Barbamama

Vabel på læben?

7 indlæg i dette emne

Vi har opdaget noget på Valdemars overlæbe, der ligner lidt en vabel :unsure Han virker ikke generet af den, og det giver god mening for mig, at det kunne være en vabel, for han er en hardcore sutte-baby, der både giver den gas på mig, på ammebrikken og på yndlingssutten.

Men kan babyer for vabler på læben på den måde, eller kan det være noget andet? Bør jeg gøre noget? Jeg forestiller mig at se tiden an. Hvis han begynder at virke generet eller hvis det bliver værre, så ringer jeg til lægen, men ellers tænker jeg at lade SP kigge på det, når vi ser hende på onsdag...

Nogen, der har oplevet noget lignende? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige læst om det i en af mine småbørnsbøger. Det er helt normalt, at man får en suttevabel som baby, og det går væk af sig selv, står der. Man skal altså ikke begynde at punktere den eller andet.

Det giver jo også god mening, når den lille mand går sådan til brystet her i varmen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh super :) Ku heller ikke finde på at prikke i den eller noget, men det kunne jo være at det skulle smøres eller var fordi han blev lagt forkert til. Men fint fint, jeg gør ikke noget ved det så. Tak for hjælpen :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh super :) Ku heller ikke finde på at prikke i den eller noget, men det kunne jo være at det skulle smøres eller var fordi han blev lagt forkert til. Men fint fint, jeg gør ikke noget ved det så. Tak for hjælpen :tak

Velbekommen - uh, tænk at jeg har givet mit første mor-tip :7himmel Men jeg læste nemlig lige om det i går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekommen - uh, tænk at jeg har givet mit første mor-tip :7himmel Men jeg læste nemlig lige om det i går :)

Haha, det første af mange, er jeg sikker på :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mellemste datter havde også en suttevabel en kort overgang. Der forsvandt af sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise har haft suttevabel siden helt fra starten at hun begyndte at sutte. Den har været gået væk ind imellem og så kommet tilbage. Hun har antydningen af en nu, men det er altså ikke noget der generer dem eller betyder noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER