HenrietteHall

Har lige siddet og drømt mig tilbage..

5 indlæg i dette emne

Har siddet og læst på vores hjemmeside om graviditeten og fødslen af Lauge.. Og jeg GLÆDER mig så vildt, til jeg får lov til at opleve det igen!!! Savner at være gravid, men ELSKER min dejlige søn, synes det er vildt så store følelser, så lille et menneske kan bringe frem.. Glæder mig til, at få lov til at elske en mere lige så højt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er også en af de mest fantastiske ting i verden :biglove

Jeg kan også falde i svime over at se billeder fra da ungerne var nyfødte, eller bare ved at tænke tilbage :)

Og selv om jeg vitterlig ikke ønsker mig flere børn, så er det ganske vemodigt at den del af mit liv er ovre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhh!!! Fik lige kuldegysninger - altså det gode af dem :) For jo...det er det mest fantastiske og jeg kan blive helt skruk af at læse sådan en tråd her...så nu logger jeg ud! ;) Hehe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh :biglove

Det er en fantastisk ting at være gravid og den første tid med baby

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømmer mig også tilbage :loveshower

Vi har en digital fotoramme stående i stuen der kun indeholder billeder af Christina. Helt tilbage fra min store mave på terminsdagen, billeder fra fødslen, fra hendes første ferie, ..., helt frem til idag.

Jeg er super skruk - og kan næsten ikke vente på at få lov til at opleve alle disse ting igen - og dele ud af min uendelige kærlighed til et barn mere.

Jeg hepper på jer, søde Henriette. Nu er det jeres tur igen :hurra

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER