CakeCrazy

Er der nogen her, der shredder?

916 indlæg i dette emne

Jeg vil også være med :yay

 

Men SKAL man bruge håndvægte? :unsure Jeg har ingen - eller det vil sige, at M har nogle, men de er vist lidt for tunge til mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også være med :yay

Men SKAL man bruge håndvægte? :unsure Jeg har ingen - eller det vil sige, at M har nogle, men de er vist lidt for tunge til mig ;)

Du kan bruge flasker med vand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med :yay

Men SKAL man bruge håndvægte? :unsure Jeg har ingen - eller det vil sige, at M har nogle, men de er vist lidt for tunge til mig ;)

Fedt du også vil være med!! :yay

Jeg brugte også bare flasker med vand i starten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg gjorde det 28 dage i træk. Missede de sidste 2 pga. weekendophold hos familie. Lidt ærgerligt <_<

Jamen så starter jeg også i morgen :box Åh det kommer til at gøre ondt de første dage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, jeg har godt nok ikke været aktiv herinde længe, men nu har jeg sat mig for at graviditetskiloene altså SKAL væk, så jeg vil også gerne være med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du så forsøge at tage 30 i streg denne gang?

Jeg burde måske tage weekender med - skal til bryllup 18. Juni, så hvis det skal nå at batte noget, så skal det vist være samtlige dage :chin:

Og det bliver SÅ ondt at få startet :o

Det ville jeg egentlig gerne, men vi tager til Bornholm d. 25. juni, så det bliver nok kun 24 dage :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg egentlig gerne, men vi tager til Bornholm d. 25. juni, så det bliver nok kun 24 dage :chin:

 

Ja, jeg har også lige indset at vi tager på ferie 2. juli, så hvis jeg kun bruger hverdagene, så når jeg det heller ikke... Jeg har for i øvrigt fundet måtten frem og begynder om lidt  :box 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har også lige indset at vi tager på ferie 2. juli, så hvis jeg kun bruger hverdagene, så når jeg det heller ikke... Jeg har for i øvrigt fundet måtten frem og begynder om lidt :box

Uh :box

Jeg går i gang, når Lily sover sin første lur. Hvor mon min måtte og håndvægte er? :chin: :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh :box

Jeg går i gang, når Lily sover sin første lur. Hvor mon min måtte og håndvægte er? :chin: :D

 

Line er lige blevet lagt i barnevognen ;) Og jeg fandt heldigvis mine håndvægte ved et tilfælde - jeg var LOST på hvor de var :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har prøvet at shredde 2-3 gange om ugen? Synes det er svært at klemme mere ind. Eller har det mest effekt hvis man følger hendes "måde" at gøre det på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må lige side hvis nogle af videoerne sku fejle :-) mig som har lagt nogen af dem op, og har dem stadig offline :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh, jeg har godt nok ikke været aktiv herinde længe, men nu har jeg sat mig for at graviditetskiloene altså SKAL væk, så jeg vil også gerne være med Forhåbentlig kan det motivere opgiveren her til endelig at gennemføre

 

Fedt du er med - jeg skal nok heppe! :yay Hvornår starter du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der har prøvet at shredde 2-3 gange om ugen? Synes det er svært at klemme mere ind. Eller har det mest effekt hvis man følger hendes "måde" at gøre det på?

 

Altså jeg tror på at lidt er MEGET bedre end intet ;) Så det tror jeg sagtens kan lade sig gøre - så tager det jo bare lidt længere tid - men har man ikke travlt, så går det jo nok også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må lige side hvis nogle af videoerne sku fejle :-) mig som har lagt nogen af dem op, og har dem stadig offline :-)

 

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Level 1 dag 1 DONE!!! :glad

 

Puh, jeg valgte (ret idiotisk!!) at gøre det i udestuen - godt nok lige i åbningen ud til haven, så der kom luft ind - men i fuld sol! Det var VARMT! Men jeg gjorde det!! Og det var nu lidt fedt at gøre det (næsten) udendørs ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Line er lige blevet lagt i barnevognen ;) Og jeg fandt heldigvis mine håndvægte ved et tilfælde - jeg var LOST på hvor de var :D :D

Ha ha jeg tror altså heller ikke jeg har shreddet siden vi boede i lejligheden :chin:

Desværre vågnede Lily op i en pøl af bræk, så jeg nåede det ikke. Det må blive i aften, for hun lader til at være syg :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I må lige side hvis nogle af videoerne sku fejle :-) mig som har lagt nogen af dem op, og har dem stadig offline :-)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Level 1 dag 1 DONE!!! :glad

Puh, jeg valgte (ret idiotisk!!) at gøre det i udestuen - godt nok lige i åbningen ud til haven, så der kom luft ind - men i fuld sol! Det var VARMT! Men jeg gjorde det!! Og det var nu lidt fedt at gøre det (næsten) udendørs ;)

Sådan :super

Lyder lækkert ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det i en periode - synes faktisk det var fedt :-) Puha hvor jeg svedte. Starter nok igen på et tidspunkt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha jeg tror altså heller ikke jeg har shreddet siden vi boede i lejligheden :chin:

Desværre vågnede Lily op i en pøl af bræk, så jeg nåede det ikke. Det må blive i aften, for hun lader til at være syg :unsure

 

Øv :( God bedring til hende :kiss Håber det lykkedes for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gjorde det i en periode - synes faktisk det var fedt :-) Puha hvor jeg svedte. Starter nok igen på et tidspunkt :-)

 

Jo flere jo bedre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt du er med - jeg skal nok heppe! :yay Hvornår starter du?

Jeg starter i dag og tager juni ud, pt er der kun 1 dag i juni, hvor jeg umiddelbart ikke kan.

Jeg starter dog først i aften, manden min vil nemlig også gerne være med, så han skal lige hjem fra arbejde først og så skal vi lige nå at lave mad og lægge T i seng. Vil ellers gerne i gang nu, men nu har jeg lovet det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Level 1 dag 1 DONE!!! :glad

Puh, jeg valgte (ret idiotisk!!) at gøre det i udestuen - godt nok lige i åbningen ud til haven, så der kom luft ind - men i fuld sol! Det var VARMT! Men jeg gjorde det!! Og det var nu lidt fedt at gøre det (næsten) udendørs ;)

Hvor er du sej :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også klaret dag 1 level 1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj, I er seje :glad

Jeg starter stadig først på mandag, men har været til Mor i form, så en lille smule har jeg da lavet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER