Nitzen1987

Vil ikke tage sutteflaske med udmalket MM

13 indlæg i dette emne

Planen er, at jeg vil have en sutteflaske med i kirke i tilfælde af, at Maja er sulten... Nu har jeg så malket ud og forsøgt at give det på flaske til Maja - men det er hun da overhovedet ikke interesseret i! - tror ikke at hun kan finde ud af at sutte rigtigt på den :unsure Hun ligger bare og smiler stort til mig når jeg forsøger at give hende flasken.... Hvad gør jeg så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at dryppe lidt af mælken på hendes læber, så hun kan smage der er mad i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at dryppe lidt af mælken på hendes læber, så hun kan smage der er mad i?

nej men der kom lidt ud af suttehovedet så hun fik lidt i munden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det kommer til at virke for dig, har heldigvis ikke haft problemet med Zoey. Men tror tålmodighed er vejen frem :-)

Held og lykke med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter var lige knap 6 måneder da hun lærte at sutte på en flaskesut. Har desværre ingen gode råd.

Hvorfor ikke bare amme hende i kirken hvis hun bliver sulten??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg tænker også, hvorfor ikke bare amme? en stofble henover så du ikke blotter dig :)

Erica ville tage flaske da hun var omkring 2 måneder, men da hun blev bare lidt ældre var det et absolut no-go - så du skal ikke regne med du kan lære hende det :( Men prøv evt med en anden flaskesut og måske far skal give i stedet, så der ikke dufter af amme-tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at lade far give flasken. Jeg kunne heller ikke få min søn til at tage en flaske, men min mand havde ingen problemer. Tror at baby forbinder mor med mad fra brystet og derfor ikke vil tage flaske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var hun ordentlig sulten ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen børn vil bare ikke tage sutteflaske. Vi prøvede ihærdigt med Theo men det lykkedes aldrig rigtig :(

Ikke for at være lyseslukker, men det er måske bare meget rart at vide at det altså ikke er alle babyer man kan få til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nu også bare amme i kirken - det er da ihvertfald min plan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at Anita har købt en "ikke amme venlig" kjole, så det er nok grunden vil jeg tro..

Camille tog den, men hun var også MEGET sulten (som i skrig og skrål!)

Ellers, så prøv at give hende kop - det er lidt mere svinet, men det kan være hun så vil tage sutteflasken senere (Vi gav kop i 2 uger før hun fik flaske..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har købt en ikke-ammevenlig kjole til at have på i kirken upraktisk som jeg er, så hvis jeg skal amme skal jeg hive kjolen op :rolleyes skifter så til en af mine knap så smarte amme-kjoler efter kirken :)

Men problemet synes at være løst :yay manden kan få hende til at tage flasken, så jeg skal åbenbart bare være uden for "rækkevide" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har købt en ikke-ammevenlig kjole til at have på i kirken upraktisk som jeg er, så hvis jeg skal amme skal jeg hive kjolen op :rolleyes skifter så til en af mine knap så smarte amme-kjoler efter kirken :)

Men problemet synes at være løst :yay manden kan få hende til at tage flasken, så jeg skal åbenbart bare være uden for "rækkevide" ;)

Det problem havde jeg også i starten - Det er nok fordi hun kan "lugte dig" og derfor helst vil have brystet jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER