tville1978

Læser og hvad læser i

26 indlæg i dette emne

Som overskriften siger, Læser i?

Jeg elsker at læse og har fået læst en masse i min barsel. Nu er barslen slut, så nu er det, når jeg kører i bus og tog jeg læser og om aften.

Jeg læser lidt krimier, men ellers er det sådan nolge bøger som Shoaholic og dem marian Keyes skriver jeg elsker.

Hvad læser du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er igang med Elsebeth Egholms krimier pt....Har også lige læst de tre af Jussi Addler...DE er også gode...

Andre anbefalinger må blive: Jakob Ejersbo, nordkraft og hans afrika triologi...

God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser meget sjældent, den sidste jeg læste var Jennifer Weiner : god i sengen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker at læse, men har svært ved at administrere en go' bog. Jeg lukker den nemlig helst ikke før den er til ende, og det harmonerer ikke altid lige godt med familien :rolleyes ^_^

Lige pt. er jeg dog gået i stå - kan ikke rigtig finde noget der fanger, så kom gerne med anbefalinger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser også rigtig meget! Elsker det! :)

Jeg kan også anbefale Jacob Ejersbo - både Nordkraft og Afrika-trilogien.

Jeg er lige startet på 2. bind i Jussi Adler-Olsens serie om Afdeling Q og den første bog (Kvinden i Buret) er fantastisk! Hans debut-roman 'Alfabethuset' er også rigtig god.

Klassikere er også Khaled Hossinis 'Drageløberen' og 'Under en strålende sol' og af gamle klassikere vil jeg helt klart anbefale 'Øst for Paradis' af John Steinbeck eller 'Æblemostreglementet' af John Irving :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læser ikek lige pt, kan ikek finde ro til at sætte mig og fordybe mig i en bog, men overvejer jeg i det nye år skal tage hul på læsningen igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som overskriften siger, Læser i?

Jeg elsker at læse og har fået læst en masse i min barsel. Nu er barslen slut, så nu er det, når jeg kører i bus og tog jeg læser og om aften.

Jeg læser lidt krimier, men ellers er det sådan nolge bøger som Shoaholic og dem marian Keyes skriver jeg elsker.

Hvad læser du?

Dem er jeg bare HELT med på... Og i samme genre, alt med Jennifer Weiner og Cecilia Ahern.... :loveshower

Derudover så læser jeg gysere... Stephen King er favoritten... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får ikke læst så meget som jeg gerne ville. Har et stort pensum så når det simpelthen ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem er jeg bare HELT med på... Og i samme genre, alt med Jennifer Weiner og Cecilia Ahern.... :loveshower

Derudover så læser jeg gysere... Stephen King er favoritten... :)

Kan iøvrigt fortælle at der er kommet en ny bog i shopaholic serien. Minishopaholic :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan iøvrigt fortælle at der er kommet en ny bog i shopaholic serien. Minishopaholic :P

Ja den står på min ønskeseddel her til jul.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med Ken Follet's skrivestil.. mega gode bøger.. her kan anbefales: Jordens Søjler og Et land kaldet frihed (mener jeg den hed, noget i den stil)

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan iøvrigt fortælle at der er kommet en ny bog i shopaholic serien. Minishopaholic :P

Ja den står på min ønskeseddel her til jul.

Jep... den er også på min ønskeseddel... Håber jeg får den! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt vild med Ken Follet's skrivestil.. mega gode bøger.. her kan anbefales: Jordens Søjler og Et land kaldet frihed (mener jeg den hed, noget i den stil)

:)

Den hedder 'Et sted kaldet frihed' og den er rigtig god! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser og i perioder kan jeg læse en bog på få dage. nu har jeg ikke børn så derfor har jeg muligheden.

Jeg hælder mest til krimier.

Har læst Camilla Läckbergs bøger med Erica Falck. De er fantastiske :-)

Jussi adler olsens bøger om afdeling q er også super gode.

Er lige nu i gang med Liza Marklunds bøger om Annika. også super gode bøger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læser så meget jeg nu kan nå og er så heldig, at min mand lige har foræret mig en Kindle. Jeg læser mest science fiction og fantasy. Lige nu læser jeg Wintersmith af Terry Pratchett. Kan i øvrigt anbefale serien The Dark Tower af Stephen King, den er meget svær at lægge fra sig når man først er gået i gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læser normalt rigtig meget, men lige pt er jeg ikke igang med noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser når jeg har tid og lyst, det er ikke altid, men til gengæld læser jeg rigtig meget, når jeg så endelig læser :jul3:

I dag har jeg fundet Pigen der legede med ilden frem og vil få læst den, inden den sendes i fjernsynet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med Elsebeth Egholms krimier pt....Har også lige læst de tre af Jussi Addler...DE er også gode...

Andre anbefalinger må blive: Jakob Ejersbo, nordkraft og hans afrika triologi...

God fornøjelse!

Er der en der kort kan fortælle, hvad de handler om? :) Jeg mangler også ny inspiration ;) Læser i perioder rigtig meget, men når jeg først går i gang så læser jeg også rigtig meget, og det harmonerer ikke altid med familien ^_^ Sidste bøger jeg læste var Twillight og dem læste jeg på 8 dage, så lovede manden at holde en lille pause :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig er det jo bare en historie om nogle unge mennesker i fremmed lande...MEN den giver et FANTASTISK indblik i deres verden (ligesom nordkraft gav af misbrugs verdnen) og jeg synes han skriver det så fantastisk, at det giver menning hvorfor nogle folk vælger at tage valg i deres liv som for os andre vil være HELT urationelle...f.eks misbrug, prostitution..Du kan roligt kaste dig over dem;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stieg larsson trilogien er gennemlæst lige som Shopaholic serien ( dog med undtagelse af den sidste, som jeg håber ligger under træet på fredag) og andre i den genre.

Sara Blædel er jeg også lige blevet færdig med så nu er jeg igang med min første bog på engelsk!!!!

The curious incident of the dog in the night-time. Den er skrevet som om forfatteren er en dreng med Aspergers syndrom (autisme) der vil opklare hvem der dræbte naboens hund med en havegaffel.

Hvad jeg skal læse bagefter...... Tror det bliver Twillight

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læser og i perioder kan jeg læse en bog på få dage. nu har jeg ikke børn så derfor har jeg muligheden.

Jeg hælder mest til krimier.

Har læst Camilla Läckbergs bøger med Erica Falck. De er fantastiske :-)

Jussi adler olsens bøger om afdeling q er også super gode.

Er lige nu i gang med Liza Marklunds bøger om Annika. også super gode bøger.

Er de på højde med de andre nævnte? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara Blædel.

Jussi Adler Olsen

Også har jeg lige købt Jordens Børn, så må vi se om det er noget.

Har læst 2 som er helt fantastiske, kan dog ikke huske hvad fortatteren hedder. Men bøgerne, Drengen i kufferten og Etr stille umærkeligt drab.

Også er der selvfølgelig Hypnotisøren, og heller ikke der kan jeg huske forfatteren. Måske er det Lars Keppler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sara Blædel.

Jussi Adler Olsen

Også har jeg lige købt Jordens Børn, så må vi se om det er noget.

Har læst 2 som er helt fantastiske, kan dog ikke huske hvad fortatteren hedder. Men bøgerne, Drengen i kufferten og Etr stille umærkeligt drab.

Også er der selvfølgelig Hypnotisøren, og heller ikke der kan jeg huske forfatteren. Måske er det Lars Keppler.

Uhhh... er den god?? Har lige bestilt den... Er krimi-jomfru... Så det bliver min første ;) (og ja det er Lars Keppler)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er lige gået i gang me Hulebjørnens klan, da jeg aldrig har fået den læst før. Men har lige læst den gamle gule, som er en ungdomsbog, som klart kan anbefales...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige blevet færdig med de 5 bøger jeg har med Trueblood. Håber de sidste snart kommer på dansk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER