmest forskrækket ind i de sorte øjne, der i dagslys var nøddebrune med grønt skær. Han smilede bare.

Da vi endelig kom tilbage ville de andre piger fra min klasse gerne ud og kaste med sne. Vi havde altid rent godt 20 unger rundt sammen på den vej hvor jeg dengang boede, og de kunne se de andre var ude. Så alle gik med ud.. Også han, og især han og jeg havde travlt med at skyde på hinanden. På et tidspunkt forsvandt de andre længere op af vejen, og vi var alene tilbage. Pludselig stod han foran mig.. Og så husker jeg faktisk ikke hvad de skete, eller hvad han sagde.. Men han kyssede mig midt ude på den hvide vej, mens sneen dalede ned om os.

Dagen efter ville han tale alvorligt med mig, og fortalte så at han var vildt forelsket i mig, men at det ikke ville gå fordi jeg var for ung. Han havde svært ved at bevare selvkontrollen når jeg var der, så det var nok bedst at vi stoppede med at være i selvskab med hinanden, inden han gjorde noge dumt. Jeg var SÅ gal på ham, men forstod det også godt. Og jeg håbede at måske året efter.. Når jeg var fyldt 15 og var "buksemyndig".. Så måske.

Sådan gik det dog aldrig. Til gengæld har jeg mødt ham flere gange igennem årerne. Han er stadig gude skøn at se og høre på. Super super lækker og SÅ charmerende.. I en alder af 44 år, kan han stadig tage vejret fra mig. Desværre har hans skæbne vist sig at være ret sørgelig. Han er alkoholiker og har til lige et problem med coke. Så selvom jeg har haft chancen for at få det jeg ønskede engang, har jeg selvfølgelig takket nej hver gang. Jeg møder ham stadig de mest underlige steder. Sidste gang i fredags på en nedlagt vej, midt ude i ingen ting.

Det er da en dejlig historie, med en lille trist slutning :( Det er synd han er endt sådan.. Stakkels mand :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en dejlig historie, med en lille trist slutning :( Det er synd han er endt sådan.. Stakkels mand :kram

Ja livet er mærkeligt nogle gange! Og ja det er synd, for han kunne have været alt muligt andet. Men det er et dejligt og romantisk minde at have alligevel :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja livet er mærkeligt nogle gange! Og ja det er synd, for han kunne have været alt muligt andet. Men det er et dejligt og romantisk minde at have alligevel :-)

Ja bare man holder fast i mindet :)

Jeg havde en kæreste i mine meget unge dage ( 16 år ) og ham mødte jeg på gaden for et par år siden og jeg fik noget nær et chok. Han var blevet dybt afhængig af stoffer og lignede noget der var løgn :( Jeg ved ikke engang om han er død eller levende i dag .. Men jeg tænker ikke så meget over det syn jeg så der, jeg tænker mere over de minder vi havde sammen dengang for mange år siden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 15 år. Året var 1991.

Det var vinterferie og jeg var på besøg hos Jacob fra klassen, som jeg var stormende forelsket i.

Jeg havde kort strithår, en beige bluse, cowboybukser og tandbøjle.

Vi havde kysset lidt tantekys først, men pludselig kom tungen med. Det var både ulækkert og fantastisk på samme tid.

Glemmer det aldrig - og heller ikke Jacob.

Vi blev sidenhen venner på Facebook. Sidste år i september døde han af modermærkekræft, kun 36 år gammel....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit første kys er ikke noget jeg husker med glæde.

Var 17, han var 19.

Kyssede med ham en mørk efterårsaften, hvor jeg var ude ved min kusine.

Desværre tog han ikke nej for et nej og aftenen endte i voldtægt :(

så ham for nogle år tilbage på en bytur, hvor det løb mig koldt ned af ryggen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit første kys med min nuværende kæreste var tilgengæld helt fantastisk :loveshower

Vi havde mødtes 6 mdr tidligere ved min veninde, hvor han bare var hurtigt med sin ven, hendes svorger, forbi. Han var den mest sexede mand jeg nogensinde havde set, og jeg faldt totalt for ham der. Men intet skete, vi snakkede knapt sammen.

5 mdr efter finder jeg ham på fb, efter at have ledt og ledt længe efter denne gudeskønne mand :)

Havde jo drømt om ham siden første gang. Vi skriver sammen en lille mdr, hvorefter vi ved et tilfælde en lørdag begge ender ude ved hans kammerat til grill.

Glemmer aldrig hvordan han så ud, da han gik mig i møde. :7himmel

Vi sad og holdt i hånd inden vi skulle spise, han kyssede min hånd, og jeg var ved at flyve væk.

Efter maden flettede vi fingre og kiggede dybt i øjnene. Så bad jeg ham om at kysse mig.

Så bløde læber, så dejlig en fornemmelse :loveshower

Han var så forsigtig, at det føltes som en perfekt allerførste gang :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER