Barbamama

Ømme bryster

2 indlæg i dette emne

(Jeg undskylder på forhånd for intime detaljer og eventuelle grimme billeder for jeres indre øjne ;))

Hmm, jeg synes mine bryster er ømme <_<

De er ikke røde, de kløer ikke (arh, måske en smule, men jeg tror også det er fordi jeg pt. har nogle skod indlæg, der klistrer sig fast <_< ), der er ikke sår, de er ikke varme (ikke mere end de plejer at være i hvert fald) og der er ikke "knuder" efter at Valdemar har spist. Så jeg tænker, at det ikke "burde" være begyndende brystbetændelse. Men jeg er da lidt paranoid alligevel. :blush Orker altså ikke rigtig at være syg :rolleyes

Men altså, han rykker også godt i dem, knægten :rolleyes Han suger TIL og lige når han er ved at være færdig, synes han (åbenbart) at det er sjovt at glide ud på spidsen og lige rykke hovedet frem og tilbage og fra side til side. :rolleyes Så det kan også godt være, at de bare er ømme, fordi de er blevet behandlet lidt hårdt det sidste stykke tid?

Har jeres bryster også været ømme i den første ammetid efter at mælken løb til? Og kan det være brystbetændelse, selvom jeg ikke oplever de typiske symptomer? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har herreoemme bryster. Jaevla, jeg vil have en brystpumpe og det er nu! ohmy.gif

Lige fra starten har jeg skullet massere mine bryster for at de ikke skal blive oemme og lave haarde omraader. Nu har jeg saa en overproduktion, som foerst var paa begge og siden var paa heojre og maaske nu er tilbage til at vaere paa begge. Min lille Noah kan slet ikke toemme dem, og han tager ellers godt fra... Naa, men oemheden - jeg skal massere dem og det er faktisk naesten helt oppe fra 4 fingrebredder under kravebenet og ned og helt ude fra under armhulen og ind. Saa under, hvor det er rigtig tungt og oemt. Jeg goer det under det varme vand i bruseren. Ellers laegger jeg flere gange en meget varm vaskeklud paa og saa masserer jeg. Jeg bruger mandelolie. Jeg kan faktisk ogsaa nogle gange maerke at maelken loeber til paa den oemme maade...

Hvis Valdemar ligge uroligt til sidst, saa tag ham fra og boevs ham, saa kan du laegge ham til igen, hvis han stadig er sulten. Det kan snildt vaere fordi en boevs sidder og klemmer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER