Lucy

læge på ferie

9 indlæg i dette emne

Min læge har ferie og er først tilbage igen den 6 august. Jeg har før tænkt at jeg vel godt kunne vente til han kom tilbage, med at informere om, at jeg er blevet gravid.

Men nu er jeg så alligevel kommet i tvivl! på det tidspunkt vil jeg være 7+5 er det for sent at kontakte lægen? eller er det fint nok?

Mit alternativ er jo at ringe til en anden læge i byen, men jeg synes også det er lidt træls at starte op ved en anden læge.

Hvad ville i have gjort, hvis det var jer der stod i den situation?

VH L

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er fint nok vil jeg mene. De fleste læger vil alligevel først se de gravide i 8-9. Uge, så det passer med at blodprøverne ska tages.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt fint først at ringe når han kommer tilbage. Jeg var først til lægen i 8+? så jeg vil mene at at der er tid nok :) Og tillykke med graviditeten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved vores læge tog sygeplejersken er graviditets test i uge 6 da jeg ringede men lægen ville først se mig i uge 9

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine læger er fuldt bookede næsten en hel måned frem af gangen, og de har meget svært ved at presse et graviditetstjek ind, da det tager længere tid end andre konsultationer! -Så jeg ville ikke vente med at prøve at få en tid... -Men hvis din læge ikke har lige så meget "run" på så kan det da godt være at du kan vente, som de andre piger siger!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var først til læge da jeg var 10+0, så jeg ville nok bare vente til han kom hjem fra ferie. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vente :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var først ved lægen 10+0. Så du kan sagtens vente :)

Og tillykke med graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for alle jeres svar, så prøver jeg at vente tålmodigt til han kommer tilbage.

Normalt har jeg kunne få en tid inden for en uge, når jeg ringer, så der er heldigvis ikke så lang ventetid, når først han er tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER