Venus

Drømmen om en bebs

198 indlæg i dette emne

:bd :bd :bd :bd :bd :bd !

Tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikken en historie og laaang vej, og fedt bare at høre hvordan du i hvert fald lyder til at holde humøret højt!!

Jeg xxxxxx er for jer at det lykkes denne gang, det fortjener I!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der lagt 2 super fine æg op og de havde begge delt sig rigtig mange gange :) så vi håber xxxx!

Aj hvor skønt, krydser fingre for dig ;-) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev der lagt 2 super fine æg op og de havde begge delt sig rigtig mange gange :) så vi håber xxxx!

Kære Venus  valgte i at få to æg op eller blev i rådet til det ? Jeg havde 3 fine æg men der blev kun lagt et op og to på frys. :) Grunden til jeg spørger er at jeg kan ikke finde ud af politikken omkring det, kan man selv vælge eller ? 

kh den uvidende  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Venus valgte i at få to æg op eller blev i rådet til det ? Jeg havde 3 fine æg men der blev kun lagt et op og to på frys. :) Grunden til jeg spørger er at jeg kan ikke finde ud af politikken omkring det, kan man selv vælge eller ?

kh den uvidende :kuller

1 gang valgte de at kun æg skulle lægges tilbage. (Det hele så så fint ud og æg super flot så de ville ikk risikere tvillinger)

2 anden gang spurgte vi om det var muligt at få 2 lagt op og det kunne de ikk se noget forkert i :)

Og her 3 gang blev det "bare" gjorte altså hverken de eller vi spurgte, men vi ville gerne ha 2 op igen så kun super :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Startede med at få 19 æg taget ud. Hvoraf "kun" 12 havde delt sig og efter lidt tid var der 3 der ikk havde det så godt, så væk med dem.

Så 9 æg tilbage 3 rør med 2 æg. Og 1 rør med 3 æg.

Hver gang har æggene overlevet optøningen og delt sig godt :) bare ikke nogen der har sat sig fast desværre.

Men denne gang betalte vi 2000kr ekstra for at få AHA (Assisted Hatching) vi snakkede lidt mens jeg lå der i den "varme" stol ;) og der så vi jo billede af guldæggene ;) og der sagde hun at man kunne se at de havde delt sig mere end de andre vi havde fået lagt op sååååååå XXXXXX

Laaaaaaang tid til den 6.3! Ville ikke være helt tosset at kunne se ud i fremtiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Startede med at få 19 æg taget ud. Hvoraf "kun" 12 havde delt sig og efter lidt tid var der 3 der ikk havde det så godt, så væk med dem.

Så 9 æg tilbage 3 rør med 2 æg. Og 1 rør med 3 æg.

Hver gang har æggene overlevet optøningen og delt sig godt :) bare ikke nogen der har sat sig fast desværre.

Men denne gang betalte vi 2000kr ekstra for at få AHA (Assisted Hatching) vi snakkede lidt mens jeg lå der i den "varme" stol ;) og der så vi jo billede af guldæggene ;) og der sagde hun at man kunne se at de havde delt sig mere end de andre vi havde fået lagt op sååååååå XXXXXX

Laaaaaaang tid til den 6.3! Ville ikke være helt tosset at kunne se ud i fremtiden ;)

Tak for svar og til lykke med de mange fine æg, så kan jeg måske regne med at få de sidste to æg op hvis der ikke er bid dennegang  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:yay Det lyder lovende :bd

:D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Xxxxx til dig :)

Sys dagene op til og bagefter er meget laaaaaaaange ;)

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind af at vente.. :kuller alle disse symptomer fra Lutinus som ligner gravidsymptomer, og pludselig kan jeg ikke mærke noget hvilket heller ikke er sjovt for er jeg så ved at få mens… jeg synes min hukommelse er slået fra og jeg har lyst til at sove hele tiden og hvis det "bare" var fordi jeg var gravid ville jeg bare slappe af men jeg har bare kæmpet ligesom alle jer i flere år og har ikke været så tæt på som jeg er nu.. AArrGh jeg glæder mig til torsdag og gruer for torsdag  :kuller  :kuller  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numseHåber det bedste for dig !! Og self bliver mens væk de næste 9 mdr :) Det SKAL den BASTA! :sm

Alle de tanker og bekymringer er til at :shooter

Siger altid til mig selv "SÅ UNGE DAME, nu stopper du med at tænke, nyd dine skønne vidunderlige mand"

Min bare :numse  Holder max 1 dag og så sidder jeg igen  med knolden fuld af spørgsmåltegn :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:numseHåber det bedste for dig !! Og self bliver mens væk de næste 9 mdr :) Det SKAL den BASTA! :sm

Alle de tanker og bekymringer er til at :shooter

Siger altid til mig selv "SÅ UNGE DAME, nu stopper du med at tænke, nyd dine skønne vidunderlige mand"

Min bare :numse  Holder max 1 dag og så sidder jeg igen  med knolden fuld af spørgsmåltegn :gal

du har fuldstændig ret Venus, hvordan har du det idag ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det fint :) haft noget mens lignede smerter i lænd.

Hvad med dig ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm blod på papiret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh! Håber det bare en en pletblødning, som ikke udelukker, at du har en fin spire :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mørkerødt! :/ :/ :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mørkerødt! :/ :/ :/

Uhhhh det kan vel være implations blødning elle gammelt blod når det er mørkerødt.. Så der er vel ikke noget udelukket endnu.. Håber for dig :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm, det er da i hvert fald for tidligt til mens, selvom det ikke er sjovt med rødt. Hvis du får det der creme-halløj, som jeg ikke kan huske navnet på, så har jeg hørt andre sige, at det godt kan give nogle forskellige farver udflåd....og ja, ellers måske implantationsblødning....!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er det mere alm menstruations farvet ikk mørkerødt.. Indtil videre kun når jeg tørrer mig.

MEN mens smerter i lænd og i underliv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det fint :) haft noget mens lignede smerter i lænd.

Hvad med dig ? :)

utålmodig er jeg  :huh med henhold til blod så giver jeg de andre ret i at det er enten efterveer fra ÆU eller fordi ægget er ved at sætte sig.. jeg ville ikke bekymre mig endnu.. tager du også Lutinus ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...

Før kun blod når jeg tørrede mig. Nu er er trusseindlæg nødvendig. Lænd stadig øm. Og ondt i underliv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tvivl længere det er mens :( :( :( :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tvivl længere det er mens :( :( :( :( :(

Kan det godt passe? Det er da ikke mange dage siden ÆO :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER