Betty87

æl-slim - hvornår?

9 indlæg i dette emne

Så nu kommer der endnu et spørgsmål til alle jer skønne eksperter vedr. æl!!

Jeg har netop lige opdaget ÆL-slim da jeg var på toilet. Det var gennemsigtigt (og en anelse hvidligt) og kunne strække det næsten 10 cm mellem mine fingre.. Så nu kommer spørgsmålet, hvornår ligger ÆL ift ÆL-slimen?? Før eller efter?

Mange knus

Betty87

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hos mig kommer slimet før ÆL, men jeg ved ikke om det altid er sådan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig kommer slimet før ÆL, men jeg ved ikke om det altid er sådan..

Umiddelbart er det også det jeg selv tænker.. Jeg er nemlig kun på dag 11 i min cyklus og forventer æl her i weekenden (tænkt ud fra en cyklus på 30 dage). Men så må jeg jo bare lige hoppe lidt ekstra på manden hele ugen, så jeg er sikker på vi ikke går glip af noget..

Vi har hygget i går og regner da med at lokke ham med en tur i aften også ;) Og så må vi se hvornår vi ellers får tid og lyst :whistling Vil især bare gerne være dækket godt ind, nu hvor jeg er kommet ned på en normal cykluslængde (hvor den bare har at blive det :sm )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ÆL slim i næsten en hel uge, så ved mig tror jeg der kommer lidt både før, under og efter. ;)

Men sådan logisk set, så tænker jeg, at ÆL slim jo også er med til at gøre kvinden mere våd, og mere klar til sex. Så i min verden giver det mening, at det da hvertfald burde kunne nåes når ÆL slim ER begyndt at komme. Jeg tror hvertfald ikke ÆL slim er tegn på at ÆL er slut og det der med er forsent. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ÆL slim i næsten en hel uge, så ved mig tror jeg der kommer lidt både før, under og efter. ;)

Men sådan logisk set, så tænker jeg, at ÆL slim jo også er med til at gøre kvinden mere våd, og mere klar til sex. Så i min verden giver det mening, at det da hvertfald burde kunne nåes når ÆL slim ER begyndt at komme. Jeg tror hvertfald ikke ÆL slim er tegn på at ÆL er slut og det der med er forsent. :)

Det kan du jo egentlig have ret i. Dejligt med nogle logisk tænkende kvinder herinde, når man selv bliver angrebet af en total-blank-og-nærmest-ikke-eksisterende-logisk-tænkning herunder PB.. Aner simpelthen ikke hvorfor, men min logik fungerer bare ikke i det her game ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan du jo egentlig have ret i. Dejligt med nogle logisk tænkende kvinder herinde, når man selv bliver angrebet af en total-blank-og-nærmest-ikke-eksisterende-logisk-tænkning herunder PB.. Aner simpelthen ikke hvorfor, men min logik fungerer bare ikke i det her game ;)

ÆL slim er da hvertfald med til at gøre tingene noget nemmere herhjemme ;) For når jeg har haft ÆL slim har manden da kunnet hoppe på mig uden "opvarmning". ;) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL slim er da hvertfald med til at gøre tingene noget nemmere herhjemme ;) For når jeg har haft ÆL slim har manden da kunnet hoppe på mig uden "opvarmning". ;) hehe

Også her.. Har bare aldrig tænkt over det før nu!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL slim er da hvertfald med til at gøre tingene noget nemmere herhjemme ;) For når jeg har haft ÆL slim har manden da kunnet hoppe på mig uden "opvarmning". ;) hehe

Ha ha ha, den er god! :lol Glæder mig også bare til næste cyklus hvor vi kan gøre brug af det "dejlige" slim frem for at passe sådan på hele tiden. Ret irriterende når det også er ved ÆL man har mest lyst. <_<

For mig begynder ÆL slim ca. 1 dags tid før ÆL og varer 1-2 dage efter ÆL, så i alt 4-dages tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ægløsningsslim er både før, under og efter.

Nogle dage før ægløsning bliver slimet tyndere (og kan mærkes og ses hos os) og ikke så syrligt, så sædcellerne kan trænge igennem. Når ægløsning er overstået, bliver slimet tykt igen og laver ligesom en prop op mod livmoderen, så der er lukket for bakterier, sædceller og andet godt imens :whistling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER