Posted July 3, 2016 Dag 5 level 3, done :) :yay kun 5 gange endnu :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 4, 2016 Hov, jeg lavede mine styrkeøvelser i går, så dag 20 done :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Dag 22 done. Er jeg alene tilbage? :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Måske den eneste som træner, men jeg læser ihvertfald stadig med :) Du har kun 8 dage tilbage :) Du må da kunne se en del resultater nu :). Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 6, 2016 Måske den eneste som træner, men jeg læser ihvertfald stadig med :) Du har kun 8 dage tilbage :) Du må da kunne se en del resultater nu :). Det er ikke 22 dage i træk ;) Men ja, jeg kunne sagtens se og mærke en forskel - det var faktisk ret vildt! Og jeg elskede det! Nu har jeg lige haft ÆL og hormonerne raser og jeg er helt udspilet og det ødelægger det desværre lidt for mig, men jeg tænker, at det jo ikke kan ødelægges på så kort tid og at det kommer tilbage igen. Så jeg fortsætter :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2016 Efter 2 dage uden noget trængte jeg godt nok! Dag 23 - 30 min (5,2 km) løb + lidt styrke - done :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2016 Efter 2 dage uden noget trængte jeg godt nok! Dag 23 - 30 min (5,2 km) løb + lidt styrke - done :) Du er sej! Jeg håber du (+ andre) holder liv i tråden til august, det er vist ikke realistisk jeg kommer tilbage før. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2016 Jeg satser på at starte op igen imorgen. Dog ikke shred men et andet program målrettet den post-gravide krop Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2016 Jeg satser på at starte op igen imorgen. Dog ikke shred men et andet program målrettet den post-gravide krop Hvilket program er det:)? Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2016 Hvilket program er det:)?Det her: Og så er der et nyt hver dag vist nok. Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2016 Nåeh, piger ;) Jeg er fortsat, men har ikke gidet opdatere for mig selv herinde hver gang :rolleyes Jeg har rundet 30 dage (ved faktisk ikke hvornår - startede 2/6) med løb og mit korte intensive styrkeprogram. Jeg elsker, hvad det gør for min krop og det gør mig glad hver eneste dag :) Jeg er blevet vildt god til at lave armbøjninger (:rolleyes) og som en bonus har jeg i dag løbet 4 km på 20:57 - så hurtigt har jeg aldrig løbet en 4 km før! :yay Så jeg bliver ved og håber der snart er nogen der joiner herinde igen ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 26, 2016 Nåeh, piger ;) Jeg er fortsat, men har ikke gidet opdatere for mig selv herinde hver gang :rolleyes Jeg har rundet 30 dage (ved faktisk ikke hvornår - startede 2/6) med løb og mit korte intensive styrkeprogram. Jeg elsker, hvad det gør for min krop og det gør mig glad hver eneste dag :) Jeg er blevet vildt god til at lave armbøjninger (:rolleyes) og som en bonus har jeg i dag løbet 4 km på 20:57 - så hurtigt har jeg aldrig løbet en 4 km før! :yay Så jeg bliver ved og håber der snart er nogen der joiner herinde igen ;) Hvor er du bare mega sej! :respekt Jeg kommer nok først i gang mandag 8/8... Share this post Link to post Share on other sites