Betty87

Ægløsningstest

6 indlæg i dette emne

Jeg ved godt at der har været 100 emner om ÆL, men synes nu lige at jeg ville lave endnu en lille hyggelig én.. Eftersom at jeg går ud fra at min cyklus forbliver på de 30 dage, så skulle min ÆL ligge omkring næste weekend. Men jeg har lidt æl-teste tilbage fra et tidligere testforløb og tænkte at det da lige kunne være spænde at teste her i løbet af ugen.. Men hvornår på dagen mener i er bedst og skal det være samme tidspunkt på dagen alle dage?

Ihh hvor er det spændende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har testet sådan lidt på alle tidspunkter :whistling Men der er lidt blandede meninger om det skal være om morgenen eller om eftermiddagen? Jeg ved egentlig ikke hvorfor? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er problemet bare for mig, at jeg har meget skiftende arbejdstider, så enten skal det være tidligt om morgenen (læs: kl 6.45) eller sent om aftenen (22.30)???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LH-hormonet stiger i løbet af dagen og er ikke højere koncentreret i morgenurin, men i eftermiddags-/aftenurin.

Betty87: Det vigtigste er, at du er opmærksom på, at hvis du tester negativt om morgenen, kan den blive positiv i løbet af dagen, så de dage hvor du forventer ægløsning, er det måske en god idé at teste på begge tidspunkter af døgnet. Held og lykke :goodluck Du ved, jeg krydser for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede om eftermiddagen eller aftenen de gange jeg har haft positiv æl test :-) held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LH-hormonet stiger i løbet af dagen og er ikke højere koncentreret i morgenurin, men i eftermiddags-/aftenurin.

Betty87: Det vigtigste er, at du er opmærksom på, at hvis du tester negativt om morgenen, kan den blive positiv i løbet af dagen, så de dage hvor du forventer ægløsning, er det måske en god idé at teste på begge tidspunkter af døgnet. Held og lykke :goodluck Du ved, jeg krydser for dig :)

Tak søde du!

Jeg satser på at teste om eftermiddagen de dage jeg kan i den her uge, men onsdag og fredag bliver det altså et problem, så der må jeg gøre det ved middagstid istedet for.. Håber sådan at ÆL falder her i weekenden og at der kommer en lille april-bebs til mig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER