Nitzen1987

Tester I den 31. december?

9 indlæg i dette emne

Tester I den 31. december inden I giver den gas nytårsaften?

Jeg overvejer det lidt ...(ikke fordi jeg påtænker at drikke mig mega fuld, men regner da med at jeg skal have lidt vin til maden og Asti)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej det gør jeg ikke.. for chancen for den er der er lig med at vi har 30 onsdage på en uge <_<

Men forstår nu godt din tanke gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg skal først teste tidligst d. 7. januar, så det vil ikke gøre fra eller til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, kan først teste den 11.januar så heller ikke her kan det hjælpe.

Jeg vil drikke det jeg har lyst til og nyde min nytårsaften. Tror alligevel ikke rigtigt på at jeg kommer til at være gravid der, selvom vi gør vores bedste herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at teste nytårsaftensdag...

vi skal holde nytår med et vennepar der har en dreng på 1½ og som selv prøver at få nummer to.

og jeg har en riiimelig stærk mistanke om at jeg er gravid, så hvis ikke jeg har fået mens (skulle komme 27'ende december) så tester jeg.

er den negativ drikker jeg, og ellers, ja så drikker jeg naturligvis ikke ;)

men det skal så også lige siges at jeg ikke havde mens sidste måned, så tror jeg er 6+ ... og hvis jeg heller ikke får mens denne måned, er jeg endnu mere sikker på jeg er gravid... så jeg krydser fingrer... (test siger indtil videre negativ / svaaagt positiv ind i mellem, men der kan jo godt gå mange uger før nogen tester positivt)

wish me luck :) håber håber HÅBER på en lille positiv nytårstest :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde tænkt mig at teste - men eftersom jeg i mellemtiden fik mens, så passer det nu istedet med, at jeg muligvis har ægløsning fra omkring d. 28. - 31. så er det jo ikke nødvendigt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle få min mens her et af dagene.. Men tror nu jeg tester - bare for en sikkerheds skyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope... eller - måske?! Jeg skal læse til eksamen 1. januar, så har ikke tænkt mig at drikke mig i hegnet alligevel. Og tror desværre ikke der er bid. Men emd min uregelmæssige mens, så kan det jo ske når som helst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uuuuh....

så er det nytårsaften i morgen og efter som jeg stadig ikke har fået min mens (skulle have haft den 27'ende) så tror jeg sku jeg tester i morgen :)

mest fordi jeg godt kunne finde på at drikke min hønefuld nytårsaften hvis den er negativ :)

jeg håber self på en positiv test og holder mig så self fra alkohol :)

bare vildt at tænke på at jeg skal teste i morgen, og for første gange har en reel chance for at være gravid :) !

håber! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER