JaMa

Åh for h...... da osse:(

10 indlæg i dette emne

Følte mig tryg og glad efter min læge tjekkede mig sidste uge, da jeg for anden gang havde haft lidt brunt udflåd. Hun sagde at alt så fint ud, og at hun ikke var bekymret. Men nu i eftermiddag begyndte jeg uden forvarsel at bløde :( sådan rigtigt blod, men nu er det stoppet igen, men det murrer i underlivet som ved mens :( der var ikke så meget blod som ved mens, men meget mere end det jeg oplevede i min første graviditet. Vagtlægen har skaffet en tid til scanning på sygehuset i morgen kl.12, så jeg må forsøge at bevare roen. Men øv øv øv, jeg er bare ked så det lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hører slet ikke til her, men ville ikke forlade din tråd uden et :kram2

Jeg har selv blødt meget lidt i min graviditet med min ældste datter, så det behøver ikke at betyde noget.

Held og lykke i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du får lige et :kram herfra. Håber scanningen viser at alt er helt normalt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for alle jeres svar :) det varmer! Blødningen tog lidt til i går aftes, men er nu stoppet igen over natten. Det murer i underlivet, men synes ikke det gør ondt i lænden mere. Skulle have været til 1.lægebesøg i dag, så den tid er nu aflyst og så må vi se hvad scanningen viser. Min læge sagde dog at det er et godt tegn at der ikke er tiltagende blødning og smerter. Men ja, jeg tro vist ikke rigtigt på noget før jeg er blevet scannet. Skal nok give lyd herinde når det er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi kommet tilbage fra sygehuset, og jeg er SÅ glad og lettet, for vi så den fineste lille bønne med flot hjeteblink :loveshower :loveshower

Det hele så sundt og normalt ud, men lægen kunne se at der stadig stod lidt blod, men udenfor livmoderen og ikke i nærheden af bønnen. Den var fire dage mindre end terminsberegningen, men lægen sagde at det intet betød, så det stoler vi på :) jeg skal holde mig i nogenlunde ro og lytte til min krop, indtil det stopper helt med at bløde. Og så ellers bare tænke positivt, for der er ikke grund til andet :yay

Men hvor er det vildt.... troede simpelthen ikke på at den var der endnu, ikke efter den mængde blod jeg så i går... det er vildt hvad kroppen kan gøre. Fik jo afbestilt mit 1.lægebeøg i morges, så det skal jeg da have bestilt tid til igen nu :loveshower

Tak for alle jeres søde beskeder, det er guld værd at kunne læsse af og få opbakning herinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor er det dejligt at høre! Pas nu rigtig godt på dig selv og den lille bønne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var godt. Synes allerede vi har mistet for mange herinde, så en til det var da ikkke til at holde ud.

Dejligt at høre i begge har det godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg har først set tråden nu, så har slet ikke kunne sende dig et kram inden scanningen. Men hvor er det bare GODT at bønnen er derinde og har det godt :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower. Lucy har også helt ret, der er forsvundet for mange fra marts termin-gruppen allerede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar :loveshower

Jeg har fået det noget bedre ovenpå forskrækkelsen, og kigger på billedet af bønnen flere gange dagligt for lige, at minde mig selv om at den er god nok :rolleyes

Jeg synes ikke helt jeg kan lægge nervøsiteten bag mig, da jeg stadig har brunligt udflåd af og til. Men jeg prøver virkelig på det, og gentager for mig selv at der er over 90% chance for at alt går godt, når først man har set hjerteblink. Og så håber jeg bare virkelig meget, at det snart stopper helt. Skal til første lægebesøg på mandag, så det glæder jeg mig bare til nu :glad

God weekend!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER