CakeCrazy

Er der nogen her, der shredder?

916 indlæg i dette emne

Jeg startede i går - hold fast hvor er mine lårbasser ømme i dag! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er hvert fald ikke smart at pejle efter vægten.... Har taget 0,5 kg på siden jeg startede :rolleyes og har ondt i knæet.... Ikke top motiverende! Men ikke om jeg giver op.... BASTA! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, det kunne jeg så åbenbart godt alligevel - kunne bare ikke se det på min iPad igår :unsure

Det er lige præcis sådan jeg har tænkt mig at måle (med målebånd ;)). Er spændt på hvad målene siger om 2 dage - men har nu ikke de høje forventninger :)

Jeg målte først efter 3 dage fordi jeg bare var nysgerrig, og der var der allerede tabt ½ cm :) Har også målt efter 10 dage og er gået ca. 3 cm ned i taljen(fra knap 88 til lidt under 85, så har I et sammenligningsgrundlag) Har ikke lige fået målt andet udover i startmål.

Afhænger vel også af hvor meget fedt man har på maven, hvor hurtigt man kan måle det :) Men man kan ihvertfald godt se det på min krop her allerede efter 10 dage( Det er faktisk helt rart at stå i undertøj og kigge i spejlet nu, og faktisk kunne se en forskel)

Btw jeg fik ikke shredded i går, idet jeg havde mega hovedpine og gik i seng omkring kl 7.... Har så stadig hovedpine i dag, men sku gerne være hjemme fra arbejde først på eftermiddagen, så håber at sku lave programmet to gange i dag så jeg udligner den jeg mangler(selvom det jo ikke er helt det samme).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er hvert fald ikke smart at pejle efter vægten.... Har taget 0,5 kg på siden jeg startede :rolleyes og har ondt i knæet.... Ikke top motiverende! Men ikke om jeg giver op.... BASTA! ;)

Jeg har også ca. holdt vægten (min køre lidt op og ned) Men tilgengæld så har jeg lært at min vægt er gået i stykker, eller ihvertfald at den måler 2-3 kg for højt både på kæresten og mig sammenlignet med andre vægte.

Kæresten håber så bare det er vores som har ret, og alle andres som tager fejl, idet at han gerne ville ha' taget 2-3 kg :P Det er altså svært at ville tabe sig i hjemmet når kæresten gerne vil tage på <_< hmpf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også ca. holdt vægten (min køre lidt op og ned) Men tilgengæld så har jeg lært at min vægt er gået i stykker, eller ihvertfald at den måler 2-3 kg for højt både på kæresten og mig sammenlignet med andre vægte.

Kæresten håber så bare det er vores som har ret, og alle andres som tager fejl, idet at han gerne ville ha' taget 2-3 kg :P Det er altså svært at ville tabe sig i hjemmet når kæresten gerne vil tage på <_< hmpf.

Bah, det kender jeg godt.... hvis ikke min mand får godt med de gode sager taber han sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Level 1, Day 1 = done! :yay

Mig = svedig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah, det kender jeg godt.... hvis ikke min mand får godt med de gode sager taber han sig!

Det er jo også unfair. min holder så bare vægten, men vejer så også alt for lidt, men kan bare ikke tage på :S Hans ene bror og far er lige så tynde, så er nok bare biologisk :S Har overvejet at give ham 1 liter flødeis om dagen, men ville bare være spild af is, for ville ikke gøre nogen forskel:S (Henrik plejer at sige at han gerne vil tage 10 kg fra mig, og så ville vi begge være tilfredse)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo også unfair. min holder så bare vægten, men vejer så også alt for lidt, men kan bare ikke tage på :S Hans ene bror og far er lige så tynde, så er nok bare biologisk :S Har overvejet at give ham 1 liter flødeis om dagen, men ville bare være spild af is, for ville ikke gøre nogen forskel:S (Henrik plejer at sige at han gerne vil tage 10 kg fra mig, og så ville vi begge være tilfredse)

Sådan en mand har jeg også, og jeg gav ham også gladeligt 5 kg - så ville vi veje det samme! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en mand har jeg også, og jeg gav ham også gladeligt 5 kg - så ville vi veje det samme! :blink

Ville vi også hvis jeg gav min 10 :s Det er jo møg unfair. :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vejer selv over 15 kg mere end min mand.... Det er bare så deprimerende altså :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er dag 9 level 1 overstået :glad

Så er der ikke længe til det frygtede level 2! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I dag fået lavet level 2 to gange, dermed er dag 3 på level to gennemført.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I dag fået lavet level 2 to gange, dermed er dag 3 på level to gennemført.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 9 DONE!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 8 på level 2 done :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 1 Level 2 - DONE!

Kors i skuret, hvor jeg svedte! :o Det var godt nok hårdt, men virkelig fedt med nogen nye øvelser.

Jeg lavede øvelserne lige efter jeg kom hjem fra 10min cykeltur og bagefter krydrede det lige med at tage løbeskoene på og løbe 15min., nu hvor jeg alligevel var varm, så mere eller mindre 50min workout - jeg er sgu ret stolt af mig selv! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg lige blevet færdig med sidste dag på level 1.

Glæder mig til at prøve level 2 i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også meget gerne, men det sagde knæk i min fod i går aftes og har haft problemer med bare at gå på den hele dagen i dag.... ihh hvor jeg elsker skader:S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

LEVEL 1 DONE!! :yay :glad

Så venter det frygtede level 2 i morgen :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første dag på level to!! Den var jo lige så hård som i sagde! Hold da op!

Tror lige jeg følger Anita lidt igen - lagde ud med at følge Natalie, men det kunne jeg godt nok ikke i særlig lang tid!

Men synes faktisk den er sjovere, jeg kan godt lide man bliver presset det mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 9 på level 2 done!

Selvom jeg stadig synes level 2 er sygt hårdt, så er jeg altså begyndt at 'kede' mig lidt ved det - jeg trænger snart til nye udfordringer, men nu er der heldigvis også kun én dag tilbage på level 2, og så er jeg spændt på hvordan level 3 er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 11 DONE!! :yay

1. dag på level 2.... Jeg dør!! :help :box :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 2 Level 2 - Done!

Og nu med indkøbte håndvægte! :yay Og ja, jeg svedte nøjagtig ligeså meget som i går :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 3 Level 2 - DONE! (og i dag med Anna kravlende rundt om benene - ikke optimalt ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 9 på level 2 done!

Selvom jeg stadig synes level 2 er sygt hårdt, så er jeg altså begyndt at 'kede' mig lidt ved det - jeg trænger snart til nye udfordringer, men nu er der heldigvis også kun én dag tilbage på level 2, og så er jeg spændt på hvordan level 3 er :)

Sådan tror jeg altid det vil være - sådan havde jeg det i hvert ald også på level 1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER