Posted June 8, 2016 Og så fik jeg også lige løbet 4,6 km i dag :yay Det fungerer faktisk fint for mig at shredde hver dag, og derudover løbe de dage jeg kan mærke at jeg trænger til det, selvom jeg også har shreddet :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Jeg holder mor-mormor-Lily-dag med min mor, så har ikke haft mulighed for at shredde endnu. Vi har dog gået 7 km, og jeg kommer først hjem herfra i aften. Åh mon jeg får det gjort der? :unsure :chin: You can do it! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Og så fik jeg også lige løbet 4,6 km i dag :yay Det fungerer faktisk fint for mig at shredde hver dag, og derudover løbe de dage jeg kan mærke at jeg trænger til det, selvom jeg også har shreddet :) Du er sej! Her bliver det kun til gåture udover at shredde. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Og så fik jeg også lige løbet 4,6 km i dag :yay Det fungerer faktisk fint for mig at shredde hver dag, og derudover løbe de dage jeg kan mærke at jeg trænger til det, selvom jeg også har shreddet :) Sejt :respekt Jeg er smadret. Vi er lige kommet hjem med trætte børn, hvoraf den ene også er sur <_< Når de endelig sover, så vil jeg bare gerne have fred :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Sejt :respekt Jeg er smadret. Vi er lige kommet hjem med trætte børn, hvoraf den ene også er sur <_< Når de endelig sover, så vil jeg bare gerne have fred :unsure Jeg har gået cirka 8 km i dag med barnevognen. Jeg havde egentlig planer om at shredde alligevel, men her efter aftensmaden er jeg helt smadret, så jeg får det ikke gjort. Du har jo ikke siddet stille og dovnet den. For mig er pointen at jeg har rørt mig og ikke er groet fast i sofaen ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Her ligger level 2 i min dropbox hvor i gerne skulle kunne streame det fra ligesom fra YouTube. https://www.dropbox.com/s/tir96vdgl7jal7k/Jillian%20Michael%27s%2030%20day%20shred%20level%202%20-%20YouTube.mp4?dl=0 51 minutter til den er uploadet :). Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Tak GND :kiss Lily lagde sig dog til at sove lige med det samme, og da min kæreste alligevel havde tjansen inde hos Theo, kunne jeg jo lige så godt udnytte tiden :rolleyes Så jeg gjorde det sgu :yay Dag 8 - Level 1 DONE :box Det havde jeg godt nok ikke troet :blink Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Tak GND :kiss Lily lagde sig dog til at sove lige med det samme, og da min kæreste alligevel havde tjansen inde hos Theo, kunne jeg jo lige så godt udnytte tiden :rolleyes Så jeg gjorde det sgu :yay Dag 8 - Level 1 DONE :box Det havde jeg godt nok ikke troet :blink Du er sej!!! Det er jeg ikke i dag. Er helt træt og er ved at få spat af den der sygdom der nu ligger og lurer på anden uge :prik Putningen har taget 5 kvarter i dag og først nu, sover begge piger <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Jer der er kommet til dag 7-8 stykker - kan I se og mærke forskel? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Tak GND :kiss Lily lagde sig dog til at sove lige med det samme, og da min kæreste alligevel havde tjansen inde hos Theo, kunne jeg jo lige så godt udnytte tiden :rolleyes Så jeg gjorde det sgu :yay Dag 8 - Level 1 DONE :box Det havde jeg godt nok ikke troet :blink Hold kæft, du er sej !!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Tak GND :kiss Lily lagde sig dog til at sove lige med det samme, og da min kæreste alligevel havde tjansen inde hos Theo, kunne jeg jo lige så godt udnytte tiden :rolleyes Så jeg gjorde det sgu :yay Dag 8 - Level 1 DONE :box Det havde jeg godt nok ikke troet :blink Hvor er du sej! :glad Jeg får det ikke gjort i dag, men i morgen formiddag skulle jeg gerne tage en omgang :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Ha! Søren satte sig bare til at arbejde, så what the heck! Dag 7 - shred level 1 - done! :yay (Og det har jeg fejret ved at spise 4 stykker slik :rolleyes :D) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Hvor er I alle bare mega seje!!! :glad Jeg fik også lige overstået dag 8 :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Jer der er kommet til dag 7-8 stykker - kan I se og mærke forskel? Ærlig talt nej Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Jer der er kommet til dag 7-8 stykker - kan I se og mærke forskel? Tror ikke jeg kan se så meget forskel endnu :chin: Har dog ikke fået målt mig. Men jeg kan mærke forskel. Jeg er blevet meget stærkere og har meget lettere ved øvelserne. Til gengæld har jeg taget på :chin: Ved ikke om jeg spiser mere pga. træning eller om det allerede er muskler, der vejer :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Hold kæft, du er sej !!!!!!! Hvor er du sej! :glad Jeg får det ikke gjort i dag, men i morgen formiddag skulle jeg gerne tage en omgang :) Tak skal I have ^_^ Det er jo så mega fedt bagefter! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Ha! Søren satte sig bare til at arbejde, så what the heck! Dag 6 - shred level 1 - done! :yay (Og det har jeg fejret ved at spise 4 stykker slik :rolleyes :D) Hvor er I alle bare mega seje!!! :glad Jeg fik også lige overstået dag 8 :yay Sådan begge to :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Tak skal I have ^_^ Det er jo så mega fedt bagefter! Det er det! Men min lænd er helt låst i dag, så springer over. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Jeg tog endnu en dag på level 1. Fortsætter der til jeg ikke er ved at dø hver gang... :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 Det er det! Men min lænd er helt låst i dag, så springer over. Man skal også passe på sig selv :kram2 (Min sidste sætning var for mig selv og ikke henvendt til dig :kiss) No injuries please :D :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 8, 2016 I er seje piger! :yay Åh jeg glæder mig også til at kunne se resultater - er ret utålmodig, og vil gerne snart have perfekt mave, lår og røv, tak :rolleyes :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2016 Man skal også passe på sig selv :kram2 (Min sidste sætning var for mig selv og ikke henvendt til dig :kiss) No injuries please :D :p Det ER mega fedt bagefter :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2016 Arg mit ene bryst er helt mælkefyldt, og jeg skal i gang med dag 9 nu :wacko Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2016 Dag 9 - Level 1 DONE :box Synes det var lidt hårdt i dag. Kan godt mærke, at det ikke er så mange timer siden, jeg lavede dag 8 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 9, 2016 Level 1 dag 3 DONE! (I går tæller ikke med i regnskabet) Share this post Link to post Share on other sites