TakForDenneGang

Så er vi startet på mos :)

4 indlæg i dette emne

Så er vi startet på mos herhjemme. Vi køre efter Rebecca Persson's 3-trins raket og Johan har i går og i dag smagt på gulerods mos. Han lavede en masse sjove grimasser og skeen var altså mere spændende end mosen :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor spændende :) Den metode har jeg aldrig hørt om.

Tristan fik noget grød vi købte i sverige da vi var på ferie derovre så nu nægter han at spise alt andet mad.. Gisp

Også alt den mad han plejer at spise så nu skal der kæmpes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende :) Den metode har jeg aldrig hørt om.

Tristan fik noget grød vi købte i sverige da vi var på ferie derovre så nu nægter han at spise alt andet mad.. Gisp

Også alt den mad han plejer at spise så nu skal der kæmpes..

Ja det åbner op for en helt ny verden :) Metoden går ud på, at man giver den samme mad over 3 dage - først 1 tsk så 1 spsk og på 3. dagen en lille portion, på den måde kan man lettere opfange hvis der er noget bebs får en reaktion, maveproblemer eller kan være allergisk over for. Da Johan er dobbelt disponeret for allergi, syntes jeg næsten ikke, at jeg kan byde ham andet end at prøve at opfange fødevarer, som han kan være allergisk overfor :)

Ups ja man skal passe på med at give dem noget, som smager godt.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende.. Vi er godt i gang med grød og mos... Her giver vi dog en masse forskelligt, men især avocado mos er et hit... Om morgenen får hun hirsegrød eller quinoa grød sødet med lidt frugtgrød og om aftenen kartoffelmos med en anden grøntsag i eller avocadomos... Meget sjovt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER