Venus

Drømmen om en bebs

198 indlæg i dette emne

Det er som alm mens og klumpet...

Fik æg lagt op i tirsdags...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er som alm mens og klumpet...

Fik æg lagt op i tirsdags...

har du talt med fertilitetsklinikken ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hm, mon ikke du hellere må ringe til dem i morgen? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men havde tænkt mig at ringe til dem i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hm, mon ikke du hellere må ringe til dem i morgen? :kram2

Hov ikk set du havde skrevet ;)

Jo regner med at give dem et kald i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da som utroligt tidligt med mens allerede. Jeg er godt nok spændt på at høre hvad klinikken siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sys også det alt alt alt for tidligt. Men "mens" er som den plejer at være. Fuld knald på..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig fat på dem.

De mente jeg sku forsætte på medicinen til test dag. Tage test den 6.3 og ringe ind med resultatet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig fat på dem.

De mente jeg sku forsætte på medicinen til test dag. Tage test den 6.3 og ringe ind med resultatet.

Det er jo hørt før med blødninger på trods af graviditet, håber det bedste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det bedste for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jojo det rigtig nok. Kender selv en der blødte under hele hendes graviditet.

Men kan ikk forstille mig det er det ved mig, for blødning er rigtig kraftig og klumpet sååå tror desværre ikk på det mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jojo det rigtig nok. Kender selv en der blødte under hele hendes graviditet.

Men kan ikk forstille mig det er det ved mig, for blødning er rigtig kraftig og klumpet sååå tror desværre ikk på det mere...

jeg er nu begyndt at pletbløde, ganske lidt men det øges nok i løbet af dagen, øv det tegner ikke godt og jeg har testdag på torsdag øv øv øv .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh håber ikk den tager til! Håber på || på torsdag!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh håber ikk den tager til! Håber på || på torsdag!!! :)

Tak det har ikke taget til i styrke endnu men… 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak det har ikke taget til i styrke endnu men…

Hvordan går det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det?

blødning stoppede men nu er det kommet igen og negativ test her til morgen, jeg skal have bp imorgen men det bliver ingen bebs dennegang, tror jeg vil få de sidste to æg sat op næste gang istedet for et ad gangen… nej først vil jeg drikke noget rødvin(som jeg har afholdt mig fra i 100 år) og tude ud i weekenden  :blink Og så vil jeg koncentrere mig om næste ÆO.. :)

Hvordan har du det Venus ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

blødning stoppede men nu er det kommet igen og negativ test her til morgen, jeg skal have bp imorgen men det bliver ingen bebs dennegang, tror jeg vil få de sidste to æg sat op næste gang istedet for et ad gangen… nej først vil jeg drikke noget rødvin(som jeg har afholdt mig fra i 100 år) og tude ud i weekenden :blink Og så vil jeg koncentrere mig om næste ÆO.. :)

Hvordan har du det Venus ?

Øv :( :( :( :( Hpber på bp siger noget andet! :D

Fik osse en mindre tudetur i lørdags da mens kom :/

Da jeg våndede i morges var mens væk. Men er godt klar over det ikke bliver til noget hos os denne gang. Selv sygeplejesken fra ivf var ikk særlig positiv sååååååååååååå...... Magter det snart ikk mere.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( :( :( :( Hpber på bp siger noget andet! :D

Fik osse en mindre tudetur i lørdags da mens kom :/

Da jeg våndede i morges var mens væk. Men er godt klar over det ikke bliver til noget hos os denne gang. Selv sygeplejesken fra ivf var ikk særlig positiv sååååååååååååå...... Magter det snart ikk mere.....

Vi må tillade os at tude og så op på hesten igen, jeg tænker at man skal springe en cyklus over og så prøve igen i april ? Min hukommelse er som en si pga medicinen men har du ikke nogle fine æg der venter på dig ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må tillade os at tude og så op på hesten igen, jeg tænker at man skal springe en cyklus over og så prøve igen i april ? Min hukommelse er som en si pga medicinen men har du ikke nogle fine æg der venter på dig ?

Det jo det..

Jo har 3 æg tilbage i et rør men det jo igen 8000-10000kr....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jo det..

Jo har 3 æg tilbage i et rør men det jo igen 8000-10000kr....

ååhh jeg tog for givet at i var i det offentlige.. pis det er mange penge.. sådan lige og smide på bordet… det burde være ulovligt at det skal koste penge når vi nu mangler børn i samfundet..  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ååhh jeg tog for givet at i var i det offentlige.. pis det er mange penge.. sådan lige og smide på bordet… det burde være ulovligt at det skal koste penge når vi nu mangler børn i samfundet.. :unsure

Er overvægtig. Og en kronisk sygdom. Sååå vi valgte privat.. Det er efterhånden mange penge der er blevet lagt. Startede ved ivf i august 2012...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er overvægtig. Og en kronisk sygdom. Sååå vi valgte privat.. Det er efterhånden mange penge der er blevet lagt. Startede ved ivf i august 2012...

Ja nu spørger den dumme så lige men fordi du er overvægtig og har en kronisk diagnose så kan du ikke behandles i det offentlige ? eller i har måske opbrugt de 3 chancer ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja nu spørger den dumme så lige men fordi du er overvægtig og har en kronisk diagnose så kan du ikke behandles i det offentlige ? eller i har måske opbrugt de 3 chancer ?

Har siden vi startet tabt mig 10kg. Men det offentligt vil ha jeg skal ned på 80kg. Hvilket bliver helt umuligt. Var ved en privat til at starte med men han var så ubehagelig og virkelig "grim" svinede mig selv at jeg selv havde valgt at blive tyk og ville ikk hører at jeg var syg og fået medicin i mange år. Han ville ikk engang undersøge mig eller udskrive medicin. Var så ulykkelig og ked af det.

Så blev sendt på Esbjerg sygehus hvor igen en mandlig læge sad og gjorde sig smart og var "sur" over at vi var blevet henvist til ham.. Han sendte os til ouh hvor beskeden var uden undersøgelse eller noget lød du skal tabe dig 30 kg! Og komme igen året efter så kunne vi se på det.

Og så snakkede manden og jeg om det og blev enige om at så længe var der ingen af os der ville vente...

Må jo bare tage mig sammen og se om jeg kan smide de 20 kg (bare svært pga det medicin jeg får).... Eller sååå jaa..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har siden vi startet tabt mig 10kg. Men det offentligt vil ha jeg skal ned på 80kg. Hvilket bliver helt umuligt. Var ved en privat til at starte med men han var så ubehagelig og virkelig "grim" svinede mig selv at jeg selv havde valgt at blive tyk og ville ikk hører at jeg var syg og fået medicin i mange år. Han ville ikk engang undersøge mig eller udskrive medicin. Var så ulykkelig og ked af det.

Så blev sendt på Esbjerg sygehus hvor igen en mandlig læge sad og gjorde sig smart og var "sur" over at vi var blevet henvist til ham.. Han sendte os til ouh hvor beskeden var uden undersøgelse eller noget lød du skal tabe dig 30 kg! Og komme igen året efter så kunne vi se på det.

Og så snakkede manden og jeg om det og blev enige om at så længe var der ingen af os der ville vente...

Må jo bare tage mig sammen og se om jeg kan smide de 20 kg (bare svært pga det medicin jeg får).... Eller sååå jaa..

Det gør mig ondt og det er ikke "bare" at tage sig sammen, det er en meget svær ting at kæmpe med overvægt især når du har den problemstilling som du har.. fandme flot at tabe 10 kg.. okay jeg har ingen "gode" råd til dig for du har sikkert hørt en million råd fra folk der mener det godt men mangler indsigt… men (og det er ikke et råd kun mine egen erfaring) jeg havde lige taget ca 15 kg på sidste forår, jeg har aldrig været overvægtig men er jo blevet ældre og smider ikke bare lige så nemt som da jeg var yngre… og så prøvede jeg Dukan hvor de første 10 kg røg af i løbet af halvanden måned og de første 5 kg de første 14 dage, hvilket motiverede mig til at holde det, åbenbart vil min krop meget gerne proteiner og har det okay uden alt for mange kulhydrater, selv om de er tiltrækkende.. Min mor har smidt 15 kg og mangler 15 kg men hun befinder sig godt på kuren.. Hun får også medicin der gør det svært at tabe sig men stille og roligt så ryger kg af hende….Men igen det er kun min erfaring men hallejua for Dukan  :loveshower

Det er så demotiverende at blive mødt med fordomme og så har man lyst at forskanse endnu mere når man ikke blive mødt med åbenhed og hjælp til løsninger, taget alvorligt … lang smøre sorry… (ps sidst i min graviditet som 25 årig endte jeg, med baby i maven, på 96,4 kg, og havde kun smidt 12 kg efter fødslen men gik så på vægtkonsulenterne som jeg også tabte mig på men jeg synes den er lige i overkanten med alle de grøntsager og regler hvor Dukan er nemmere.. bortset fra den drageånde man får af den  :wacko

pps så hader jeg lidt mænd da de bare kan nøjes med at skrælle en gulerød og så har de tabt sig 5 kg  :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER