Venus

Drømmen om en bebs

198 indlæg i dette emne

Hej :lovebk

Min mand og jeg har prøvet i nogle år selv at lave en bebber, desvære uden held. Jeg er ved at være frustreret over at der bare ikke sker noget! Og kan også mærke på min mand at det går ham på.

Men som de fleste mænd vil han ikke rigtig snakke om det.. Nå, har taget kontakt til IVF-syd ( Nogen der har erfaringer med dem?) Og de vil meget gerne hjælpe os. Hvilket vi jo self er super glade for og kan slet ikke vente til den 1 samtale.. Men alligevel også en smule nervøs for hvad der alt skal ske.

Projekt bebber er hemmelig for vores familie og venner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :lovebk

Min mand og jeg har prøvet i nogle år selv at lave en bebber, desvære uden held. Jeg er ved at være frustreret over at der bare ikke sker noget! Og kan også mærke på min mand at det går ham på.

Men som de fleste mænd vil han ikke rigtig snakke om det.. Nå, har taget kontakt til IVF-syd ( Nogen der har erfaringer med dem?) Og de vil meget gerne hjælpe os. Hvilket vi jo self er super glade for og kan slet ikke vente til den 1 samtale.. Men alligevel også en smule nervøs for hvad der alt skal ske.

Projekt bebber er hemmelig for vores familie og venner.

Ivf-syd er kanon søde og virkelig dygtige....

Hold ud og hæng ved!

Kram fra en der forstår..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ivf-syd er kanon søde og virkelig dygtige....

Hold ud og hæng ved!

Kram fra en der forstår..

:blush Hende jeg snakkede med i telefonen lød i hvert fald rigtig sød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blush Hende jeg snakkede med i telefonen lød i hvert fald rigtig sød :)

Det er også lige fra sekretærerne til lægerne.. De super søde alle sammen :) og man føler sig meget velkomne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor godt :) Det hjælper da lidt på nervøsiten :) Har fået en tid i august, så nu må tiden gerne gå stærkt så vi kan "komme" igang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor godt :) Det hjælper da lidt på nervøsiten :) Har fået en tid i august, så nu må tiden gerne gå stærkt så vi kan "komme" igang :)

Hvornår i august? :)

Håber selv og kunne ringe til dem midt i august - så burde jeg vidst nok være klar igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 9 :D

Ihh hvor spændene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den 9 :D

Ihh hvor spændene :)

Den 9 er min mands fødselsdag <3 Så dejlig dato ;)

Ja håber inderligt det er dem der kan hjælpe os i mål - efter over 6 års helvede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuh ha 6 år er godt nok lang tid! Håber de kan hjælpe jer :) vi har prøvet i 3 år..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm har sendt dig en pm men blir helt i tvivl om du mon kan modtage den når du er så ny og ikke har flere besvarelser :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo tak :)

Har modtaget og svaret :) er på mobilen så set går ikke så stærkt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så for den da er der ikke længe til mere at vi skal slangs til IVF-syd. Er virkelig spændt på hvad der kommer til at ske her ved den 1 samtale.. Puuuuuuh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det sku i morgen vi skal langs til ivf-syd. Er godt nok nervøs og spændt på hvad der skal ske. Vores 1 samtale Ever!

Hvad plejer der at ske den 1 gang?

Ved vi skal snakke om hvad der skal ske. Osv. Men ja. Nervøs. Hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower Så har vi været ved IVF_syd for 1 gang, og hold da op hvor er de flinke og søde. MAn føler sig rigtig godt tilpas. Godt nok dejligt behageligt deroppe :)

Fik snakket om alt mellem himmel og jord.

Fik scannet min livmodder og æggestokke..

Fandt så ud af at jeg har PCO. Men ellers så det hele fint ud. Så det er jo altid noget .. Hihi :)

Jeg fik også udleveret recepter til Metformin, Folimet, Betolvex, 2 * pergotime, 1 provera og 1 Ovitrelle :lolhit Puuha ;) Kom også af med den pæne sum af 922,00kr.

Meeeeeeeeeeen det er jo en lille pris at betale hvis der kommer en bebs ud af det :) Tihi :) Ringede med det vuns til min læge og bad om at få taget de blodprøver IVF-syd havde bedt om, og har allerede været inde og blive stukket idag, eller skulle vi vente til fredag næste uge :S Så fik det gjort og jo hurtigere de får prøverne jo hurtigere kan vi komme igang :) :) :)

Dagens anden positive oplevelse :

Efter besøget ved IVF-syd tog vi et smut i bilka. Looooooooooooove it ;)

Og manden min fandt et badekar, som kan foldes sammen, som står på ben..

Tænkte "hvad poker sker der lige her?!?!?!" Men den synes han vi skulle have med hjem.

For nu "skal" vi have vores bebs. Så Søøøød :) Normalt gider han hverken se på tøj/udstyr osv.

Så er stolt af ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at i havde en god oplevelse i dag og nu er klar til at komme igang med det hele :)

Sød mand du har dig der hehe :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu de sidste 10 dage taget Provera * 2 så nu er det bare at vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens igår eftermiddag :)

Så det snart start på pergotime :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snakket med ivf-syd idag. Skal starte på pergotime i morgen :) og ha scannet æg på tirsdag næste uge:) ihh altså så spændene :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snakket med ivf-syd idag. Skal starte på pergotime i morgen :) og ha scannet æg på tirsdag næste uge:) ihh altså så spændene :) :)

Hvor spændende! Jeg ønsker dig al mulig held og lykke med det. Ved det kan være meget opslidende at forsøge med projekt baby når man har PCO og det ikke lykkes trods medicinering, vægttab osv. Så du får lige en kæmpekrammer fra mig og krydsede fingre, tæer og hårstrå

bearhug.gifbearhug.gifbearhug.gifbearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :) mange tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå var jo hos ivf-syd idag for at få scannet æg men der var desværre ingen æg store nok. Så skal have gonal-sprøjte i 7 dage først 150 i 3 dage så 75 i 4 dage :) skal op til dem igen her på tirsdag den 11. Så håber det er sket en virkning :) Det var vildt underligt at skulle stikke sig selv i maven for 1 gang. Men gjorde jo slet ikke ondt :)

I samme omgang fik jeg lavet en vandskanning(HSU) havde ikke taget panodiller hjemmefra så hende den søde der tog imod os hentede straks 2 piller og et stort glas saft med isterninger :)

Selve undersøgelsen gjorde ikke ondt. Positiv overrasket :) i venstre side var der passage med det samme men i højre var der lidt forsinkelse. Men der kom passage :) så kunne ikke være bedre :) bagefter blødte jeg lidt. Men ingen smerter eller lign :) så glæder mig til tirsdag og xxxxxxxxxxxx alt hvad vi kan herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu de sidste 7 dage fået Gonal-f og skal i morgen hen til ivf-syd og scannes for se om der er nogle æg der et modnet. Er lidt nervøs.. Håber da der er noget at komme efter!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det så godt ud :) 2 æg der var 12 mm og 13 mm. Skal forsætte med gonal-f til søndag. Så scannes igen mandag. Og forhåbentlig insimineres næste onsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det så godt ud :) 2 æg der var 12 mm og 13 mm. Skal forsætte med gonal-f til søndag. Så scannes igen mandag. Og forhåbentlig insimineres næste onsdag :)

yay hvor godt. Det bliver spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt! Held og lykke! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER