Guest

August pigernes tabertråd

129 indlæg i dette emne

Jeg ville have været på vægten i mandags.. Men jeg har bare ikke brug for et gok i nøden... Så jeg sprang over.

Jeg er lidt presset med en lille dreng der har så ondt, så der er ikke det store overskud til at tænke vægttab.

Meeeen det SKAL lykkedes!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her sker der ikke en skid. Har stadig efter 1 mdr mega meget vand i kroppen og kan stadig ikke passe min vielsesring :-((((( hvad filan kan jeg gøre???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sker der ikke en skid. Har stadig efter 1 mdr mega meget vand i kroppen og kan stadig ikke passe min vielsesring :-((((( hvad filan kan jeg gøre???

Jeg fik rigtig meget vand i kroppen EFTER fødslen, hvilket var mest synligt i ben og fødder. Nå, men jeg fik at vide, jeg skulle sidde oppe med benene og bare lave så lidt som muligt. Da jeg havde gjordt det i to dage, begyndte jeg at tabe vandet i kroppen - Og det gik stærkt! Måske det også kan hjælpe dig?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik rigtig meget vand i kroppen EFTER fødslen, hvilket var mest synligt i ben og fødder. Nå, men jeg fik at vide, jeg skulle sidde oppe med benene og bare lave så lidt som muligt. Da jeg havde gjordt det i to dage, begyndte jeg at tabe vandet i kroppen - Og det gik stærkt! Måske det også kan hjælpe dig?? :)

Mit er både i ben, fødder og hænder. Må prøve at høre sundhedsplejerske idag eller lægen imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er både i ben, fødder og hænder. Må prøve at høre sundhedsplejerske idag eller lægen imorgen...

Ja ville nok også lige høre SP eller læge. Det er trods alt noget tid siden du fødte nu.

Havde også meget vand i kroppen efter fødslen, men det forsvandt hurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med

Før graviditets vægt:57,5 kg

sidst målte graviditets vægt (valgfri): 19/8: 78,4 kg 24/8:79.5 kg 28/8:81,2 kg (Ialt vægtøgning: 24 kg)

Efterfødsels vægt: 71,9 kg d. 3/9 (% ca 10 kg)

Mål: 60 kg

Vægt efter 1 uge: 68,9 kg

Vægt efter 4 uger:

Vægt efter 2 mdr:

Vægt efter 3 mdr:

Så er bassen 1 uge gammel. Hold da op det går hurtigt med vægten synes jeg. Men han tager godt nok også fra ved brystet :hophop Av de boobies er ømme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig kan jeg være med :yiepie

Før graviditets vægt: 67 kg

sidst målte graviditets vægt (valgfri): 87,5 kg

Efter fødselsvægt 07/09/12 : 80,2 kg

Mål: 64 kg (vejede jeg 3 uger før jeg blev gravid <_< )

Vægt efter 1 uge:

Vægt efter 4 uger:

Vægt efter 2 mdr:

Vægt efter 3 mdr:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig kan jeg være med :yiepie

Før graviditets vægt: 67 kg

sidst målte graviditets vægt (valgfri): 87,5 kg

Efter fødselsvægt 07/09/12 : 80,2 kg

Mål: 64 kg (vejede jeg 3 uger før jeg blev gravid <_< )

Vægt efter 1 uge:

Vægt efter 4 uger:

Vægt efter 2 mdr:

Vægt efter 3 mdr:

Wuhu velkommen til :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdateret.. og lidt er sket på vægten.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før graviditets vægt: 90,5

sidst målte graviditets vægt (valgfri): 98

Efterfødsels vægt: 96

Mål: Under 90 (langsigtet mål er 80)

Vægt efter 1 uge: 92

Vægt efter 4 uger: 89

Vægt efter 2 mdr:

Vægt efter 3 mdr:

Er nu på 89 kg, så har allerede nået mit mål :glad Nu skal det bare fortsætte i den dur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu på 89 kg, så har allerede nået mit mål :glad Nu skal det bare fortsætte i den dur.

Du er så sej! Godt gået :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdateret.. og lidt er sket på vægten.. :loveshower

Dejligt at det går fremad igen. Får du stadig gået tur hver dag og er den glubske sult ved at fortage sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare godt at læse om alle jer der bare taber det ene kilo efter det andet :glad

Her sker der ikke en skid. Fatter stadig ikke hvorfor jeg render rundt med den topmave. Ligner stadig en gravid. Fatter ikke hvorfor den stadig er så stor og ikke mindst hård og øm. Man skulle tro jeg havde en mere derinde som bare lige venter med at komme ud :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har livmoderen trukket sig sammen? Min mave er helt slasket her efter 14 dage. Huden hænger...... Meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har livmoderen trukket sig sammen? Min mave er helt slasket her efter 14 dage. Huden hænger...... Meget!

Burde den ikke være trukket sug sammen nu efter 5 uger? Ved ikke om der er nogle øvelser eller andet jeg kan gøre?!?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det går fremad igen. Får du stadig gået tur hver dag og er den glubske sult ved at fortage sig

Ja .. det var rart at der endelig skete noget for der skal ikke meget til at miste gejsten..

Nej jeg får ikke gået hver dag.. desværre. Min dreng har det ikke fantastisk godt. Han har fået kolik og trives ikke optimalt. Vi skal på børneafd. på torsdag til en forundersøgelse.

Han har også gulsot og er meget mærket af det..:blink

Så nætterne er LAAAANGE og jeg prioriterer at få sovet lidt om formiddagen.. ja og så er der de 2 andre børn, deres skole og deres fritidsaktiviter.. så det er faktisk utrolig lidt tid der er tilovers til at gøre noget for mig selv..

Så jeg har skruet forventningerne MEGET ned...

Sulten er stadig en udfordring.. for nøøøøj hvor kan jeg spise hele tiden. Det tror jeg kan hænge sammen med træthed..

Men jeg er begyndt at drikke ca. 1/2 liter vand inden jeg spiser mine havregryn om morgenen.. og det er måske det der har skubbet det lidt i gang?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare godt at læse om alle jer der bare taber det ene kilo efter det andet :glad

Her sker der ikke en skid. Fatter stadig ikke hvorfor jeg render rundt med den topmave. Ligner stadig en gravid. Fatter ikke hvorfor den stadig er så stor og ikke mindst hård og øm. Man skulle tro jeg havde en mere derinde som bare lige venter med at komme ud :wacko

Jeg render også rundt med en topmave i form af en blød bolledej :P .. men det tror jeg næppe forsvinder medmindre jeg begynder at træne aktivt for at stramme den op.

Jeg er begyndt på at spænde maven hver gang jeg børster tænder, står i køkkenet eller skifter lillemanden.. lidt ligesom når jeg ammer så laver jeg bækkenbundsøvelser..

Men jeg tænker at du ikke skal rende rundt og være øm.. ville det være en idé at høre lægen ad, blot for at sikre at alt er som det skal være.

Hvad med væsken i kroppen, er det begyndt at forsvinde?

Jeg er begyndt at drikke ca. 1/2 liter vand om morgenen inde jeg indtager noget andet.. og min vægt har rykket sig en smule i den rigtige retning. og så er det en god måde at få lidt væske indenbords.. for det er jeg herredårlig til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg render også rundt med en topmave i form af en blød bolledej :P .. men det tror jeg næppe forsvinder medmindre jeg begynder at træne aktivt for at stramme den op.

Jeg er begyndt på at spænde maven hver gang jeg børster tænder, står i køkkenet eller skifter lillemanden.. lidt ligesom når jeg ammer så laver jeg bækkenbundsøvelser..

Men jeg tænker at du ikke skal rende rundt og være øm.. ville det være en idé at høre lægen ad, blot for at sikre at alt er som det skal være.

Hvad med væsken i kroppen, er det begyndt at forsvinde?

Jeg er begyndt at drikke ca. 1/2 liter vand om morgenen inde jeg indtager noget andet.. og min vægt har rykket sig en smule i den rigtige retning. og så er det en god måde at få lidt væske indenbords.. for det er jeg herredårlig til :P

Vandet er ved at forsvinde fra kroppen men ved ikke om det så er mine led der er hævede for kan stadig ikke passe min ring - overhovedet :(

Min mave har selvfølgelig også lidt bolledej yderst men som sagt er den hård og øm inde under den løse hud. Må tale med lægen om det til 8 ugers undersøgelsen.

Jeg er heller ikke god til det med mad men det har da hjulpet at fjerne alt slik mv i huset ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde den ikke være trukket sug sammen nu efter 5 uger? Ved ikke om der er nogle øvelser eller andet jeg kan gøre?!?!?

Inden jeg tog hjem fra sygehuset mærkede de efter om min var begyndt at trække sig sammen. Måske skal du spørge lægen, for det er da ikke meningen at maven skal være hård og øm :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare godt at læse om alle jer der bare taber det ene kilo efter det andet :glad

Her sker der ikke en skid. Fatter stadig ikke hvorfor jeg render rundt med den topmave. Ligner stadig en gravid. Fatter ikke hvorfor den stadig er så stor og ikke mindst hård og øm. Man skulle tro jeg havde en mere derinde som bare lige venter med at komme ud :wacko

Jeg har stadig en mave, der mere ligner at den er punkteret end at den har trukket sig sammen. Set oppefra er den ret spids stadig, og set i spejlet ( :unsure ) så hænger den ud over trusserne. Det er ikke en muffintop men en mulepose <_< Ved ikke hvor de tabte kilo er taget fra, men med 90 kg er der jo rigeligt at tage af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med :-)))

Før graviditets vægt: 60,5 kg

sidst målte graviditets vægt (valgfri): 82,5 :-(

Efterfødsels vægt: ? Fik jeg ikke lige målt

Mål: 60 kg (første delmål)

Vægt efter 1 uge: ca. 77 kg

Øv havde regnet med mere :-( Render stadig rundt med masser af vand i kroppen og kæmpe mave på. Håber snart livmoderen trækker sig sammen så lidt af maven forsvinder

Vægt efter 2 uger: vægten siger nu 73,5 kg :-)

Det går da den rigtige vej

Vægt efter 4 uger: ?

Vægt efter 6 uger: 72,8 :(

Vægt efter 2 mdr:

Vægt efter 3 mdr:

Opdateret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig kan jeg være med :yiepie

Før graviditets vægt: 67 kg

sidst målte graviditets vægt (valgfri): 87,5 kg

Efter fødselsvægt 07/09/12 : 80,2 kg

Mål: 64 kg (vejede jeg 3 uger før jeg blev gravid <_< )

Vægt efter 1 uge: 76.8 kg / -10.7 kg

Vægt efter 4 uger:

Vægt efter 2 mdr:

Vægt efter 3 mdr:

Så er første uge gået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med

Før graviditets vægt:57,5 kg

sidst målte graviditets vægt (valgfri): 19/8: 78,4 kg 24/8:79.5 kg 28/8:81,2 kg (Ialt vægtøgning: 24 kg)

Efterfødsels vægt: 71,9 kg d. 3/9 (% ca 10 kg)

Mål: 60 kg

Vægt efter 1 uge: 68,9 kg

Vægt efter 4 uger: 67,4 (dog efter morgenmaden)

Vægt efter 2 mdr:

Vægt efter 3 mdr:

Så er der opdateret. Hvorfor dælen er der ik sket mere. Jeg ammer da på livet løs :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der opdateret. Hvorfor dælen er der ik sket mere. Jeg ammer da på livet løs :unsure

Kender det. Har ikke tabt mig overhovedet de sidste par uger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det. Har ikke tabt mig overhovedet de sidste par uger :(

:ditto og jeg er først lige begyndt at spise igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER