CakeCrazy

Er der nogen her, der shredder?

916 indlæg i dette emne

Dag 3 Level 2 - DONE! (og i dag med Anna kravlende rundt om benene - ikke optimalt ;))

Erica er også nogle gange med på gulvet, når jeg laver det. Og det giver lidt nogle andre udfordringer :D I dag (tredje gang hun ser mig shredde) var hun faktisk rigtig god til ikke at gå i vejen og acceptere jeg ikke kunne tage hende op/lege med hende :) Dog synes hun, hun skulle sidde på min mave mens jeg tog mavebøjninger..! Puh det var hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har i dag lavet dag 2 level 2. :yay

Men da jeg hoppede over i går har jeg planer om at lave den igen i aften, så jeg ikke kommer en dag bagud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Level 1, Day 1 = done! :yay

Mig = svedig :lol

Jeg synes ikke der er kommet flere opdateringer fra dig...? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, glemte at opdatere i går....

DAG 12 DONE!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer ikke til at ske i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 13 DONE :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer ikke til at ske i dag :(

Hvorfor ikke? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor ikke? :kram2

Jeg kunne komme med en masse dårlige undskyldninger, men det gider jeg ikke engang belemre Jer med - jeg er bare fesen og u-sej i dag! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne komme med en masse dårlige undskyldninger, men det gider jeg ikke engang belemre Jer med - jeg er bare fesen og u-sej i dag! <_<

Det kunne have været mig, der skrev dette <_<

Jeg shreddede godtnok i morges, men det skulle jo tælle for i går, så mangler stadig i dag, men det kommer heller ikke til at ske <_<

Tror jeg går i seng og prøver om jeg ikke kan shredde i morgen tidlig i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik shredded i morges :yay Så det var dag 3 på level 2 :)

Jeg har dog stadig ambitioner om at indhendte den dag jeg er bagud, så håber jeg kan få shredded igen i aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 4 Level 2 - Done! :yay

(jeg er nødt til lige at komme med en sidebemærkning. I går spiste jeg 5 stykker slik efter frokost (første koncentrerede sukker i 19 dage) og jeg havde det bare rigtig skidt resten af dagen. Tung i hovedet, lad, træt og lidt hovedpine til aften og det var slet ikke - på nogen tænkelig måde - en mulighed, at jeg skulle shredde i går! I dag var det intet problem - i dag gjorde jeg det bare og det splitsekund jeg overvejede at lade være, var godt nok kort. Det ER da tankevækkende :chin:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu kan jeg gå på min fod igen, og gør ikke ondt hvis jeg kun går lidt(føler mig så smuk når jeg går i netto i badetøfler og elastikbind på min fod ;-p)

:-) (cyklede så lige til centrum og retur, 15 km, og det ku godt nok mærkes i anklen) men ville så prøve at shredde igen, og så bare køre midt igennem programmet på niveau 2 hvor jeg er nået til...

Men blev bare irriteret over spraldemand som min ankel ikke ku, og så gjorde det også ondt i gående mavebøjninger... Så opgav, men fik i stedet lavet en masse forskellige maveøvelser..

Hvilket Gik fint så længe jeg ikke sku træde ned på anklen, så jeg får da lavet lidt selvom jeg er skadet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, glemte opdateringen igen....

DAG 14 DONE :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 1 LEVEL 1 DONE :yay

Har forsøgt før, men fik så ondt alle steder at jeg ikke kom videre. Håber det lykkes bedre denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og behøver jeg at tilføje, at jeg sveder som en hest !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og behøver jeg at tilføje, at jeg sveder som en hest !

Det er sundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 1 LEVEL 1 DONE :yay

Har forsøgt før, men fik så ondt alle steder at jeg ikke kom videre. Håber det lykkes bedre denne gang :)

Sejt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! :yay

Tak og jeg har det jo skide godt lige nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 1 LEVEL 1 DONE :yay

Har forsøgt før, men fik så ondt alle steder at jeg ikke kom videre. Håber det lykkes bedre denne gang :)

SEJT!! :respekt

Man bliver bare monster-øm i starten!! Men efter 3 dage bliver det meget bedre, i promise :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SEJT!! :respekt

Man bliver bare monster-øm i starten!! Men efter 3 dage bliver det meget bedre, i promise :)

Lige indtil man kommer til level 2 :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige indtil man kommer til level 2 :D :P

Hmm... Måske jeg ikke giver mig nok så? Jeg er slet ikke blevet øm igen.... Jo måske i maven, men ikke sådan som i starten....

DAG 15 DONE!! :yay ........ Og dermed HALVVEJS i mål :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Måske jeg ikke giver mig nok så? Jeg er slet ikke blevet øm igen.... Jo måske i maven, men ikke sådan som i starten....

DAG 15 DONE!! :yay ........ Og dermed HALVVEJS i mål :glad

Sejt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Måske jeg ikke giver mig nok så? Jeg er slet ikke blevet øm igen.... Jo måske i maven, men ikke sådan som i starten....

DAG 15 DONE!! :yay ........ Og dermed HALVVEJS i mål :glad

Måske det også hænger sammen med, at jeg skiftede fra vandflasker til rigtige håndvægte ved dag 2 på level 2 ;)

Du er sej! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, shredde eller ikke shredde?

Synes godt nok ikke motivationen har været på det højeste de sidste dage, har svært ved at tage mig sammen, og har svært ved at give mig 100% :(

Men må vist hellere bare i gang, skal i bad lige meget hvad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 4 på level 2 done! :glad

Og jeg var faktisk overraskende god selvom jeg havde noget svært ved at tage mig sammen. Begynder nu så småt at kunne følge hende den svære.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER