Freyasmor

Rokketænder

12 indlæg i dette emne

Er Jeres børn begyndt og få rokketænder??

Freya er 5 ½ og hun har smidt den første, lige da hun blev 5 og den næste er næsten ude.. (Hun slog så også en ud da hun var 1 ½ år, men der er ikke en ny på vej endnu :unsure )

Syntes det går lige stært nok... :kuller Hun nåede knap og blive 5 før den første var ude..

Hvor er Jeres børn i forhold til at tabe deres mælketænder ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener Julie tabte sin den første lige omkring hendes 6 års fødselsdag (i januar) siden har hun tabt en mere og der er kommet nye frem begge steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter blev 6 i april og har endelig tabt den første. De næste 3 står nærmest i kø for at falde ud :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke børn endnu, men jeg kan tydeligt huske, at jeg tabte min første tand, da jeg var 6 :) Det var kun et par dage før mine forældres bryllup :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tabte Freya nr. 2 ;D

post-5267-075638600 1342379891_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid tabte de første to da hun var knapt 5år, og har lige tabt nr. 3 og har tre rokketænder. Store søster var knapt 6 år da hun tabte de først 2 og hun har tabt 5 nu hvor hun er 7. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkel blev 6 i april og her er der ingen tegn på nogen rokketænder til drengens store skuffelse, så vi håber der snart kommer bare 1 :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som regl hængerdet sammen med, hvor hurtigtde fik tænder.

Hvis de får tænder tidligt, får de også tidligt rokketæner og omvendt, hvis de har fået dem sent.

Men hos de fleste begynder rokketænderne at komme i børnehaveklassen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores pige bliver 5 år 9 sep og begge hendes fortænder rokker, det er ikke så de er lige ved at falde ud men hun kan rokke med dem og hun er bare såå stolt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter bliver 6 i maj og der er ingen rokketænder her. Men mon ikke de kommer lige pludseligt. Hun fik tænder sent så de skal nok komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sesbastian fik en rokketand lige før hans 5 års fødselsdag, vi venter stadig på den falder ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh det er helt trist at de skal tabe deres fiiiine hvide mælketænder....! Vores søn på 5½ har endnu ikke fået nogen rokketænder på trods af han fik tænder tidligt. Men de kommer nok i løbet af det næste år.... han glææææder sig ihvertfald ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER