anne85

Ægløsningstest

6 indlæg i dette emne

Hej

Min mand og jeg har nu været i gang med PB et par måneder, og jeg overvejer at bruge ægløsningstest.

Hvilke erfaringer har I med dem?

Jeg har selv kig på strimmel testene fra "billig test"

Min to sidste cykluser har været på henholdvis 60 og 40, så er også lidt i tvivl om, hvornår jeg skal begyndt at teste i min nye cyklus, som lige er startet.

Ønsker snart at :stork kommer forbi ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også haft gode erfaringer med æl tests fra billig teste...har brugt dem 2 cyklusser hvor jeg har været 100 % sikker på ægløsning, men desværre er jeg stadig ikke gravid. Men æl tests har nu lært mig at tolke min krops signaler sådan som min cyklus ser ud pt hvor den er på 40 dage...

Der er en god vejledning med til testene omkring hvordan man aflæser dem, og hvornår man bør teste og det hele.

Held og lykke med det...synes det er pengene værd så man kan lære at læse sin krops signaler. Og endnu bedre hvis man så kan være heldig når det er :)

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah, jeg har brugt nogle dyre tests fra clearblue, der til gengæld er digitale og ikke skal tolkes. Jeg var glad for bekvemmeligheden.

Jeg for min part kunne så have sparet mig - jeg har godt nok ægløsninger til tiden osv, men min mands sædkvalitet har vist sig at være under et niveau, hvor det er realistisk at gøre nogen gravid... Suk.

Ægløsningstest er effektive for mange - men generel hyppig sex er måske lidt sjovere og mindre dræbende;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lærte hvertfald min krop af kende med ÆL-tests. :) Men nu har jeg så også ret kraftige ÆL symptomer i form af udflåd m.m.

Men det er ikke ÆL test der har hjulpet mig til at blive gravid - det har lige netop været ingen ÆL-tests og en meget mere afslappet tilgang. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

god erfaring.

Jeg blev meget overrasket over min ÆL lå så kort efter mens, men har også lang mens.

Hvade jeg ikke brugt dem, tror jeg der var gået meget længe inden der skete noget, da jeg tit har været lidt sárt efter mens og derfor ike altid lige har været klar så kort efter, men der gør ÆL også at man ikke behøver at knalde løs hver dag.. jo det er dejligt, men hver dag i 5-6 dage......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg har også gjort brug af ÆL-teste fra billig-teste de sidste 3-4 måneder og de har vist mig hver gang, at jeg har ÆL på 13. el. 14 dagen i min cyklus. :bd De er super billige i forhold til dem man køber i supermarkeder og de er super nemme at aflæse! Dog er det ikke lykkedes os at blive gravide endnu, da vi ofte har været forhindret i at have sex i den periode pga. familieophold og stress over eksamener (ja der er mange undskyldninger man kan give sig selv, for at finde en god undskyld for det ikke lykkedes).

Nå det korte af det lange, så er ÆL-testene gode til at lære ens krop at kende og hvornår der måske behøver mere action i sengen end normalt :seng :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER