Tina80

Romkugler

14 indlæg i dette emne

Er det tilladt at spise?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tror jeg ikke at der sker noget ved. For det meste bliver der brugt romessens og hvis der bliver brugt rigtig rom kan det da kun være et spørgsmål om minimale mål.

Jeg spiste 2 skildpadder den anden dag... er der i øvrigt ikke også rom i dem? Det havde jeg slet ikke tænkt på før nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står på pakken at der er 1.3% rom i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg godt man må for NØJ jeg har spist mange - gætter på at alkoholen er fordampet for LÆNGST.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spis :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er 1,3% rigtig rom i, og denne antages at være med 40% alkohol, så svarer en genstand til knap 300 g romkugle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvis det derudover er helt eller delvist fordampet er du vist rimelig sikker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der er 1,3% rigtig rom i, og denne antages at være med 40% alkohol, så svarer en genstand til knap 300 g romkugle

Mums en stor romkugle :D den kunne jeg spise lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums en stor romkugle :D den kunne jeg spise lige nu.

Ville være imponeret hvis du kunne - men okay, en gravid kvinde kan nogle ting med mad :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mums en stor romkugle :D den kunne jeg spise lige nu.

Har jeg næsten spist sammenlagt i dag - der VAR nemlig 240 gram i pakken af 9 stk. romkugler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg næsten spist sammenlagt i dag - der VAR nemlig 240 gram i pakken af 9 stk. romkugler

Der er stadigvæk mindre end en genstand alkohol, selv hvis intet er fordampet i fremstillingen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg næsten spist sammenlagt i dag - der VAR nemlig 240 gram i pakken af 9 stk. romkugler

Mmmm hvor lækkert. Det er lidt som når jeg først starter på en rittersport ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der tale om så forsvindende små mængder, at jeg ærligt talt tvivler på, at det ville kunne målesmi blodet :) Der er jo også alkohol i meget juice og saft, det er bare så lidt, at de ikke behøver skrive det på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg læste på CBS havde vi på et tidspunkt en chef fra Toms ude og holde et foredrag.

Han havde HELT friske skildpadder med til os der kun lige var pakket samme formiddag. Han fortalte os at vi når vi havde smagt ville være nogle af de få der nogensinde havde fået en skildpadde med alkoholindhold fordi det lille der var, var fordampet inden pakken overhovedet nåede ud i butikken.

Jeg ville måske lige holde mig fra de der flasker, er i Anton Berg æskerne - selvom der sikkert heller ikke er noget tilbage dér. Ellers ville jeg gå amok i resten, hvis jeg havde lyst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER