Guest LilleMig

Guldkorn :O)

21 indlæg i dette emne

Har i nogle af dem?! :)

Synes simpelthen der kommer så mange gode i tiden :)

Andy sagde forleden " mor- jeg glæder mig til jeg bliver stor og få kørekort, så skal jeg nok køre Cody i børnehave for dig " :D

VI var ude og køre en dag, så siger Andy far hvorfor pokker køre de ikke når der er grøn?- Nu må de altså ta' sig lidt sammen ( jeg siger ikke hvem han som regel køre med :whistling )

Han har det også meget med at sige mor- far kørte overfor rødt... Hvortil min mand så lige må konstatere at han havde grøn pil :rolleyes

Andy " Mor hvorfor kan vi godt lide mælk når det kommer ud af koen?? Drikke de også mælk?

Cody så der kom der en mand med en tlf bog en aften, men det første Cody gjorde var at skrige " DET ER KATO" og styrte op til døren :) Vi mødte en dame samme dag som spurgte drengene om de vidste hvem hun lige havde mødt inden i byen.. hmm hans gæt var igen Kato, men nej det var deres mormor hun havde mødt :blush behøves jeg at sige at han var skuffet begge gange :)

Deler i lige ud af nogle gode? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En dag jeg satte mig på vores sofabord gav det et lille knak og Ida udbrød ej mor det lød somom du satte dig på en pasta skrue men det var bare bordet der knasede :huh

En dag jeg sad og holdt om Ida sagde hun med nærmest væmmelse ej mor lad lige være, det føles helt somom du holder om mig :bask møgunge :D

På lanzerote gik ida meget op i at vi ikke kunne forstå hvad de indfødte sagde, indtil vi mødte en spansk dame med en baby der græd, hvortil Ida udbrøder, hør mor babyen græder samme sprog som Alma :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En dag jeg satte mig på vores sofabord gav det et lille knak og Ida udbrød ej mor det lød somom du satte dig på en pasta skrue men det var bare bordet der knasede :huh

En dag jeg sad og holdt om Ida sagde hun med nærmest væmmelse ej mor lad lige være, det føles helt somom du holder om mig :bask møgunge :D

På lanzerote gik ida meget op i at vi ikke kunne forstå hvad de indfødte sagde, indtil vi mødte en spansk dame med en baby der græd, hvortil Ida udbrøder, hør mor babyen græder samme sprog som Alma :P

:lolhit :lolhit De har altså bare mange gode de unger :lolhit

Det var da altid noget hun kunne forstå at baby'en græd :D

Glemmer aldrig min lillebror da han var helt lille- der kom han hen til min mormor med et plaster, så spurgte hun selvfølgelig hvad hun skulle bruge det til " jamen min mor gir altid mig plaster på når jeg har slået mig" samtidig med han pegede på hendes ansigt... Stakkels dame- tror ikke plaster hjælper på rynker :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kigger billeder og taler om oldefar og Sasha som er døde fordi de blev meget syge og ikke ku’ blive raske.

Gustav spørger om Sasha så også er et spøgelse, og jeg siger ja, men et godt spøgelse. Hun sidder oppe på stjernerne og kigger ned og passer på os.

Efter et tænksomt øjeblik siger Gustav: Arj når man er død kan man ikke åbne øjnene!

:rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

HAHAHAHAHAH hvor er de skønne jeres unger.....

(Jeg holder med Cody.. hvor pokker er KATO????) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til julefrokost i forrig lørdags og søndag var vi jo så lidt trætte, kom først hjem kl. 5 søndag morgen :whistling Ungerne kommer hjem til middag og Tobias spørger, om han må spille PS3 for så kunne far ligge på sofaen med et tæppe på. Jeg spørger så Tobias om hvad jeg så skal. Hvor efter han svare, at jeg jo bare kan rydde lidt op imens. :bask :lol

Det endte med at far og søn spille ps i sofaen og Annika og jeg sov til Klokkeblomst oppe i soveværelset :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mila sagde noget ret sødt den anden dag:

"Mor, sneen falder ned fra himlen. Falder bedstemor så ikke også snart ned fra himlen" :biglove

Behøver jeg sige hun også savner hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I børnehaven laver de julegaver. De laver 2 stk en til mor og en til far. Noah vil have at den ene skal være til moster Pernille og den anden til mor. Pædagogen siger så "er du sikker på det? Så er der jo ikke en til far"

Noah svarer så " sådan er livet engang imellem"

Noah og jeg sidder i sofaen. Han tager om mit ansigt og siger " Mor du er simpelthen så nuttet"

Noah "jeg glæder mig så meget til jul, for så skal vi have julemad" Jeg spørger ham "hvad er julemad" Noah " det jeg da ikke mor!"

"Mor ved du godt at Gud er en kat, for han kan også se i mørke ligesom katte kan"

Men min søsters barn sagde engang det sjoveste..... "Mor hvordan kommer babyerne ind i maven" hun gad ikke lige forklare det så hun spørger "hvordan tror du" (hun var 4 min søsters barn" hun tænker i laaaaaaaaaaaang tid og siger så " man skal bare sluge dem hele uden at tygge" HAHAHA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiiij hvor er de bare seje jeres børn.. er helt fyldt op m ed glæde nu :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D sikke mange gode

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er vores godt nok 7 år, men jeg har luret og moret mig over alle de andre gode I andre er kommet med :D

I dag sidder vi så og slapper af. Drengen snakker uafbrudt- som han næsten altid gør. Siger med lettere træt stemme "du snakker rigtig, rigig meget gør du ikke?" Han: "Jo, men det er fordi jeg har SÅ mange ord inde i mit hoved, at jeg er nødt til at sige dem for at få dem væk- og så kan jeg jo ligeså godt gøre det med det samme og få dét overstået!!"

Hvad svarer man lige til det?? :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En gammel en fra Natalie: Mor, i morgen vil jeg have min smarte lyserøde kjole på og bryster på skulderne

en mere: Natalie fortalte i dag på vej hjem fra børnehaven at hun ønsker sig en meget høj seng.

For hun vil gerne kunne nå op i himlen og tage Tichi med ned (min gamle hund)

Natalie 12.12.10

Jeg keder mig!

Bedste: Hvor

I hovedet, nej hele kroppen

Natalie 12.12.10

På vej i bad. Natalie kan ikke lide at få vasket hår og bliver ved med at sige lov mig det bliver håndvasken, jeg vasker mig selv, osv. Jeg bliver træt af hun ikke lytter efter hvad jeg siger og siger: Ville ønske jeg havde en pige der lyttede efter hvad der bliver sagt.

Natalie begynder at græde og jeg spørger hvad hun hyler for. Natalie svarer: Det er bare fordi siger du slet ikke vil have mig…

------------------------------------------------------

En gammel en fra Ruben: Hvad hedder du Ruben? Lillebror og baby

Nå ups der kom så lige børnenes navne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille skulle i dag hjælpe hendes far med, at male en reol og kom ud ti, mig i køkkenet og sagde " Mor er det ikke godt jeg hjælper far, vi kan jo ikke have han bliver en gammel mand" :P :P :P

Og da hun skulle hjælpe hendes far med at lave en hel kylling.. Han stikker derfor hele klør fem op bag i den, for at få den pose med indmaden ud, hvor på Mille råber " MOAAAR kom og se, kyllingen har en stor tissekone" :D :D

Jamen jeg kunne blive ved, hun siger en masse gode i øjeblikket

Men mit hjerte smelter når hun siger "Mor, jeg har savnet dig og elsket sig så højt i børnehaven i dag" :wub :wub :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille skulle i dag hjælpe hendes far med, at male en reol og kom ud ti, mig i køkkenet og sagde " Mor er det ikke godt jeg hjælper far, vi kan jo ikke have han bliver en gammel mand" :P :P :P

Og da hun skulle hjælpe hendes far med at lave en hel kylling.. Han stikker derfor hele klør fem op bag i den, for at få den pose med indmaden ud, hvor på Mille råber " MOAAAR kom og se, kyllingen har en stor tissekone" :D :D

Jamen jeg kunne blive ved, hun siger en masse gode i øjeblikket

Men mit hjerte smelter når hun siger "Mor, jeg har savnet dig og elsket sig så højt i børnehaven i dag" :wub :wub :wub

Nåååååååååååå :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah har i julegaver fået Sigurd BArett fortæller Bibelhistorier og han elsker bare at høre de historier

Han kommer så ned i stuen en dag og siger

Noah " Mor der er bare noget jeg ikke forstår"

Mor " Hvad er det du ikke forstår?"

Noah " Hvorfor har Gud sat de æbler på træet når de ikke måtte spise af dem?"

Mor " Måske var det for at teste om de hørte efter hvad han sagde til dem"

Noah " Gud vidste jo godt de ville spise de æbler. MOR!!!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da også dele lidt guldkorn ud.

Vi har en hund, en weimaraner, og vi har den vane at kalde ham "grim og grå" fordi han er en stor klodset og grå. Og Grim og Grå er bogstavrim. En dag jeg hentede Daniel fra børnehave på vej hjem fra arbejdet var Daniel ikke meget for at rydde op og gøre klar så vi kunne komme hjem, så jeg skynder på knægten og siger "Jamen Daniel Balou skal ud og tisse". Den mandlige pædagog kigger så på Daniel og spørger ham ind til hvem Balou er. Dertil svarer drengen... "Han er en grim og grå".

En anden historie er: Jeg har for vane at bande på engelsk da jeg taler meget engelsk til hverdag... dette har Daniel så taget til sig. En dag vi var nede og handle drillede far vel meget og Daniel og jeg besluttede at så kunne far da også bare GÅ hjem fra centeret. Da vi når ud til bilen holder jeg stadig fast på at far skal gå hjem hvortil drengen stiller sig op med hænderne i siden og siger bestemt "Fucks sake mor - far skal altså med hjem".

Daniel kom en dag ind til mig og sagde "Mor jeg keder mig". Jeg svarede "Jamen så kan du jo passende rydde op på dit værelse". Som havde jeg svunget en tryllestav svarede han, "Mor, jeg keder mig ikke mere".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofia kom med en god en for en uges tid siden - hun ville selv hælde mælk op og da j. ville hjælpe hende sagde hun " nej far jeg kan selv for jeg er jo en dame" :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Emma har jo brækket anklen, og må ikke gå på gipsen. Hun skulle til at i seng og far siger at hun skal gå ind i seng. Hun svarer at hun jo ikke kan gå.

Far siger, at så må hun hoppe på tungen, hvortil hun kvikt siger " Nej, for så får jeg bare hundehår i munden!!" :P (Vi har hund, og han fælder ret meget pt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Ej hvor er de gode :lol

For to år siden var vi en tur i skoven med mine svigerforældre og mandens børn. Vi gik og kiggede og lyttede efter dyr... på et tidspunkt hører og ser vi en røde flagspætte oppe i træet hvilket min svigermor fortæller børnene, hvorefter denn yngste (han var 5 år på det tidspunkt) glædesstrålende kommer løbene hen til sin far og siger "far far.... jeg har set en rødspætte oppe i træet!" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en fridag med lillemanden i sidste uge. Vi gir total amok med svær og legede krig i hele huset. Da jeg så skal til at smørre lidt mad til os, kommer Lau stormende med hans svær. Han stopper op og prikker mig i bagdelen mens han siger "store mås!" jeg vender mig og spørg hvem der har lært ham at sige sådan, hvortil han svare " FAR!"

Jeg måtte jo så lige forklare at det ikke er den måde han skal tiltrække damerne på, der til svare han meget sløset "ja-ja"

Lige som at tale til en på 15, og han er kun lige fyldt 3 år :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHA, hvor er jeres børn bare herlige!!!! :lol

Jeg har jo ikke børn selv, men vil gerne dele et par sjove kommentarer fra min niece på tre:

Bella: Farmor, du skal lægge perleplader med mig

Farmor: Okay, så gør vi det

Bella: Du tager de lyserøde perler, og jeg sætter dem på - vi skal samarbejde om det. (Tænk at man kan være så diplomatisk, som tre-årig)

efter lidt tid skælder Bella sin stakkels farmor ud: "EJ, FARMOR - Den der er jo LAKSEFARVET!" Bestemt lille dame. :lol

.... Hun har også meget bestemt sagt til pædagogerne i børnehaven at "Jeg vil ikke rydde op. Bella skal kun rode!"

Og så var der dagen, hvor hun første gang så sin nyefødte lillebror:

- "ARJ, han spiser mors bryster!!"

- "Han har godt nok små fingre..."

- "Hvorfor har han ingen tænder?"

umiddelbart efterfulgt af:

- "Jeg har en kuglepen!"

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER