FruW

Negativ graviditetstest dag 2 - kan den ændre sig?

7 indlæg i dette emne

Hej de damer.

Jeg er ny herinde, har meldt mig ind i håbet om at kunne få lidt råd, og føle at vi ikke er de eneste som må arbjede lidt længe på. 2 eftertragtede streger. :unsure

Jeg er nu gået 6 dage over tiden. Da jeg var gået 2 dage over tiden, tog jeg en test, som var negativ.

Lægen mente dog, at hvis jeg ikke fik mens her i løbet af de næste dage, skulle jeg tage en ny test - hun mente ikke at alt håb var ude....?

Men kan det ændre sig? I min verden er negativ vel negativ?

Detskal tilføjes at min cycklus er sådan ok til at regne med, men efter næsten 10 år på p-piller, er det nok ikke nemt at få til at "køre 100%" som ønsket.

Mange kærlige hilsner

FruW

Som de sidste 8 mdr desværre kun har fået en streg.... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej de damer.

Jeg er ny herinde, har meldt mig ind i håbet om at kunne få lidt råd, og føle at vi ikke er de eneste som må arbjede lidt længe på. 2 eftertragtede streger. :unsure

Jeg er nu gået 6 dage over tiden. Da jeg var gået 2 dage over tiden, tog jeg en test, som var negativ.

Lægen mente dog, at hvis jeg ikke fik mens her i løbet af de næste dage, skulle jeg tage en ny test - hun mente ikke at alt håb var ude....?

Men kan det ændre sig? I min verden er negativ vel negativ?

Detskal tilføjes at min cycklus er sådan ok til at regne med, men efter næsten 10 år på p-piller, er det nok ikke nemt at få til at "køre 100%" som ønsket.

Mange kærlige hilsner

FruW

Som de sidste 8 mdr desværre kun har fået en streg.... :boo

Velkommen til :balloons

Vi har et motto herinde - "Det er ikke slut før den røde dame synger".. Du kan sagtens være lidt langsom til at producere HcG og dermed kunne lave en positiv test. Det kan også være du har haft ÆL lidt senere end du tror og derfor ikke er så langt henne at du kan teste endnu? I hvert fald, så er håbet ikke ude før du har fået mens!

Jeg håber for dig at den er der, og jeg krydser alt hvad jeg kan :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har haft sen ægløsning, så vil testen også først vise positiv senere :) Så test du bare igen i morgen tidlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg testede denne gang var den først negativ 2 dage senere var den svag positiv og så blev stregen tydeligere og tydeligere og nu er jeg 14 uger henne så ja den kan sagtens nå og ændre sig

Held og lykke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede først positiv da jeg var 6+6 i følge min cyklus. Min ægløsning lå sent, så det blev lige ændret 14 dages tid til NF.

Så hvis din ægløsning ligger sent vil det jo forlænge cyklus, og du vil derfor først kunne teste et stykke over tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min første og anden datter testede jeg negativt 2 dage over tid. Testede igen fem dage over tid og der var testen svagt positiv. Jeg testede ikke 3. og 4. dag. Så ja den kan godt blive positiv selvom den først har vist negativ, måske danner du bare hcg langsom eller din ægløsning ligger senere end du tror.

Krydser fingre for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for Jeres svar!

Status herfra: 8 dage over tiden , men fortsat kun 1 streg... Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER