CakeCrazy

Er der nogen her, der shredder?

916 indlæg i dette emne

Vil i ikke lige kort forklare mig hvad det går ud på? Må man gerne som gravid. Jeg vil helst ikke blive for tyk den her gang nemlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dag 4 - Level 1 done :yay

Fedt du fik det gjort!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt og seje Theo :D

Jeg har indtil videre kun haft Line hjemme, men jeg er ret sikker på Erica også gerne vil være med :)

Ha ha han sad i sofaen, da jeg gik i gang og gloede så mærkeligt på mig, da jeg begyndte at lave sprællemænd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 4 - Level 1 done :yay

Fedt at du fik det gjort alligevel :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil i ikke lige kort forklare mig hvad det går ud på? Må man gerne som gravid. Jeg vil helst ikke blive for tyk den her gang nemlig.

Jeg ved ikke om man "må", men jeg ville ikke gøre det :)

Jeg ville holde mig til motion a la svømning, cykling og gåture.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil i ikke lige kort forklare mig hvad det går ud på? Må man gerne som gravid. Jeg vil helst ikke blive for tyk den her gang nemlig.

Du har lige testet positivt ikke? Så ville jeg ikke være så bekymret, specielt ikke hvis du bare er lidt i form/vant til motion i forvejen. Jeg vil ikke anbefale det, når maven begynder at være synlig.

Det er 3*10 dage i streg man skal følge et program for hurtigt at få en fit krop. Det er en kombination af puls, styrke og mave så man kommer hele kroppen rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om man "må", men jeg ville ikke gøre det :)

Jeg ville holde mig til motion a la svømning, cykling og gåture.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg starter rigtigt på mandag - så er vi ovre dåbens morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 5 level 1 DONE :yay

Erica vågnede i mens og var med - manden og gæsten sover stadig, og sikkert med tømmermænd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 5 level 1 DONE :yay

Erica vågnede i mens og var med - manden og gæsten sover stadig, og sikkert med tømmermænd :D

Hvor er du vild! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du vild! :respekt

Ja, føler mig squ også lidt sej ;)

Men det var SKØNT at være i udestuen i morgensolen, det var ikke for varmt og der var stille. (Og da vi har en gæst troede jeg ikke jeg fik det gjort i dag. Da jeg så kom i tanke om jeg kunne gøre det inden de vågnede var det bare med at komme i gang. Jeg havde så ikke så travlt med - de sover stadig trods gentagne forsøg på at vække dem :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt TiaK :box

Åh jeg gider ikke i dag. Er så træt <_< Jeg venter til i aften... Og DET kommer jeg sikkert til at fortryde senere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt TiaK :box

Åh jeg gider ikke i dag. Er så træt <_< Jeg venter til i aften... Og DET kommer jeg sikkert til at fortryde senere :rolleyes

Ja, min taktik er klart at få det gjort før frokost. Bliver det senere end det tvivler jeg på jeg får det gjort.

Men du kan godt!! :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, min taktik er klart at få det gjort før frokost. Bliver det senere end det tvivler jeg på jeg får det gjort.

Men du kan godt!! :box

Jeg gjorde det :yay :yay :yay

Lily sov og drengene sad og hang i sofaen, så jeg kunne lige så godt få det gjort i stedet for selv at hænge ;)

Så dag 5 - Level 1 DONE :box

I dag er den dag, hvor det har været mindst hårdt. Jeg kan især mærke, at jeg kan gå længere ned i squats, og at det ikke føles så hårdt at lave mavebøjninger som i starten :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 1 - Level 1, done :yay

Jeg løb i går, så er først startet med at shredde i dag :) Det var egentlig hårdest for armene, synes jeg. Men jeg har også gået til efterfødselstræning hver uge siden Naya var 2 uger gammel, så jeg er jo ok vant til at træne især mave og ben :) Men jeg forventer nu alligevel at det bliver hårdt, nok især dag 3 og 4 :rolleyes

Jeg tror ikke jeg tæller løb med som sådan, men vælger at springe over de dage hvor jeg løber. Måske jeg så kun tager 7 dage på hvert level, for så ender jeg nok ca på 30 dage i alt. Ej, Jeg ved det ikk helt, det ser jeg vidst lige på :P

Men det er fedt at være i gang! Så håber jeg bare jeg kan tage mig sammen til at få gjort det alle de dage hvor jeg ikke løber! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 1 - Level 1, done :yay

Jeg løb i går, så er først startet med at shredde i dag :) Det var egentlig hårdest for armene, synes jeg. Men jeg har også gået til efterfødselstræning hver uge siden Naya var 2 uger gammel, så jeg er jo ok vant til at træne især mave og ben :) Men jeg forventer nu alligevel at det bliver hårdt, nok især dag 3 og 4 :rolleyes

Jeg tror ikke jeg tæller løb med som sådan, men vælger at springe over de dage hvor jeg løber. Måske jeg så kun tager 7 dage på hvert level, for så ender jeg nok ca på 30 dage i alt. Ej, Jeg ved det ikk helt, det ser jeg vidst lige på :P

Men det er fedt at være i gang! Så håber jeg bare jeg kan tage mig sammen til at få gjort det alle de dage hvor jeg ikke løber! :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 4 - 28 min løb + 5 min arme og mave styrke - done :yay

(Nuj, benene var tunge i dag! Thanks a lot, Gillian :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har lige testet positivt ikke? Så ville jeg ikke være så bekymret, specielt ikke hvis du bare er lidt i form/vant til motion i forvejen. Jeg vil ikke anbefale det, når maven begynder at være synlig.

Det er 3*10 dage i streg man skal følge et program for hurtigt at få en fit krop. Det er en kombination af puls, styrke og mave så man kommer hele kroppen rundt :)

Jo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om man "må", men jeg ville ikke gøre det :)

Jeg ville holde mig til motion a la svømning, cykling og gåture.

Jeg tror jeg holder mig til det, tør ikke risikerer noget med den lille spire, så hellere blive tyk og knokle som jer seje kvinder bagefter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg holder mig til det, tør ikke risikerer noget med den lille spire, så hellere blive tyk og knokle som jer seje kvinder bagefter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Programmet handler jo også meget om at blive "trimmet", og det tænker jeg ikke umiddelbart, at man behøver som gravid ^_^

Desuden taler om hun om, at man skal arbejde hårdt og stresse kroppen, så den forandrer sig. Det lyder heller ikke rart for en gravid :unsure

Og kæmpe tillykke forresten :loveshower

Blev lige ramt af massiv træthed i dag, så ville heller ikke kunne overskue det på nogen måde. Haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I bare gode TiaK og LilleMi :respekt :yay

Syntes ikke jeg orkede det i dag, men efter at have set jeres indlæg, tog jeg mig sammen og gjorde det. Dag 5 done :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I bare gode TiaK og LilleMi :respekt :yay

Syntes ikke jeg orkede det i dag, men efter at have set jeres indlæg, tog jeg mig sammen og gjorde det. Dag 5 done :yay

Den her tråd er nemlig genial!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 4 - 28 min løb + 5 min arme og mave styrke - done :yay

(Nuj, benene var tunge i dag! Thanks a lot, Gillian :rolleyes)

:d

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man bliver godt nok øm af der her...! Tre gange er jeg oppe på, hatten af for jer der kan hver dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER