CakeCrazy

Er der nogen her, der shredder?

916 indlæg i dette emne

Dag 4 på level 2 done! :glad

Og jeg var faktisk overraskende god selvom jeg havde noget svært ved at tage mig sammen. Begynder nu så småt at kunne følge hende den svære.

Hvor godt du fik det gjort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag føles det som om der gemmer sig mavemuskler under alt fedtet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag føles det som om der gemmer sig mavemuskler under alt fedtet :D

Lyder lækkert :)

Har du haft målt dig eller kan du se en udvikling på din krop :)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder lækkert :)

Har du haft målt dig eller kan du se en udvikling på din krop :)?

Nej har shredded en dag indtil nu så er bare øm i mine muskler på det meste af kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej har shredded en dag indtil nu så er bare øm i mine muskler på det meste af kroppen.

Men så husket at måle nu i starten så du kan se en udvikling:)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 2 LEVEL 1 DONE :box

Men det gjorde lidt ondt i dag men jeg kom igennem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 5 Level 2 - Done! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, i dag er det mig der må sidde over..... Har haft syg lillemand hjemme, som kun har sovet 3 kvarter fra kl 7.30, til kl 20. Og da drengene var puttet måtte jeg over og hjælpe manden ovre ved naboen/Svigerfar (bygger hus) med at kradse fuger ud, flytte stillads osv.... Er først lige kommet ind ad døren :rolleyes

Så det BLIVER ikke i dag.... Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, i dag er det mig der må sidde over..... Har haft syg lillemand hjemme, som kun har sovet 3 kvarter fra kl 7.30, til kl 20. Og da drengene var puttet måtte jeg over og hjælpe manden ovre ved naboen/Svigerfar (bygger hus) med at kradse fuger ud, flytte stillads osv.... Er først lige kommet ind ad døren :rolleyes

Så det BLIVER ikke i dag.... Øv!

:kram2 (man kan jo blive forhindret og det vigtige er jo så bare at komme op på hesten igen :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik heller ikke shreddet i går - synes godt nok det er svært at tage sig sammen efterhånden :( Det er nu anden gang jeg hopper en dag over - det må IKKE blive en vane! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er jeg tilbage.... Men fuck hvor er det hårdt altså!! Der er så også 25 grader i vores stue og det hjælper ikke ligefrem... Men er sikkert super for fedtforbrændingen :P

DAG 16 DONE!! :yay

(synes også motivationen er blevet mindre.... Det er min røv til gengæld også, for jeg går og taber mine bukser.... Der er også røget 2 kilo på vægten, og DET gider jeg jo godt ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 6 Level 2 - Done :)

Jeg er også svært tilfreds med, at jeg i dag har haft en top på, jeg ikke har haft på i flere år - og når jeg så mig selv i en rude, blev jeg helt overrasket og glad! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har udskiftet dagens shred med en 25 min løbetur og det var skønt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 17 DONE!! :yay

Troede ærlig talt ikke jeg fik det gjort ovenpå en HÅRD dag..... Men samvittigheden vandt, og nu er jeg stolt af mig selv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 17 DONE!! :yay

Troede ærlig talt ikke jeg fik det gjort ovenpå en HÅRD dag..... Men samvittigheden vandt, og nu er jeg stolt af mig selv :loveshower

:respekt :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der ikke har fået det gjort i dag - og ikke rigtig har en undskyldning? :unsure

Jeg gider i hvert fald ikke nu, men starter på niveau 3 i morgen alligevel :whistling

Der er faktisk ret få tilbage herinde ift. for bare 1 uge siden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg klarede desværre ikk 30 dage i træk, og øv hvor er jeg træt af det! :(

Jeg fik pludselig sindssygt ondt i min iskiasnerve, og har haft ret mange smerter. Har knap nok kunne gå uden at det virkelig har gjort ondt fra lænden, ned igennem ballen og ned i låret, så jeg tænkte at jeg nok hellere måtte tage en pause (ville helt sikkert heller ikk kunne have shreddet de 3-4 dage hvor det var værst). Og så har vi holdt fødseldag heeele weekenden, og jeg har ikk lavet andet end at stå i køkkenet siden torsdag <_<

Men i morgen fortsætter jeg hvor jeg slap, og går i gang med level 3 - det SKAL jeg altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også faldet af på den :( Når man først har sprunget én dag over er det RET nemt at springe flere dage over også <_<

Men jeg VIL også i gang igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik heller ikke trænet i går.... <_<

Har sådan set mange undskyldninger, men synes alligevel det er for ringe af mig.... COME ON!! :klap

Men shred er næste punkt på dagsordnen, så dag 18, here i come :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 18 DONE!! :yay

og giiiisp..... :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det hjælper en del på min motivation at jeg ikke "springer over" de dage jeg af forskellige årsager ikke får mulighed for at shredde..... Fx lavede jeg dag 17 i forgårs, og i går fik jeg ikke trænet.... Derfor hedder i dag, dag 18, og ikke 19..... Altså når jeg når til dag 30, så har jeg vitterligt shredded 30 dage! At der så har været en dags pause et par steder, gør ikke så meget, bare det ikke bliver en vane ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det hjælper en del på min motivation at jeg ikke "springer over" de dage jeg af forskellige årsager ikke får mulighed for at shredde..... Fx lavede jeg dag 17 i forgårs, og i går fik jeg ikke trænet.... Derfor hedder i dag, dag 18, og ikke 19..... Altså når jeg når til dag 30, så har jeg vitterligt shredded 30 dage! At der så har været en dags pause et par steder, gør ikke så meget, bare det ikke bliver en vane ;)

Jeg hopper heller ikke dage over - så selvom vi fulgtes i starten, så er jeg kun nået til dag 14 (og VIL gennemføre dag 15 i dag!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hopper heller ikke dage over - så selvom vi fulgtes i starten, så er jeg kun nået til dag 14 (og VIL gennemføre dag 15 i dag!)

Hepper på dig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke finde Level 3?! :blink Kan kun finde de første 6 min :chin:

Nå, nu havde jeg jo klædt om og var klar, så Dag 7 Level 2 - Done! :yay

Jeg vil jo kun shredde indtil jeg starter nyt arbejde og ugentlig træning på mandag, men jeg gør det så mange gange jeg kan i denne her uge. Men kun hvis jeg kan finde Level 3 - gider ikke 6-7 dage mere på level 2 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke finde Level 3?! :blink Kan kun finde de første 6 min :chin:

Nå, nu havde jeg jo klædt om og var klar, så Dag 7 Level 2 - Done! :yay

Jeg vil jo kun shredde indtil jeg starter nyt arbejde og ugentlig træning på mandag, men jeg gør det så mange gange jeg kan i denne her uge. Men kun hvis jeg kan finde Level 3 - gider ikke 6-7 dage mere på level 2 <_<

På side 12 i denne tråd er der et link til den fulde version.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER