betina88

erfaring med igangsættelse med piller der skal sluges`???

6 indlæg i dette emne

hej...

jeg ska sættes igang imorgen, og har fået af vide at jeg højst sandsynligt får nogle piller jeg skal sluge.. er der nogen af jer der har erfaringer med dette??? og evt hvor lang tid gik der før jeres krop begyndte at reagere??(ved godt det er forskelligt fra person til person.. men alligevel.. :rolleyes )

håber i kan hjælpe... :unsure

knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Desværre, jeg fik stikpiller og der reagerede jeg efter nummer 2, fik en om morgen og en om aftenen og gik i gang om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker, men jeg følger en pige på facebook, som startede med pillerne i tirsdags. I morges havde hun ikke født, men ved ikke hvad der er sket i løbet af dagen. Er det ikke også i Viborg du skal føde? Det er i Viborg hun får de piller i hvert fald.

Men husk vi er alle forskellige og reagere forskelligt på de forskellige slags piller.

:goodluck i morgen. Håber det går hurtig med at få din baby i armene :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker, men jeg følger en pige på facebook, som startede med pillerne i tirsdags. I morges havde hun ikke født, men ved ikke hvad der er sket i løbet af dagen. Er det ikke også i Viborg du skal føde? Det er i Viborg hun får de piller i hvert fald.

Men husk vi er alle forskellige og reagere forskelligt på de forskellige slags piller.

:goodluck i morgen. Håber det går hurtig med at få din baby i armene :kram2

jo det er i viborg jeg skal føde... håber også det går hurtigt... men må jo bare have tålmodigheden med mig... håber også snart hende du følger får sin baby i armene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev sat i gang da jeg var 40+4 med vores nr. 2. Jeg var dog lige præcis så åben at de med lidt magt kunne komme til at tage vandet. Jeg var blevet grundigt forberedt på at det kunne komme til at tage meget lang tid med fødslen, når jeg blev sat i gang, men der gik ca. 2 timer før jeg fik veer og derefter gik der kun 7 kvarter og så var Amalie født.

Nu ved jeg godt at der er forskel på at blive sat i gang medicinsk og ved at vandet bliver taget, men det behøver ikke nødvendigvis være en langvarig affære.

Jeg håber du får en rigtig god oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja for sådan blev jeg sat i gang. Jeg fik den første pille ved 14 tiden - det gav bare kraftige menses-smerter. 2. Pille fik jeg ved 20-tiden og de kraftige menses-smerter var der stadig lige indtil kl. 24, hvor jeg fik veer. De var endda kraftige og kom hver 4-5 min. Var åben 5 cm ved ankomst til fg kl. 2.30 og Lasse er født 9.31 - 41+4.

Så må sige, at jeg synes ikke der gik længe før der skete noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER