TakForDenneGang

"Natteravns" bebs'er :)

9 indlæg i dette emne

Det virker til at alle andre bebs'er end min sover for natten senest kl. 20 og vågner ved 6-7 tiden, derfor tænker jeg om der er nogen med børn herinde, som har den samme søvn rytme som min :)

Johan sover for natten mellem kl 22.30 - 23.00 og sover så hele natten frem til kl. 9-10 stykker. Heldigvis passer det min mand og jeg rigtig godt, da vi begge er B-mennesker :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

JHos os er der ikke meget system.. Hun sover mellem 17.30 og 22.30 og vågner alt mellem 5.30 og 9...(vi er så oppe 3 gange undervejs.. gab)

Så her svinger det meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise falder typisk i søvn ved 21-23 tiden og sover så igennem uden at vågne til kl. 5-7 .. så det svinger også lidt her.

I nat var jo så en undtagelse, hvor hun vågnede hele 3 gange fordi hun var sulten <_< men det var så også fordi hun var kropumulig i går aftes og ikke havde villet spise hos mig siden 18.30 tiden ca, så hun blev lagt sulten i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har I gjort det? laugh.gif

Noah er vist ret standard aftensover og er vaagen kl. 6 uanset, om jeg saa har ammet kl. 5. Med lidt god vilje vi kan godt traekke den til 7.30... Og jeg er B-menneskeb sleep.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er også "natteravn" loge nu :-) de kloge siger jo det kan vende lige pludselig hvilket jeg bestemt ikke håber.

Som det ser ud nu så får hun sin aftenflaske kl 20, den har hun ikke travlt med at tage så det tager en times tid. Når hun er færdig forsøger vi at putte hende, men som oftest skal hun grine,pludre, lege osv i et par timer inden hun vil sove. Så kl 23 sover hun gerne og sover ca til 7:30 hvis hun ikke bliver forstyrret. Hvis vi er vågne om natten og hun opdager det. Så skaldet leges Hehe :- P

Camilla aner ikke hvordan man lære dem det. Her skete det af sig selv da hun var lidt over 2 mdr. . :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tror også at det bare er nogle børn som har den rytme.. Johan har altid sovet sent og vågnet sent :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille er snart 4 uger, og har også en rytme.. Den hedder hun er vågen fra kl 18, til kl 2-3 stykker <_< Hun falder i søvn kortvarigt i perioden, og sover 10-15 min ad gangen, men vågner derefter.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid får sin aftenflaske kl. 20, og sover typisk mellem kl. 20.30 og 21. Og vågner mellem kl. 6 og 7 om morgenen, uden afbrydelser.... den rytme har vi faktisk haft siden jeg stoppede med amning da hun var 3 måneder gammel.... det passer os vældig fint, for det giver os lidt 'voksen tid' om aftenen.... jeg er A menneske og har ikke noget imod at stå tidligt op.... lidt en anden sag for min mand.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sover Astrid fra 21.30 - Ca 3-4 og igen til 6-7.

Det passer os rigtig fint.

Men hun er jo kun 8 uger, så det varierer lidt. Men deromkring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER