chalotte

vild med en anden

11 indlæg i dette emne

måske et lidt underligt spørgsmål, men har en kollega ( mand og den eneste mandlige) som jeg synes er sød, vi snakker rigtig godt sammen og hygger os på arbejde og tænker ofte på ham når vi ikke er sammen! Synes absolut ikke at han er lækker eller fræk at se på eller lignende

Er lykkelig gift og elsker min mand overalt i verdenen og glæder mig til at blive gravid med min mands barn

Men har haft en fræk drøm om min kollega, og tænker om det bare er mig eller om der er andre der har prøvet noget lignende?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, tror bestemt ikke du er den eneste!!! Der var en ung læge på vores afdeling, og selvom han bestemt er en pæn fyr er han slet ikke min type... MEN en nat drømte jeg altså at der skete ting i sager på en nattevagt, og siden da syntes jeg han dukkede op heeeele tiden!!!

Der var intet i det og elsker min mand højt, men Puuuha hvor jeg rødmede de første par gange. Det er heldigvis gået over nu, selvom jeg stadig klukker lidt indvendig og tænker 'Du skulle bare vide...'! :badgirl

Jeg kan ikke se der skulle være noget galt i det, man styrer jo ikke sine drømme, og tror ikke engang at det ville røre min mand synderligt hvis han vidste det! :P

Dream on honey! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NO WORRIES... Har de fleste vist prøvet uden det betyder noget. Hvis du drømmer en fræk drøm om en skuespiller har du garanteret heller ikke HELT så dårlig samvittighed fordi man ved det er usandsynligt, men din kollega ser du hver dag og skal se i øjnene. Prøv og tænk på alle de andre tossede drømme du har - de betyder jo heller ikke noget. Problemet med de mere frække drømme er at man kan få dårlig samvittighed, mens drømme om at man har fået kaniner der bliver ved med at løbe væk, bare er en virkelig sær drøm...

Jeg plejer at lade som om drømmen så handlede om min mand i stedet - det hjælper på min samvittighed :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at lade som om drømmen så handlede om min mand i stedet - det hjælper på min samvittighed :whistling

Hehe :ditto Kan nogen gange godt finde på at fortælle min mand om det altså som om at det var ham - og så forvandler det sig ligesom til min og hans drøm, og så fordufter den dårlige samvittighed :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :ditto Kan nogen gange godt finde på at fortælle min mand om det altså som om at det var ham - og så forvandler det sig ligesom til min og hans drøm, og så fordufter den dårlige samvittighed :P

God ide! Det er da en total win-win situation :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft virkelig mange sex-drømme om mennesker, som jeg bare SLEEEEEEEEEET ikke tænder på. Veninders eks-kærester, støvede gamle latinlærere, svogere OG svigerinder, kongelige og jeg ved snart ikke hvem - jeg er en ægte slut i drømmeland :lol

Jeg ville ikke spekulere et sekund mere over det, hvis jeg var dig, drømme behøver jo på ingen måde være udtryk for ønsker - Hvis du har haft mareridt om at nogen, du holdt af kom til skade eller om at du selv var i fare, så ville det jo heller ikke være et udtryk for et ønske. ;) Og som Majs er inde på, så er drømme nogle gange bare sære og ærlig talt meningsløse. :)

Så tag du det bare roligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bestemt ikke underlig!

Jeg har her på det seneste haft absurd mange frække drømme om alle mulige andre mænd end min egen. :P Men det man drømmer, er absolut ikke lig med at det er noget man ønsker eller har tænkt sig at føre ud i livet.

Når jeg drømmer som jeg gør, tror jeg selv at er fordi jeg savner at det er nyt og spændende. Men i vågen tilstand har jeg ikke en snert af lyst til at gøre noget ved det.

Og så længe jeg ikke har lysten til at føre det ud i livet, så hygger jeg mig altså bare med de frække drømme og nyder at jeg har en god fantasi. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er bestemt ikke underlig!

Jeg har her på det seneste haft absurd mange frække drømme om alle mulige andre mænd end min egen. :P Men det man drømmer, er absolut ikke lig med at det er noget man ønsker eller har tænkt sig at føre ud i livet.

Når jeg drømmer som jeg gør, tror jeg selv at er fordi jeg savner at det er nyt og spændende. Men i vågen tilstand har jeg ikke en snert af lyst til at gøre noget ved det.

Og så længe jeg ikke har lysten til at føre det ud i livet, så hygger jeg mig altså bare med de frække drømme og nyder at jeg har en god fantasi. ;)

Tænker præcis ligesådan! Godt sagt.. :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har flere gange haft frække drømme om en tidligere flirt der stadig fylder meget i mit hjerte. Det betyder ikke at jeg på nogen måde vil være sammen med ham in Real life. Elsker min mand og ønsker ingen anden end ham. Men nyder da mine frække drømme om andre fyre, fordi det er en verden jeg ikke selv kan styre,

Og ærlig talt vil jeg hellere ha frække drømme om andre fyre, end de drømme hvor min mor, mand, eller anden jeg har nær, dør, for den slags har jeg også :'(

Og ofte vågne jeg med lyster og udnytter min mand når drømmene har været frække, og med tårer i øjnene når det er den anden slags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet at drømme om en anden, på trods af jeg elsker min kæreste så sker det :)

Lad det ligge og gnid over fantasierne løber løbsk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft virkelig mange sex-drømme om mennesker, som jeg bare SLEEEEEEEEEET ikke tænder på. Veninders eks-kærester, støvede gamle latinlærere, svogere OG svigerinder, kongelige og jeg ved snart ikke hvem - jeg er en ægte slut i drømmeland :lol

Jeg ville ikke spekulere et sekund mere over det, hvis jeg var dig, drømme behøver jo på ingen måde være udtryk for ønsker - Hvis du har haft mareridt om at nogen, du holdt af kom til skade eller om at du selv var i fare, så ville det jo heller ikke være et udtryk for et ønske. ;) Og som Majs er inde på, så er drømme nogle gange bare sære og ærlig talt meningsløse. :)

Så tag du det bare roligt :kram2

Haha, me too! :lol

Det er sundt at ha en god fantasi og ofte giver det mere lyst til sex med manden! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER