sletting26

Hvor meget mærker i bebse?

6 indlæg i dette emne

Hej piger!

Håber i alle har det godt :)

Tænkte at det kunne være sjovt at høre hvor meget i mærker til baby inde i hulen?

Jeg skal love for, at der er gang i min mave i hvert fald. Han skøjter rundt derinde den lille fyr, og det er HELE døgnet på HELE matriklen derinde! Han er efter alt at dømme også allerede en stærk lille gut, for det kan da godt lige "nive" lidt engang imellem, når han danser rundt. I går aftes præsterede han sågar at sparke min mobiltelefon af min mave, da jeg lå på sofaen. Far er i hvert fald overbevist om at han er stærkere end gennemsnittet ligesom far selv!! :whistling MÆND, altså!

Bevægelserne er også vildt tydelige uden på maven, og det ser ud til, at jeg får en rigtig "alien" mave der bare kører rundt som det passer den! :gravid

Alt i alt er det jo skønt at mærke så meget liv i sit vidunder! Jeg sætter stor pris på det :) Men det kan godt nok også lige tage pusten fra mig, og give mig en anelse kvalme når han rammer "rigtigt".

Hvordan føler i det selv? Mærker i det meget? Og synes i også at det er en både vidunderlig men også MEGET syret oplevelse, at se et lille væsen tæske rundt inde bag maveskindet?

Weekend hilsner fra Charlotte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er der os rigtigt meget aktivitet ! Især når jeg drikker koldt vand (drikker ikke andet end vand) ...

Kæresten har mærket bette manden sparke men når andre skal mærke stopper han med at sparke den bette bandit (: men er sku rat at mærke der er liv inde i maven så man ikke så nervøs om der er noget galt , selvom det er møj træls når han rammer blæren ;D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også fuld gang i min mave. Hun bokser løs derinde og manden har også mærket hende lidt. Min ene kollega har også været heldig og fanget et spark.. Men ellers er det kun mig, der får lov til at mærke, både indeni og udenpå.. Hun går helt amok efter jeg har spist og især hvis det er noget med sukker i...

Jeg mærker hende hver dag nu og det er fantastisk :biglove Men som du skriver også syret at der er en lille baby derinde, der prøver at smadre ens maveskind :whistling

Jeg har foranliggende moderkage, så havde ikke regnet med at det ville være så hårdt og tydeligt allerede - men hun må være en lille stærk en :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg mærker også masser af liv. jeg mærker dog mest liv om aftenen - så det kan være at jeg har mig en lille natteravn gemt inde i maven. Men jeg mærker også rigtig tit at den lille fyr har hikke - det er en sjov følelse. elsker også at mærke liv - det er dog kun mig der indtil videre har mærket ham. ligeså snart far eller storebrødrene skal mærke, ja så ligger han musse stille derinde. Men min moderkage ligger ind mod min rygsøjle så mon ikke der blir masser af mulighed for senere at mærke liv- også for andre end mig.. det håber jeg :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der også fuld aktivitet, og har været det siden uge 18, hvor manden også fik fornøjelsen af at mærke lillepigen:-) I starten var det mest om aftenen, når jeg slappede af, at vi kunne mærke de små spark! Men de sidste par uger har aktiviteten været stigende og hun sparker på livet løs flere gange om dagen:-) nu er sparkene faktisk så kraftige, at vi kan se dem uden på maven:-) :-) var til 2. Lægebesøg idag hvor lægen sagde at jeg fra nu også helst skal mærke liv hver dag, men det har vi jo gjort længe så det skal bare forsætte:-) jeg synes, at det er en fantastisk følelse at mærke hende sparke men må også indrømme, at jeg i starten skulle vænne mig meget til den følelse af liv inden i mig... Nu er det bare en helt fantastisk følelse og det hele bliver mere og mere virkeligt jo mere jeg mærker hende:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal love for at der er sket meget på den uge, siden jeg sidst skrev herinde.. Nu kan vi både se det udenpå og min mand mærker hende også næsten hver dag.. Især når vi går i seng og jeg slapper helt af, så er der bare fest..

Hun er aktiv HELE tiden nu og det er næsten ligemeget hvad jeg laver.. Også når jeg træner eller går ture så giver hun den gas derinde... Håber ikke der kommer sådan et hyperaktivt barn ud, men heldigvis kan man ikke sammenligne baby inde i maven med baby når den kommer ud :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER