CakeCrazy

Er der nogen her, der shredder?

916 indlæg i dette emne

Dag 3 level 1 done! :yay

Synes egentlig det er ok nemt at tage sig sammen til det, nok fordi det ikke er længere tid og fordi det stadig er nyt. Håber jeg kan blive ved, kan godt mærke jeg får blod på tanden og overvejer at tage dem 30 dage i træk... (Og ikke kun 5 gange om ugen som var mit første mål).

I dag var Erica i stuen mens jeg shreddede, og først kiggede hun bare meget skørt på mig :lolhit Derefter så hun computeren og så fangede hun ret hurtigt at jeg efterlignede dem på skærmen, hvilket hun så også forsøgte på - så hyggeligt!! For det meste var hun god til ikke at gå i vejen/ville underholdes, men nogle gange ville hun gerne op - så under "sjipning" hun jeg lige 11 kg ekstra at bære på!

Generelt synes jeg det var hårdere i dag (måske jeg gav mig mere), dog var armbøjningerne mere til at overskue allerede i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dag 3 level 1 done! :yay

Synes egentlig det er ok nemt at tage sig sammen til det, nok fordi det ikke er længere tid og fordi det stadig er nyt. Håber jeg kan blive ved, kan godt mærke jeg får blod på tanden og overvejer at tage dem 30 dage i træk... (Og ikke kun 5 gange om ugen som var mit første mål).

I dag var Erica i stuen mens jeg shreddede, og først kiggede hun bare meget skørt på mig :lolhit Derefter så hun computeren og så fangede hun ret hurtigt at jeg efterlignede dem på skærmen, hvilket hun så også forsøgte på - så hyggeligt!! For det meste var hun god til ikke at gå i vejen/ville underholdes, men nogle gange ville hun gerne op - så under "sjipning" hun jeg lige 11 kg ekstra at bære på!

Generelt synes jeg det var hårdere i dag (måske jeg gav mig mere), dog var armbøjningerne mere til at overskue allerede i dag.

Jeg er alene hjemme... Og har vist spist for meget i dag... Så jeg BURDE også gøre det igen! Ville hellere løbe en tur <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke der er så mange opdateringer i dag...

Det er vel ikke rigtigt vi kun er to, der shredder i dag??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er alene hjemme... Og har vist spist for meget i dag... Så jeg BURDE også gøre det igen! Ville hellere løbe en tur <_<

Go go go!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er alene hjemme... Og har vist spist for meget i dag... Så jeg BURDE også gøre det igen! Ville hellere løbe en tur <_<

Go go go!!! :yay

DONE!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, nej jeg er også med... Har bare ikke haft så meget tid tid BK i dag ;)

DAG 3 DONE!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 7 på level 1 gennemført.

Så bare rolig, der er stadig en del som er med :) Jeg får bare først gjort det ret sent :).

Jeg synes programmet er begyndt at være lidt ensformidigt og tit når jeg at gå i gang med øvelserne før hun overhoved siger hvad vi er nået til.

Derudover tager jeg dobbelt normale mavebøjninger, idet jeg ikke kan det med benene i vejret pga. dårlig ryg(Hvilket irriterer mig gevaldigt at jeg ikke bare kan lave de andre også).

Men selvom det er ved at blive lidt for forudsigeligt sveder jeg da stadig rigtig meget :)

Og lige til Info.

på de første 3 dage havde jeg jo tabt ½ cm i livet.

Nu efter 7 dage har jeg tabt hele 2 cm i taljen.

Har i andre målt jer, og hvordan går det med jer? Håber da at alle stadig er motiverede :)

Og får dem som ikke lige orker programmet, så hjælper det jo også at lave andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Not done :badgirl

Men vi har haft det virkelig, virkelig varmt, som i 35-38 grader og lidt fugtigt. Det har bare ikke vaeret til at overskue at skulle svede endnu mere :wacko

Til gengaedl fik jeg rykket rundt paa M's og mit toej, saa han nu har luksus sine to skabe og jeg har det fine antikke i sovevaerelset :rolleyes Imorgen skal jeg have gjort projektet faerdigt, men haaber paa lidt frisk luft formiddag efter at have puttet Noah, saa jeg lige kan faa shreddet foerst! Det blev jo ikke engang til yoga idag :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DONE!!! :yay

Nej, nej jeg er også med... Har bare ikke haft så meget tid tid BK i dag ;)

DAG 3 DONE!!! :yay

Dag 7 på level 1 gennemført.

Så bare rolig, der er stadig en del som er med :) Jeg får bare først gjort det ret sent :).

Jeg synes programmet er begyndt at være lidt ensformidigt og tit når jeg at gå i gang med øvelserne før hun overhoved siger hvad vi er nået til.

Derudover tager jeg dobbelt normale mavebøjninger, idet jeg ikke kan det med benene i vejret pga. dårlig ryg(Hvilket irriterer mig gevaldigt at jeg ikke bare kan lave de andre også).

Men selvom det er ved at blive lidt for forudsigeligt sveder jeg da stadig rigtig meget :)

Og lige til Info.

på de første 3 dage havde jeg jo tabt ½ cm i livet.

Nu efter 7 dage har jeg tabt hele 2 cm i taljen.

Har i andre målt jer, og hvordan går det med jer? Håber da at alle stadig er motiverede :)

Og får dem som ikke lige orker programmet, så hjælper det jo også at lave andet :)

Dejligt I stadig er med (tvivlede jeg nu egentlig heller ikke på - synes bare der var lidt tyndt med opdateringer i går ;))

Jeg har kun været i gang i 4 dage og jeg tør simpelthen ikke måle allerede (tænkt hvis der ikke er sket noget! :o) Har aftalt med mig selv jeg må måle for hvert level :)

Jeg har lige lavet dag 4 level 1 og kan klart mærke det bliver nemmere/jeg kan give mig mere - så dejligt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Not done :badgirl

Men vi har haft det virkelig, virkelig varmt, som i 35-38 grader og lidt fugtigt. Det har bare ikke vaeret til at overskue at skulle svede endnu mere :wacko

Til gengaedl fik jeg rykket rundt paa M's og mit toej, saa han nu har luksus sine to skabe og jeg har det fine antikke i sovevaerelset :rolleyes Imorgen skal jeg have gjort projektet faerdigt, men haaber paa lidt frisk luft formiddag efter at have puttet Noah, saa jeg lige kan faa shreddet foerst! Det blev jo ikke engang til yoga idag :klap

Øv du ikke fik shreddet i går, men kan godt forstå det i den varme!

Og det er altid skønt at få ordnet nogle indendørs projekter også (hvilket minder mig om jeg har masser af Ericas aflagte tøj jeg skal have ryddet op i + skrevet navn i alt det nye.. :whistling)

Nu er formiddagen ved at være ovre - har du fået shredded i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider VIRKELIG ikke i dag :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider VIRKELIG ikke i dag :prik

Haha - ligeså snart jeg havde skrevet det vidste jeg, at hvis nogen kommenterede at jeg skulle komme ind i kampen, så ville jeg ikke kunne få mig selv til at lade være :D

Så Dag 3 Level 1 - DONE :yay

EDIT: Og man kan godt gøre det mens man ser film :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 2 på level 2 done!

Puha, jeg ender da med at dø!! Jeg sveder en del mere på det her level end jeg gjorde på level 1! :P

Jeg har godt kunne mærke i dag at jeg brugte min krop anderledes i går end de sidste 10 dage. Jeg har været ret øm i siderne af maven, men det er jo kun et godt tegn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 4 DONE :yay (beklager manglende support, men har et ret stramt program i disse dage :/ )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I alle sammen håndvægte liggende der hjemme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 8 på level 1 done.

Kæresten siger også at man kan se det på min mave :-) wee.

Nitzen, jeg har vægte men de er egentlig for tunge idet at det er kærestens træningsvægte. Men man sku også kunne brug halvliters flasker helst med sand. Nogen bruger vand, men er jo lettere men er da klart bedre end ingen ting :-) så du kan sagtens deltage selvom at du ikke har nogen vægte :-)

Btw. Nogen som kender nogle gode rygøvelser? Min ryg har det ikke så godt, så jeg havde nogle problemer i dag, og ville jo være super at ku styrke den også :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha - ligeså snart jeg havde skrevet det vidste jeg, at hvis nogen kommenterede at jeg skulle komme ind i kampen, så ville jeg ikke kunne få mig selv til at lade være :D

Så Dag 3 Level 1 - DONE :yay

EDIT: Og man kan godt gøre det mens man ser film :D

Fedt at du kan blive motiveret af "frygten" for os andre :D :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I alle sammen håndvægte liggende der hjemme?

Jeg bruger pt halvliters flasker med vand, men overvejer kraftigt at fylde sand i eller købe nogle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 8 på level 1 done.

Kæresten siger også at man kan se det på min mave :-) wee.

Nitzen, jeg har vægte men de er egentlig for tunge idet at det er kærestens træningsvægte. Men man sku også kunne brug halvliters flasker helst med sand. Nogen bruger vand, men er jo lettere men er da klart bedre end ingen ting :-) så du kan sagtens deltage selvom at du ikke har nogen vægte :-)

Btw. Nogen som kender nogle gode rygøvelser? Min ryg har det ikke så godt, så jeg havde nogle problemer i dag, og ville jo være super at ku styrke den også :-)

Fedt din kæreste kan se det på dig - glæder jeg mig til man kan på min mave også! :yay

Hvor tunge er de håndvægte? (= hvad skal jeg holde mig under, hvis jeg skal ud og købe?)

Hmm, kender kun de gængse rygøvelser, kan du ikke fine nogle på youtube?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt din kæreste kan se det på dig - glæder jeg mig til man kan på min mave også! :yay

Hvor tunge er de håndvægte? (= hvad skal jeg holde mig under, hvis jeg skal ud og købe?)

Hmm, kender kun de gængse rygøvelser, kan du ikke fine nogle på youtube?

Altså i følge denne side http://bedreform.nu/2013/05/30-days-challenge/

Så bruger de 5 pounds vægte, hvilket sku være ca. 2,5 kg.

Vi har sådan et sæt vægte hvor du kan sætte forskellige vægtskiver på, og dermed ændre vægten, men når det kun er de mindste der er på vejer de 4,1 kg. Og det er ihvertfald for meget i nogle af øvelserne.

Du må gerne linke til nogle rygøvelser :)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 5 level 1 done :yay

Indtil videre har det været ret nemt at tage sig sammen til at komme i gang (som var det jeg havde frygtet jeg ville have MEGET svært ved) synes virkelig det er rart programmet ikke er længere!

Men tror også jeg snart skal til at bruge noget andet end vandflasker, det er lidt for nemt... Er begyndt at følge hende til venstre, pånær ved armbøjninger - de bliver altså aldrig min favorit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 5 level 1 done :yay

Indtil videre har det været ret nemt at tage sig sammen til at komme i gang (som var det jeg havde frygtet jeg ville have MEGET svært ved) synes virkelig det er rart programmet ikke er længere!

Men tror også jeg snart skal til at bruge noget andet end vandflasker, det er lidt for nemt... Er begyndt at følge hende til venstre, pånær ved armbøjninger - de bliver altså aldrig min favorit.

Det er også klart mine (fesne!) arme der er et problem :D Jeg får dog også brugt nogen muskler i mine lår jeg normalt ikke bruger ved hverken løb eller cykling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 1 level 1 DONE! Og min kæreste sagde at jeg havde en god røv, mens jeg gjorde det ;)

Jeg kan ikke lave de 30 dage i træk, da jeg faster 2 gange om ugen. Men vil prøve at gøre det indimellem.

Nitzen: I starten brugte jeg flasker med vand, men nu bruger jeg håndvægte som de gør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DAG 5 DONE :yay

Og hold nu kæft i er seje piger.... Vi kører med klatten :D

Havde ellers forventet lidt at jeg ikke fik taget mig sammen i dag.... Har ikke lige haft den fedeste dag, og trængte virkelig til at slappe af i sofaen, men min samvittighed overtrumfede til slut :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 1 level 1 DONE! Og min kæreste sagde at jeg havde en god røv, mens jeg gjorde det ;)

Jeg kan ikke lave de 30 dage i træk, da jeg faster 2 gange om ugen. Men vil prøve at gøre det indimellem.

Sejt, at du starter igen! :yay

DAG 5 DONE :yay

Og hold nu kæft i er seje piger.... Vi kører med klatten :D

Havde ellers forventet lidt at jeg ikke fik taget mig sammen i dag.... Har ikke lige haft den fedeste dag, og trængte virkelig til at slappe af i sofaen, men min samvittighed overtrumfede til slut :glad

Hvor er du sej, at du gjorde det ovenpå sådan en dårlig dag! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER