Fru SP

Køb af barnevogn mm

23 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger, så skal vi snart ud og købe barnevogn, lift, madrasser, regnslag, myggenet osv osv og kunne godt tænke mig at vide hvad I har fået af rabatter, da I købte jeres?!

Det er bare så jeg har en ide om hvor meget jeg skal forhandle og hvornår jeg skal sige, at jeg finder et andet sted at handle... For det er jeg villig til og hvis ikke andet, så køber vi den sgu hos ham Kent, når vi skal på sommerferie i Nordjylland i august og så må jeg finde ud af hvad jeg gør med transporten bagefter :lolhit

Da vi skal have en Odder, vil jeg selvfølgelig gerne vide hvad I har fået af rabat i Babysam!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Da vi købte barnevogn (i babysam - af Kent) var det med aftale om, at vi fik et gavekort på knap 1700 i rabat, som vi så får når vi henter og betaler vognen. Vi kunne også have fået det halve i kontantrabat, men det synes vi var fjollet, for vi kommer nok til at bruge flere penge i babysam alligevel :whistling . Jeg er ikke helt sikker på, hvad det svarer til i procent, men jeg TROR, at det svarer til, at vi har fået 10% i rabat på alt hvad vi har købt, som vi ikke allerede havde fået (en anden og større) rabat på. :)

Da vi handlede med Kent var der i øvrigt NADA prutten om prisen. Vi nævnte kort, at vi håbede på noget rabat nu når vi havde købt så meget (vi har nærmest købt alt i babysam...), og så gik han ud for sig selv og regnede, og så gav han os sit tilbud, og så lå det ret meget i luften at det kunne vi lissom tage eller lade være. Ved ikke, om vi kunne have fået mere i rabat, hvis vi havde presset på, men jeg er tilfreds med rabatten og jeg HADER at prutte om priser. Så jeg er/var yderst tilfreds. :)

(Ps. det skulle da undre mig, hvis man ikke kunne købe i Aalborg, men få vognen i København. Den skal vel alligevel bestilles hjem, så om de sender den det ene eller det andet sted hen kan vel være lige meget :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi købte barnevogn (i babysam - af Kent) var det med aftale om, at vi fik et gavekort på knap 1700 i rabat, som vi så får når vi henter og betaler vognen. Vi kunne også have fået det halve i kontantrabat, men det synes vi var fjollet, for vi kommer nok til at bruge flere penge i babysam alligevel :whistling . Jeg er ikke helt sikker på, hvad det svarer til i procent, men jeg TROR, at det svarer til, at vi har fået 10% i rabat på alt hvad vi har købt, som vi ikke allerede havde fået (en anden og større) rabat på. :)

Da vi handlede med Kent var der i øvrigt NADA prutten om prisen. Vi nævnte kort, at vi håbede på noget rabat nu når vi havde købt så meget (vi har nærmest købt alt i babysam...), og så gik han ud for sig selv og regnede, og så gav han os sit tilbud, og så lå det ret meget i luften at det kunne vi lissom tage eller lade være. Ved ikke, om vi kunne have fået mere i rabat, hvis vi havde presset på, men jeg er tilfreds med rabatten og jeg HADER at prutte om priser. Så jeg er/var yderst tilfreds. :)

(Ps. det skulle da undre mig, hvis man ikke kunne købe i Aalborg, men få vognen i København. Den skal vel alligevel bestilles hjem, så om de sender den det ene eller det andet sted hen kan vel være lige meget :))

Super :super

Tak for svar - det er nu meget rart, at have en ide om hvad man ca skal prutte sig til.. Jeg er normalt heller ikke god til det, men når nu jeg ved at så mange andre kan få rabat, så vil jeg også!!

Og ja, tænkte faktisk også at man sikkert kunne få den leveret til en Babysam herovre et sted :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror bare det handler om at være fræk nok og spørge, hvad skal jeg så give for det...

Man får ikke noget ud af ikke at spørge... Jeg har endnu ikke handlet stort ind, så har endnu ikke pruttet om prisen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror bare det handler om at være fræk nok og spørge, hvad skal jeg så give for det...

Man får ikke noget ud af ikke at spørge... Jeg har endnu ikke handlet stort ind, så har endnu ikke pruttet om prisen.

Ja, helt sikkert! Jeg har bestemt også tænkt mig at forhandle - det er slet ikke et spørgsmål, men spørgsmålet er hvor meget jeg skal presse dem inden jeg går og finder et andet sted og handler...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg arbejdede i babysam fik jeg af vide at det er fast i alle babysam butikker, at hvis man køber for over et vist antal kr. (mener at det er 10.000) på en gang får man 10% af beløbet på et gavekort. Barnevogne tæller ikke med <_<

Ved ikke med andre butikker, men jeg er heller ikke god til at prute om prisen, jeg bliver på en måde flov og genert :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg arbejdede i babysam fik jeg af vide at det er fast i alle babysam butikker, at hvis man køber for over et vist antal kr. (mener at det er 10.000) på en gang får man 10% af beløbet på et gavekort. Barnevogne tæller ikke med <_<

Ved ikke med andre butikker, men jeg er heller ikke god til at prute om prisen, jeg bliver på en måde flov og genert :rolleyes

Godt at vide, men :box hvis barnevogne ikke gælder med, for så kommer vi i hvert aldrig i nærheden af rabat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at vide, men :box hvis barnevogne ikke gælder med, for så kommer vi i hvert aldrig i nærheden af rabat!

jeg har ikke været der i over et halvt år, men den tid jeg var der talte det ikke med, og jeg tænker også at 10.000 kr. er meget at bruge på en gange, uden barnevogn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg arbejdede i babysam fik jeg af vide at det er fast i alle babysam butikker, at hvis man køber for over et vist antal kr. (mener at det er 10.000) på en gang får man 10% af beløbet på et gavekort. Barnevogne tæller ikke med <_<

Ved ikke med andre butikker, men jeg er heller ikke god til at prute om prisen, jeg bliver på en måde flov og genert :rolleyes

Det passer meget godt med vores rabat bortset fra at barnevognen altså har talt med så :) (Vi har sørme da ikke brugt 16000-17000 i babysam UDOVER barnevogn, det kan jeg slet ikke forestille mig overhovedet være muligt :P)

- Og mht. at bruge det på én gang: Kent var rigtig sød til at kigge boner på dét, som vi havde købt tidligere. Som han sagde, så ville han ikke give rabat på åregamle køb, men de ting, som vi havde købt igennem graviditeten, der fik han bon'erne med. :) Og den dag, hvor vi bestilte barnevognen, der bestilte vi også andre ting, som vi på den måde "aftalte at købe", men bare hverken betalte eller tog med hjem dén dag. F.eks. madrasser og regnslag og sådan :)

Edit: Har lige kigget i vores babybudget og vi HAR brugt en del end 17000 i babysam med barnevognen... Men slet ikke i nærheden af 27000 med barnevognen. Så nu synes jeg ikke, at det passer med 10% uanset om barnevognen tæller med eller ej :unsure Hmm, jeg tror altså, at det passer med at vi har fået 10% på de ting, som vi ikke allerede havde fået rabat på - og dermed også 10% på barnevognen. Men nu bliver jeg faktisk i tvivl :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste vi har købt i babysam er vores barnevogn fra Teutonia og fik så en lift fra Odder med uden beregning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en Odder Zip på x-dream stel (8.999,-) og fik INTET i rabat, da vi skal over 10.000,- for at BabySam taler om nogen form for rabat. Vi nægtede at ligge flere penge hos dem, så vi gik i ØnskeBørn og købte resten af udstyret og fik fine rabatter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner og regner og regner :lolhit Men nu har jeg gransket vores babybudget, og det passer med at vi har fået 10% i rabat på de ting, som vi ikke allerede havde fået rabat på, dvs. OGSÅ barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle svarene :) I må gerne kommer med flere..

Og Mette, tak for at du har regnet på det - det er jo dejligt at vide :loveshower

Så håber jeg bare vi kan få noget der ligner 10%, og så er jeg tilfreds :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik 5% i gavekort til BabySam i Lyngby da vi købte oddervogn + luksuspakke (madrasser, sengetøj og andet).

Fik at vide fra BabySams hotline/callcenter da jeg ringede at man standard kunne få 5% ved køb over 10.000kr og 10% ved køb over 15.000kr (tror det var 15, men måske var det 20 hun sagde..)

Men har læst om andre der fik talt sig til bedre rabatter. De var bare ikke særligt villige til det i Lyngby :( Sikkert alt for mange mennesker der har masser af penge... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt odder zip på et special tilbud de havde og fik lift, regnslag, sele, vedligeholdelses kit, pusletaske (som jeg syntes er grim) og vist nok noget mere med til tror vi gav 9 eller 10.000 kr. Vi pruttede ikke, da tilbudet vist var ret så godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik 5% i gavekort til BabySam i Lyngby da vi købte oddervogn + luksuspakke (madrasser, sengetøj og andet).

Fik at vide fra BabySams hotline/callcenter da jeg ringede at man standard kunne få 5% ved køb over 10.000kr og 10% ved køb over 15.000kr (tror det var 15, men måske var det 20 hun sagde..)

Men har læst om andre der fik talt sig til bedre rabatter. De var bare ikke særligt villige til det i Lyngby :( Sikkert alt for mange mennesker der har masser af penge... <_<

Uh, spændende - for det jo netop der vi regner med at handle.. Medmindre min mor kan skaffe os et bedre tilbud i Jylland, hvor hun er i gang med at presse priserne i de forskellige Babysam der ligger i området :) For kan hun det, må de dælme give mig det samme eller miste mine penge - så bliver det købt i Jylland!

Men synes helt generelt, at det er nogle usle rabatter de kommer med i Babysam - 5% :numse (men helt sikkert bedre end ingenting :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og igen tak, for alle jer der gider skrive herinde - det er jo super at man har en ide om det, når man står der og skal forhandle :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik 5% i gavekort til BabySam i Lyngby da vi købte oddervogn + luksuspakke (madrasser, sengetøj og andet).Fik at vide fra BabySams hotline/callcenter da jeg ringede at man standard kunne få 5% ved køb over 10.000kr og 10% ved køb over 15.000kr (tror det var 15, men måske var det 20 hun sagde..)Men har læst om andre der fik talt sig til bedre rabatter. De var bare ikke særligt villige til det i Lyngby :( Sikkert alt for mange mennesker der har masser af penge... <_<

Øv der købte vi også en Odder på x-dreamstel med odderlift og luksuspakke, så det blev over 10.000 sidste år...men ingen rabat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv der købte vi også en Odder på x-dreamstel med odderlift og luksuspakke, så det blev over 10.000 sidste år...men ingen rabat :(

Skod... <_<

Vi måtte også selv presse meget på. Det var kun fordi vi havde snakket med deres kundeservice at de gik med til det. I starten sagde de vist at beløbet var 13.000 før man fik 5%, fordi en barnevogn nu kan koste 10.000 i sig selv...

De kom ikke selv med tilbuddet om et 5% gavekort til butikken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg lige informerer om at vi idag har været ude i Lyngby Babysam og har fået SUPER god service, men det har vi nu fået alle gangene vi har været derude :loveshower Jeg kan i hvert fald slet ikke nikke genkende til alt den dårlige omtale Babysam har fået..

Anyways, vi fik uden egentligt forhandling 10% til et gavekort på hele beløbet, OGSÅ Odder barnevogn og lift.. Vi købte også lidt andet og får et gavekort på lidt over 1100 kr, som planen er at bruge på den luksuspakke til barnevognen (som jo i forvejen har en besparelse på over 700 kr).. Så jeg er egentligt meget godt tilfreds og tror ikke vi kunne have fået et bedre tilbud på det, men prøvede faktisk ikke - jeg var fint tilfreds med de 10% :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan jeg lige informerer om at vi idag har været ude i Lyngby Babysam og har fået SUPER god service, men det har vi nu fået alle gangene vi har været derude :loveshower Jeg kan i hvert fald slet ikke nikke genkende til alt den dårlige omtale Babysam har fået..

Anyways, vi fik uden egentligt forhandling 10% til et gavekort på hele beløbet, OGSÅ Odder barnevogn og lift.. Vi købte også lidt andet og får et gavekort på lidt over 1100 kr, som planen er at bruge på den luksuspakke til barnevognen (som jo i forvejen har en besparelse på over 700 kr).. Så jeg er egentligt meget godt tilfreds og tror ikke vi kunne have fået et bedre tilbud på det, men prøvede faktisk ikke - jeg var fint tilfreds med de 10% :glad

Super!!! :loveshower :loveshower :loveshower Jeg synes også at 10% er en god deal :super Hvilken Odder vogn endte I med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke jeg bringer indlægget ud på et sidespor, men vi skal også snart købe en ny barnevogn, men udfordringen er at kassebeholdningen er mere eller mindre tom lige nu. Er der nogen der ved om der er nogen butikker der sælger på afbetaling. Synes ikke lige jeg kan komme i tanke om nogen. Banken har jeg hørt og de var ikke til megen hjælp. Dernæst er det http://www.pengeautomaten.dk/, som vi tidligere har brugt, men det ville jo være bedst hvis vi kunne låne billigere igennem en butik og måske endda rentefrit. Beklager, hvis jeg har stjålet tråden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber ikke jeg bringer indlægget ud på et sidespor, men vi skal også snart købe en ny barnevogn, men udfordringen er at kassebeholdningen er mere eller mindre tom lige nu. Er der nogen der ved om der er nogen butikker der sælger på afbetaling. Synes ikke lige jeg kan komme i tanke om nogen. Banken har jeg hørt og de var ikke til megen hjælp. Dernæst er det http://www.pengeautomaten.dk/, som vi tidligere har brugt, men det ville jo være bedst hvis vi kunne låne billigere igennem en butik og måske endda rentefrit. Beklager, hvis jeg har stjålet tråden.

Har i overvejet en brugt?

Ellers tror jeg at bilka /a-z låner igennem express lån, og de har også vogne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER