Posted May 31, 2016 Jeg vil også være med :yay Men SKAL man bruge håndvægte? :unsure Jeg har ingen - eller det vil sige, at M har nogle, men de er vist lidt for tunge til mig ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2016 Jeg vil også være med :yay Men SKAL man bruge håndvægte? :unsure Jeg har ingen - eller det vil sige, at M har nogle, men de er vist lidt for tunge til mig ;) Du kan bruge flasker med vand ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2016 Jeg vil også være med :yay Men SKAL man bruge håndvægte? :unsure Jeg har ingen - eller det vil sige, at M har nogle, men de er vist lidt for tunge til mig ;) Fedt du også vil være med!! :yay Jeg brugte også bare flasker med vand i starten. Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2016 Ja jeg gjorde det 28 dage i træk. Missede de sidste 2 pga. weekendophold hos familie. Lidt ærgerligt <_< Jamen så starter jeg også i morgen :box Åh det kommer til at gøre ondt de første dage :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 31, 2016 Åhh, jeg har godt nok ikke været aktiv herinde længe, men nu har jeg sat mig for at graviditetskiloene altså SKAL væk, så jeg vil også gerne være med Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Vil du så forsøge at tage 30 i streg denne gang? Jeg burde måske tage weekender med - skal til bryllup 18. Juni, så hvis det skal nå at batte noget, så skal det vist være samtlige dage :chin: Og det bliver SÅ ondt at få startet :o Det ville jeg egentlig gerne, men vi tager til Bornholm d. 25. juni, så det bliver nok kun 24 dage :chin: Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Det ville jeg egentlig gerne, men vi tager til Bornholm d. 25. juni, så det bliver nok kun 24 dage :chin: Ja, jeg har også lige indset at vi tager på ferie 2. juli, så hvis jeg kun bruger hverdagene, så når jeg det heller ikke... Jeg har for i øvrigt fundet måtten frem og begynder om lidt :box Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Ja, jeg har også lige indset at vi tager på ferie 2. juli, så hvis jeg kun bruger hverdagene, så når jeg det heller ikke... Jeg har for i øvrigt fundet måtten frem og begynder om lidt :box Uh :box Jeg går i gang, når Lily sover sin første lur. Hvor mon min måtte og håndvægte er? :chin: :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Uh :box Jeg går i gang, når Lily sover sin første lur. Hvor mon min måtte og håndvægte er? :chin: :D Line er lige blevet lagt i barnevognen ;) Og jeg fandt heldigvis mine håndvægte ved et tilfælde - jeg var LOST på hvor de var :D :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Nogen der har prøvet at shredde 2-3 gange om ugen? Synes det er svært at klemme mere ind. Eller har det mest effekt hvis man følger hendes "måde" at gøre det på? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 I må lige side hvis nogle af videoerne sku fejle :-) mig som har lagt nogen af dem op, og har dem stadig offline :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Åhh, jeg har godt nok ikke været aktiv herinde længe, men nu har jeg sat mig for at graviditetskiloene altså SKAL væk, så jeg vil også gerne være med Forhåbentlig kan det motivere opgiveren her til endelig at gennemføre Fedt du er med - jeg skal nok heppe! :yay Hvornår starter du? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Nogen der har prøvet at shredde 2-3 gange om ugen? Synes det er svært at klemme mere ind. Eller har det mest effekt hvis man følger hendes "måde" at gøre det på? Altså jeg tror på at lidt er MEGET bedre end intet ;) Så det tror jeg sagtens kan lade sig gøre - så tager det jo bare lidt længere tid - men har man ikke travlt, så går det jo nok også. Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 I må lige side hvis nogle af videoerne sku fejle :-) mig som har lagt nogen af dem op, og har dem stadig offline :-) Tak :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Level 1 dag 1 DONE!!! :glad Puh, jeg valgte (ret idiotisk!!) at gøre det i udestuen - godt nok lige i åbningen ud til haven, så der kom luft ind - men i fuld sol! Det var VARMT! Men jeg gjorde det!! Og det var nu lidt fedt at gøre det (næsten) udendørs ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Line er lige blevet lagt i barnevognen ;) Og jeg fandt heldigvis mine håndvægte ved et tilfælde - jeg var LOST på hvor de var :D :D Ha ha jeg tror altså heller ikke jeg har shreddet siden vi boede i lejligheden :chin: Desværre vågnede Lily op i en pøl af bræk, så jeg nåede det ikke. Det må blive i aften, for hun lader til at være syg :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 I må lige side hvis nogle af videoerne sku fejle :-) mig som har lagt nogen af dem op, og har dem stadig offline :-) :super Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Level 1 dag 1 DONE!!! :glad Puh, jeg valgte (ret idiotisk!!) at gøre det i udestuen - godt nok lige i åbningen ud til haven, så der kom luft ind - men i fuld sol! Det var VARMT! Men jeg gjorde det!! Og det var nu lidt fedt at gøre det (næsten) udendørs ;) Sådan :super Lyder lækkert ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Jeg gjorde det i en periode - synes faktisk det var fedt :-) Puha hvor jeg svedte. Starter nok igen på et tidspunkt :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Ha ha jeg tror altså heller ikke jeg har shreddet siden vi boede i lejligheden :chin: Desværre vågnede Lily op i en pøl af bræk, så jeg nåede det ikke. Det må blive i aften, for hun lader til at være syg :unsure Øv :( God bedring til hende :kiss Håber det lykkedes for dig :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Jeg gjorde det i en periode - synes faktisk det var fedt :-) Puha hvor jeg svedte. Starter nok igen på et tidspunkt :-) Jo flere jo bedre :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Fedt du er med - jeg skal nok heppe! :yay Hvornår starter du? Jeg starter i dag og tager juni ud, pt er der kun 1 dag i juni, hvor jeg umiddelbart ikke kan. Jeg starter dog først i aften, manden min vil nemlig også gerne være med, så han skal lige hjem fra arbejde først og så skal vi lige nå at lave mad og lægge T i seng. Vil ellers gerne i gang nu, men nu har jeg lovet det Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Level 1 dag 1 DONE!!! :glad Puh, jeg valgte (ret idiotisk!!) at gøre det i udestuen - godt nok lige i åbningen ud til haven, så der kom luft ind - men i fuld sol! Det var VARMT! Men jeg gjorde det!! Og det var nu lidt fedt at gøre det (næsten) udendørs ;) Hvor er du sej :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Så har jeg også klaret dag 1 level 1 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 1, 2016 Øj, I er seje :glad Jeg starter stadig først på mandag, men har været til Mor i form, så en lille smule har jeg da lavet Share this post Link to post Share on other sites