Guest

Mine brølerer gennem et 32 årig liv

30 indlæg i dette emne

okay nu vil jeg fortælle lidt om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit Ja det ku' ha' været mig i folkeskolen. Jeg kunne ikke engang smelte husblas.

I dag har jeg så nogenlunde godt styr på madlavningen, meeeeeen det har sine fordele at bo sammen med en kok :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu kæft hvor er jeg færdig af grin.

Kommmmmm med nogle flere :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja til grin kan man altid blive :D

Og jeg startede jo ud med at sige, at jeg aldrig har interesset mig for at lave mad, gør det stadig ikke. Det er bare et nødvendigt onde hos os...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og så en af de nyelige...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha hah aer flad af grin. :lolhit :lol Håber din mand kan lave lidt mad. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brug suppen..

Ja, jeg vil så påstå at der ikke er megen suppe i risvand eller spaghettivand..det kan man altså ikke bruge som suppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige skyde en bemærkning ind: Der SKAL æbler i karrysovs til boller i karry (og alle andre karrysaucer for den sags skyld). Ellers er det bare en mælkesovs med karry. Æblerne giver syren til sovsen og er virkelig et must.

Men hvor er det nu god underholdning det her. Kan slet ikke forestille mig at lave sådan nogle brølere. hehe. Men nu er jeg jo også umådeligt glad for at være i køkkenet. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo jo det er skam mig, som laver maden herhjemme, og vi har den der ketchup kan redde alt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for et godt grin :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var FLAD AF GRIN over de to melbolle-historier!!! :lol :lolhit Ville læse dem højt for min mand som jo er kok, men jeg blev nødt til at stoppe flere gange fordi jeg grinte så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold nu kæ..! hvor er det nogle gode historier!! Hvorfor har jeg ikke set dem noget før :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak tak, ja ja sådan går det jo nogen gange :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Her mens jeg tog sosu-assistenten, var jeg i min første praktik på Hammel Neurocenter.

Jeg havde en patient, som jeg skulle passe. En dag, hvor vi havde været på tur, og kom tilbage til afdelingen, og patienten skulle ind og hvile i sengen, så er der nogle Falck mænd for at hente en patient. Og en af disse mænd var virkelig lækker, sådan lidt en ung udgave af Brad Pitt.

Min patient sidder i kørestol, og jeg kommer kørene med ham, men fordi jeg har så travlt med at kigge på falck mændene, glemmer jeg, at dreje ind på stuen, som min patient er på.

Patienten siger høj, hallo Gitte, hvad laver du...

Nåh jeg får patienten ind på stuen, og denne ved godt, hvorfor jeg glemte at dreje ind på stuen. Og jeg siger jo ærligt, men nok også lidt højt, hold da op ham falck manden var lækker. Det griner vi lidt af, og jeg får lagt patienten over på sengen og skal til at gå ud fra stuen. Men kan høre at falckmændene er der endnu, og at de har hørt mit udbrud.

Derfor ønsker jeg ikke at gå ud, så der står jeg på stuen med en patient i sengen, og kigger undrene på mig, over at jeg ikke forlader stuen, hvortil jeg må fortælle, at jeg ikke turde gå ud til de mænd :)

Og ja den hørte jeg for resten af min praktik :) og ligeså snart patienterne så en falckbil, så krævede de at få snor på mig :)

Hold nu kæft hor odt, men det var da bedre end du havde sagt han var klam :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay, denne oplevelse har jeg haft med en veninde, og jeg havde ellers altid forsvoret, at det skulle forblive en hemmelighed.

Min veninde og jeg skulle ud og besøge nogle bekendte i Egå. Vi tager bussen ind til rutebilstationen i Århus (kommer fra Hørning som ligger mellem Århus og Skanderborg) og skal så videre med bus nr. 9.

Vi ser bussen komme, og løber hen og hopper på den. Og vi kommer længere og længere mod noget, som bestemt ikke ligner vejen mod Egå. Og vi ender da også i Mosgård, fordi vi havde taget bussen i den forkerte retning.

Hold nu op, jeg har lavet en som er mere forkert.

Jeg havde lige fået kørekort og mig og en veninde skulle på Bella Mode messe ( ja det hed det den gang).

Da vi var færdige med at handle og vi skulle hjem gik snakken bare ALT for godt, og lige pludselig udbryder jeg der står 5 km Flensborg på et skilt og ja vi skulle til Brande.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER