marts07

har I haft en god sommer?

6 indlæg i dette emne

Tænkte lige at det kunne være sjovt at høre hvordan I har tilbragt sommeren/ sommerferien ??

for mit vedkommende, er 4 ugers sommerferie med børnene ved at gå på held. Vi har "bare" været hjemme og hygget os for vildt. Det har været total dejligt at få slappet af, hvilket mine børn også nyder i fulde drag. Vi har også været på en dags ture til bl.a. djurs sommerland ( vi har sæsonkort) og dyrenes gård ( en mini zoo) Og så har børnene naturligvis også været på ferie hos bedste og bedstefar :loveshower og vi nåede også lige 2 dage ved stranden, da vejret var allerbedst :loveshower Vores far/min mand har først ferie nu, da han er i fuld gang med at bygge vores nye hus.

Forude venter en længe ventet og velfortjent ferie til lalandia i billund. Det glæder vi os rigtig meget til - selvom det for mit vedkommende nok blir lidt hårdt - har ikke lige tænkt over at jeg ville være højgravid når vi skal afsted

Håber i hvert fald at I alle har haft en god sommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder til at I har haft en rigtig dejlig sommer :)

Min ferie starter først på næste onsdag, men så er der også dømt hygge og afslapning med min mand :loveshower

Vi tager op i vores sommerhus i sverige i 3 uger, noget af tiden er min mands forældre der, noget af tiden mine forældre og så har vi noget tid bare til os selv. Jeg GLÆDER mig virkelig meget, jeg synes jeg træææænger til ferie nu :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ferie er også først lige begyndt.. Jeg havde sidste arbejdsdag i fredags inden 3 skønne ugers ferie.. Hvorefter jeg har 2 ugers arbejde og så går jeg dælme på barsel.. Hold op hvor jeg glæder mig :balloons

Imorgen tager vi en uge til Italien, er begyndt at blive både spændt og glæder mig helt vildt til en sidste ferie, bare en mand og jeg :biglove Det bliver så skønt med afslapning, god mad og lækker italiensk kaffe :mam

Når vi kommer hjem fra Italien, så kommer min mor på besøg et par dage og hun skal med til endnu en skanning, så tager vi en uge i sommerhus i Nordjylland sammen med mor, min søster og hendes familie..

Det skal nok blive hyggeligt med sommerhus-tur sammen med familie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med mine 2½ ugers ferie nu og når ferien er slut skal jeg tilbage på job 1 måned så går jeg på barsel! Det er altså vildt :loveshower

Indtil videre har vi fået ordnet en masse ting herhjemme, vi skal ikke ud og rejse nu, var i Italien i maj, så selvom det ville være skønt med en tur mere er vi blevet enige om at vi hellere måtte blive hjemme og få gjort lidt klar til baby og det er jo også hyggeligt :biglove

Vi har også været i Bonbon Land, holdt sommerfest og været til min Farmor's 70 års fødselsdag.

Og på tirsdag skal vi i Parken og høre Coldplay, det glæder jeg mig rigtig meget til :glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)

Vi startede sommeren med 3 x runde fødselsdagsfeste, så vi besluttede i det mindste lidt af de 3 ugers ferie skulle være afslapning. Vi var så heldige at kunne låne et sommerhus i Nordjylland og brugte 1½ uge der uden internet, næsten uden tv og med super vejr meget af tiden..neeeej hvor er det lækkert at flyde rundt i havet og føle sig let som en fjer :kuller

Under vores ophold så vi en hugorm, adskillige hare, et firben, 3 dådyr, mange mærkelige insekter (og sultne myg) og en stime små bitte fisk i vandkanten, samt alt for mange brandmænd..efter al den natur besluttede vi at den planlagte tur i zoo var unødvendig ;)

Så hjem til en smuk kombineret vielse/navngivning hos familie og lidt jagt på gode tilbud (vi har nu en combivogn og en puslekommode i hus :loveshower ). Bortset fra en lille tur til Tyskland efter lidt sjov og hygge til slikskabet og måske kig på hvad babyting koster der og et besøg ved familie der vil give os lidt pusse nuttet babytøj deres lille purk allerede er vokset ud af, så skal de sidste dage "bare" bruges på indretning af baby's værelse og lidt istandsætning af vuggen fra min barndom

Det har været en DEJLIG sommer! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det til, at i har haft nogle skønne sommerferier! :loveshower

Jeg selv og kæresten startede ferien ud i Paris. En uge i en skøn lille lejlighed, i det dejligste latinerkvarter lige midt i Paris. Bare os to! Vældig romantisk og autentisk! Ellers har ferien mest budt på hygge i Danmark. Masser af skønne solskinsdage på mine forældres terasse i Jylland (Ja, jeg synes faktisk at der HAR været nogle gode sommerdage ind imellem bygerne :whistling ) Et par forlængede weekender hos venner og familie i København, og sluttede så ferien af med et kro-ophold her i weekenden i andledning af min og kærestens 7 års dag :loveshower

Ellers har ferien stået på flytning, og vi er nu installeret i nyt dejligt hjem! Jeg er allerede gået på barsel her 1. august og et år frem. Andet kunne ikke rigtigt lade sig gøre, da jeg skulle være startet i halvårs-praktik, som jeg selvsagt ikke ville kunne nå at gøre færdig. Men det er nu til at leve med. Alt den tid har virkelig kickstartet mit "bygge-rede-instinkt" som suser afsted i rasende fart. Det har da også resulteret, i at vi nu har ALT klart til lille mandses ankomst. Lige på nær et puslebord så er alt klappet og klart! Virkelig en rar følelse. Vi er også mentalt ved at være gevaldigt klar til at blive forældre, og vi glæder og simpelthen bare så meget til at se vores lille søn :biglove Synes man kan mærke hvordan følelsen bare vokser på en hver eneste dag!!

Ellers synes jeg, at jeg er blevet utroligt gravid i de sidste par måneder!! Har halsbrand, kvalme IGEN, ondt i fødderne, oooondt i ryggen, begyndende bækkenløsning, sover dårligt om natten osv, osv! Og alligevel er det hele bare fantastisk jo! Resultatet taget i betragtning!

Kan i også mærke at det begynder at tære på kroppen?? Eller er i bare helt på toppen?

I må have Jer en fortsat fantastisk sensommer alle i fellow-pregnants :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER