JaMa

Åh nej...

5 indlæg i dette emne

Øv øv øv! Da jeg var på toilet for lidt siden var der lidt brunt udflåd på papiret, ganske lidt men det var der. Rationelt tænkende ved jeg jo godt at det ikke pr definition er noget dårligt, og at man sagtens kan decideret bløde, uden det nødvendigvis betyder at jeg mister. Men for h....... da osse:( i min første graviditet blødte jeg lidt i uge 6+ og blev scannet 7+2 hvor der var fint hjerteblink, og han skal snart starte i skole nu:) men der var intet i anden graviditet, så jeg det er måske derfor jeg bliver nervøs nu:( og vi er oveni købet på ferie, så det er et fedt at kontakte min læge... Er 6+2 i dag, og er først hjemme igen næste uge... Kryds lige fingre for mig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv at det lige kommer når du er på ferie. Men kan fortælle at i august da jeg var 6+0 havde jeg det samme og det barede ca en uge. Var total panik, men lige nu ligger vores lille pige henne i kravlegården og pludre :-) så der skete intet ved det :-) håber du kan nyde din ferie lidt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor er det træls.jeg syntes du skal prøve og lægge det til side, og nyde din ferie. Du kan alligevel ikke gøre noget før om en uge.

Nød din ferie og slap af. Tænk positivt.. jeg ved godt det er svært. Jeg ville virkelig også være nervøs..

Er på mobilen så mangler smilyes forestil dig 5 KÆMPE KRAM !

Så kom jeg til computer, her er dine kram ;)

:kram :kram :kram :kram :kram

Redigeret af Freyasmor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, føler med dig :boo

Det er jeg altså også bange for. Men er sikker på at det nok skal gå, jeg læste i en gravidbog at det var enormt normalt at man blødte omkring de her uger, fordi man er enorm tyndskindet dernede lige nu. Men at man også altid skulle kontakte lægen hvis det er decideret blod.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres søde svar :) er på fra mobilen så mangler diverse smileys og kram :)

Jeg har 7-9-13 ikke haft mere brunt udflåd og håber at det er slut med det fra nu af. Har stadig alle mine symptomer, så det tolker jeg som noget positivt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER