Amilla

Helse, øko, natur- HELSEFREAK??

5 indlæg i dette emne

Hej alle i dejlige kommende mødre og mødre :7:

Er blevet helt vild med alt der har med natur, øko, helse osv at gøre f.eks tørrede frugter med chokolade, natur tøj og ikke mindst min bedste opdagelse indtil videre Derma Woman serien :super er såååååå begejstret :yay

Jeg er normalt typen der gerne bruger 500-600 kr på en ansigts creme osv men nu er jeg af en eller anden grund begyndt at gå meget op i hvad jeg "putter på" min krop og den serie er bare såååå lækker og god, min hud i ansigtet er bogstavlig talt så blød som en baby numse, sorte rander under øjnen er der sagt et STORT FARVEL til :lolhit

Nu hvor jeg har fundet noget "godt" uden alt det tilsætning og til en rimelig penge er jeg VILD for at finde mere så mit spørgsmål er:

Er der nogle af jer der kender eller har erfaring med noget inde for helse produkter både mad tøj make up ja ALT og måske nogle gode hjemmesider??

post-1201-020130100 1292707787_thumb.jpg

post-1201-049757900 1292707850_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg kender ikke til noget inden for helsekost og alt det.

men vi bruger feks vaske middel fra neutral da min kæreste ikke kan tåle andet. og der er ikke parfume eller noget i. det kan virkelig anbefales. vi har valgt den flydende da jeg synes pulver giver hvide mærker i tøjet.

Håber det kunne hjælpe en lille smule

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender heller ikk rigtig noget til det med helsekost og sådan..

Men herhjemme har vi for det meste parfumefrit produkter - vi vasker tøjet i Neutral og har håndsæbe der er parfumefri, da jeg ikke tåler parfume så godt...

Af ansigtprodukter bruger jeg enten Darma-serien eller Matas egen serie - uden parfume.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg har gået en del op i Emilies madbøtter, sutteflasker etc var Bisphenol A frie...da jeg hørte at der var det skidt i almindelige plastiksutteflasker :(

Så jeg har købt stort set alt inde på helsemarie.dk

Elsker den Brother Max serie, som både er madbeholdere, spiseskåle, hagesmækker, badelegetøj, og så Green to grow sutteflaskerne og sutterne der hører til :)

http://www.helsemari...p.asp?group=315

Scroll ned :)

Jeg har det til salg herinde hvis det er, da hun nu spiser almindeligt mad, de røde skåle bruger vi dog lidt endnu, da de er så gode at ha i hånden og perfekt i størrelsen :) kig i baby og børneudstyr

Af tøj er jeg MEGET glad for Katvig og Småfolk....Katvig laver økologisk børnetøj og Småfolks tøj er øko-certificeret :) Duns er også økologisk. Hvor jeg køber det henne afhænger af netshoppen, men jeg leder gerne efter gode tilbud, fremfor at købe det første sted,

da erfaring gang på gang har vist mig at der er rigtig mange penge at spare, hvis man lige kigger lidt længere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Her er et par rigtig gode sider (baby ting)

helsebarn.dk

naturebaby.dk

purebaby.dk

Et par andre gode helsesider er (mad, kosttilskud, kosmetik, hudpleje og MEGET mere)

netspiren.dk

helsebasen.dk

Andre sider jeg er glad for mht kosmetik og hudpleje er

pureshop.dk

greenskin.dk

thegreenfactory.dk

Håber at du kan bruge dem til noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER