Guest

Hvor mange sexpartner har du haft?

   148 members have voted

  1. 1. Hvor man har du haft sex med?

    • 1-3
      50
    • 4-7
      35
    • 8-11
      12
    • 12-15
      17
    • 16-19
      4
    • 20-23
      5
    • 23-29
      6
    • 30-40
      7
    • 41-50
      5
    • 51-60
      0
    • over 60
      6
    • over 3.000
      1

Please sign in or register to vote in this poll.

39 indlæg i dette emne

Igen er jeg inspireret af et andet forum, og eftersom det er et ret imtim spørgsmål, så har jeg lavet en meningsmåling, så man ikke behøver svare skriftligt :)

Og som Barbamama så fintspørger om, så menes der, hvor mange har du haft sex med i alt indtil nu???

:)

Håber i vil svare...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Æhm... Jeg vil godt svare, men jeg kunne godt bruge lidt nærmere definition. :whistling :blush

Når du siger sexpartnere, snakker vi så "dem som kunne have gjort dig gravid, hvis du var fertil og ikke beskyttede dig" eller "dem som du har lavet mere med, end du ville gøre på et dansegulv" eller en mellemting? :blush :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt, men mangler en der hedder jomfru :lolhit

:gravid Med hellig ånden :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt, men mangler en der hedder jomfru :lolhit

:gravid Med hellig ånden :lolhit

ha ha ha den mulighed får i altså ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig godt nok lidt som en snerpe, når jeg ser hvor mange andre har haft sex med :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig godt nok lidt som en snerpe, når jeg ser hvor mange andre har haft sex med :rolleyes

det var en af grundet til, at jeg stillede spørgsmålet, for at se om jeg er meget snerpet eller hvad...

Og det tror jeg bare jeg kan konstatere, at det er jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det kan være en fordel at have haft en del separtnere. Jeg tror man lærer meget af det. Ville faktisk ønske jeg havde været mere løs på tråden som ung :) hi hi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var en af grundet til, at jeg stillede spørgsmålet, for at se om jeg er meget snerpet eller hvad...

Og det tror jeg bare jeg kan konstatere, at det er jeg...

Altså, nu har mit liv formet sig som det har, men hvis jeg nu IKKE havde været i to faste forhold på hhv. knap 3 og snart 5 år indenfor de sidste 9 år, så er jeg nu ret overbevist om, at jeg skulle have stemt anderledes :whistling

Det er ikke fordi jeg sådan grundlæggende har noget imod at have haft mange sexpartnere. Jeg tænker da, at jeg måske er gået glip af noget :unsure...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Resultatet kommer egentlig ikke bag på mig :) Jeg kan ikke selv lige forestille mig at have været sammen med over 60, men at 4,55% har, det synes jeg egentlig ikke lyder helt skævt... :)

Selv synes jeg faktisk, at jeg placerer mig i en relativt "høj" gruppe, men jeg føler ikke, at jeg har kastet mig grams af den grund. Der er jo også stor forskel på, om man har haft en del faste forhold (og dem kan man jo alligevel nå at have haft et par stykker af, hvis man nærmer sig de 30...) eller om man har haft ét og i så fald hvad man har brugt "resten af tiden" til. ;)

Jeg ville ikke skamme mig, hvis jeg havde været sammen med flere, men føler omvendt ikke, at jeg er gået glip af noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg mener at jeg er snerpet på min egne vejne. Hvad andre gør og har gjort er jo op til dem.

Jeg tror også det kan være en fordel, at havde prøvet en del af ind man finder i et fast forhold...

Jeg har selv været i et par faste forhold, som var længere varende. Bl.a. derfor har jeg ikke haft så mange forskellige sexpartner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lidt en sen starter og så har jeg været i forhold til den samme mand siden jeg var fyldt 20, dvs. de sidste 13 år (og været ham tro :whistling ), så det er alligevel begrænset hvad jeg har kunne nå. Så ender i 4-7 gruppen, føler mig ikke snerpet og ville nu heller ikke have haft noget problem med hvis der havde været flere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da gerne stå ved at jeg har været "vidt omkring", og jeg startede tidligt. ;)

Min mand er mit eneste seriøse længerevarende forhold.

Jeg skammer mig ikke over noget - gjorde det måske da jeg var yngre, og ingen ville stå ved deres seksuelle udskejelser. Men jeg har aldrig overtrådt mine egne grænser, og så har jeg ærlig talt haft det fantastisk sjovt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg går vist også under snerpet-kategorien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så ikke snerpet kan jeg se :whistling

Men har så også talt oralsex med... :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30-40 har jeg stemt ;) og fortryder ikke en eneste, selvom jeg mødte min mand som 18 årig og ikke har haft andre siden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30-40 har jeg stemt ;) og fortryder ikke en eneste, selvom jeg mødte min mand som 18 årig og ikke har haft andre siden :D

Wow, det må jeg nok sige! Du har haft travlt som teenager, må indrømme jeg er imponeret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har kun været sammen med min mand, vi var 16 da vi blev kærester, og har været sammen i 10 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow, det må jeg nok sige! Du har haft travlt som teenager, må indrømme jeg er imponeret :D

Haha, ja jeg har prøvet lidt af hver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30-40 har jeg stemt ;) og fortryder ikke en eneste, selvom jeg mødte min mand som 18 årig og ikke har haft andre siden :D

Wauw! :o Jeg startede så først, da jeg var 20 år - så forskelligt det kan udarte sig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30-40 har jeg stemt ;) og fortryder ikke en eneste, selvom jeg mødte min mand som 18 årig og ikke har haft andre siden :D

Vi er ikke så forskellige på det punkt ;) Hverken med antal eller hvornår vi mødte vores mænd..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså det er lidt synd, at nogle af jer referer til jer selv som "snerpet", blot fordi i ikke har haft en hær af sexpartnere.

Det er da også tydeligt, at det er få sexpartnere der er det mest udbredte herinde.

Jeg ser det hvertfald ikke som værende snerpet. Vi har forskellige lyster og grænser, og så længe man har det godt med sine valg, så synes jeg det er fuldstændig ligegyldigt om man har været på én eller 50 mænd.

Det er bare vigtigt man har det godt med sig selv, og nyder det man laver. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser ikke mig selv som snerpet, selv om jeg kun har haft 2 partnere. Mødte min mand ugen efter jeg var fyldt 17, så har ikke haft tid til at "komme omkring" :D Og det passer mig rigtig fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt 4-7 og føler mig altså heller ikke snerpet overhovedet. Som sagt, så er jeg ret overbevist om, at hvis ikke mit liv havde udformet sig som det har, så havde jeg stemt noget andet. Jeg ønsker ikke at have sex med andre, men tænker jeg er gået glip af noget, fordi jeg ikke har haft en 'vild ungdom' :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En og det er min mandballoons.gif og det er jeg rigtig glad for!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samme her - og kan så tilføje at jeg er en af dem som ventede til vi blev gift ;) Så gik først igang som 30-årig

Jeg synes altså det er vildt! Kan slet ikke forstille mig at skulle vente så længe..

Er det grundet religion eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER