Freyasmor

Åh nej...

10 indlæg i dette emne

For helvede... :boo Jeg skal til lægen i næste uge.. suk.. Jeg har en meget træls følelse af det er helt galt... Jeg har haft virkelig ondt hele weekenden, skændtes med manden og nu bløder jeg lidt :boo :boo :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Åh gud, håber at alting er som det skal være!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber så meget på at alt er som det skal være med spiren :kram Hvilken dag skal du til lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort kram, og masser af :bd så den lille bliver derinde og har det godt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG blev jeg scannet. Suk, det blødte kun lidt i weekenden.

Jeg kom til lægen tirsdag, og blev først scannet idag... Åh, hvor er de langsomme.

Men resultatet er at baby sad på sin plads, men var død 5+5 :( så nu skal jeg igennem en medicinsk abort. :( hvor er jeg bare fuld af følelser og bare så ked af det.

Jeg ønsker jer alle en god graviditet :) hvor er det ærgeligt jeg ikke skal følge jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det trist, føler med dig. Håber det hele kommer til at gå godt, så du snart kan være klar til at prøve igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :( Det er jeg ked af at læse :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, det gør mig virkelig ondt for jer :( sender masser af tanker og :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv hvor er det bare så trist at høre.

Syntes bare at det går så meget galt hele tiden..

Håber at du snart er ok igen .. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

baby var ikke planlagt. Så vi har besluttet og vente. Min mand vil rigtig gerne gå i lærer, og det har vi ikke råd til med 2 børn. Så nu skal jeg have en spiral i, og så venter vi lige nogle år.

Så kan vi også tage det stille og roligt i forhold til Freya, som er startet forfra med ADHD og autisme udredning og medicin behandling. Så det er også godt nok for hende der er lidt ro på igen.

Men Åh, hvor er det ikke til at holde ud, og have et dødt foster inde i maven :( Suk, jeg har jo stadig alle symptomer, og er bare endnu mere dårlig nu. Jeg går i gang med den medicinske abort onsdag. Grunden til jeg ikke er gået i gang før er , at jeg ikke havde lyst til, at ødelægge Freyas ferie, og hun starter i børnehave i morgen .. Så kan jeg få ro til at græde, reagere og have ondt. Suk. Manden har lovet og forkæle mig helt vildt.. Vil bare vildt gerne have det overstået.

Skejby lovede mig, de ville være meget mere obs næste gang. Og hun ville skrive i min journal, at jeg SKULLE have en tidlig skanning. Hun kunne jo også se, det er ulideligt og gå 12 uger, med en konstant frygt.. Så næste gang, bliver jeg forhåbelig taget alvorligt.

Glæder mig til, at prøve igen. Men glæder mig mest til, at vi forhåbelig er flyttet i hus og manden har fået sin udd. inden. ;D

Tak fordi i er så skønne, og gode til at lytte :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER