Annemb

Til jer der bruger Bio Gaia

10 indlæg i dette emne

Min søn på 8 uger virker ind i mellem som om han har lidt ondt i maven. Nu har jeg så prøvet at købe noget af det her Bio Gaia, men så kan jeg se på flasken, at man kun bør bruge det til børn under 1 år, hvis man har fået grønt lys fra læge eller sundhedsplejerske. Har I andre spurgt om "lov" inden I begyndte at bruge det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det anbefales til nyfoedte af Rebecca Persson, som har skrvet bogen BABY og har en laege ind over alle hendes anbefalinger. Jeg ville ikke have behov for at faa groent lyst fra SP eller laege og mange har gode erfaringer med Bio Gaia netop til nyfoedte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte ikke sp eller læge. Min erfaring er at de ikke er så meget for alternative muligheder. Herhjemme har Zoey fået det i ca 2 mdr og det er bare super :-D 5 dage efter vi startede kom der godt gang i hendes mave ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte min sp... Hun sagde at som udgangspunkt måtte hun ikke anbefale det da det er sådan noget natur/helse halløj, men uden for referatet havde hun hørt rigtig mange forældre der havde haft glæde af det.. Så hun syntes at vi bare skulle prøve hvis vi var trygge med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at bruge det og vil ikke spørge om lov. Jeg tager det selv som tygge tabletter nu og hurra for det, min mave er bedre end den har været i mange år. Jeg har hørt at børn "arver" mors bakterie flora og derfor begyndte jeg, hvilket viste sig at være en kanon beslutning for mig. Der gik dog lige en uge 14 dage for det rigtig viste effekt. Jeg vil fortsætte mens jeg ammer og håbe på der kommer lidt med mælken ud. Og når hun så er omkring en måned så vil jeg starte med dråber til hende.

Jeg kan ikke se det skal være skadeligt. Der står jo også på gravitamin at man slal snakke med lægen før man begynder og det samme med jern tabletter det har jeg ikke gjort, jeg traf bare beslutningen og tager dem som alle andre gravide gør :) .

Med det jeg har hørt om bio gaia så er jeg helt helt tryg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kan man købe det henne? Evt. butik eller via nettet - Det i bruger til bebserne :-) Vil jo være super rart at have i skabet, hvis hun nu skulle få probs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg plejer at købe det i matas... Man skal spørge efter det da det står (og skal stå) i køleskabet... Det kan dog kun holde sig i 1 måned...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke spurgt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke spurgt min SP først med noget som helst jeg giver Johan :) Men jeg er heller ikke på bølgelængde med min SP :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :-). Jeg kaster mig bare ud i det og hepper på at det hjælper lidt på sønnikes mave :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER