Guest

seneste køb

57 indlæg i dette emne

Ja det er jo møg kedeligt bare at købe dagligvarer ind, så hvad er dit seneste køb til dig selv, til baby/barn eller lignende???

Kom gerne med løbende billeder af seneste køb, så vi andre kan blive inspireret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

mit seneste køb var til Koreatrolden købt d. 6/7

Julimåneds ventekøb

billeder+d.+9.8.12+060.jpg

billeder+d.+9.8.12+061.jpg

billeder+d.+9.8.12+063.jpg

Købt på tilbud bortset fra Pingu hos http://www.xn--mlkeb.../frontpage.html som er en lille hyggelig forretning i mit nærmiljø. Den er klart anbefalelsesværdi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit seneste køb er til mig selv :loveshower Camilla Framnes bog "hvis jeg kan, kan du også" den er netop kommet med posten idag, glæder mig til at læse den og blive inspireret :biglove

post-42-066771400 1342017721_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er faktisk ikke så god til at købe ting til mig selv.

Men har lige investeret ca. 20 kr i 12 nye hæklenåle

$(KGrHqJ,!q!E-w+GYe,MBP6FlVPnRg~~60_12.JPG

Så må det da kunne lade sig gøre at finde en, når man får lyst til at hækle :D

I samme omgang bestilte jeg også 2 nye opladere til min telefon. Glemte min eneste oplader hos mine forældre, så nu er jeg på en gammel (rigtig gammel) nokia, til jeg kommer forbi dem igen. Ret irriterende.

140.jpg

Bestilte dem i grøn og lilla, så er jeg da sikker på ikke at forveksle dem med nogle andres :rolleyes

Det sidste jeg har købt til lillefisen er en trøje med Peter Kanin.

post-2308-030281400 1342017756_thumb.png

C mener, at den er for tøset til en dreng, og det har han nok ret i. Så vi må håbe at der kommer en pige, hvis ikke nu så senere, der kan have den på. Kunne ikke stå for den :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I samme omgang bestilte jeg også 2 nye opladere til min telefon. Glemte min eneste oplader hos mine forældre, så nu er jeg på en gammel (rigtig gammel) nokia, til jeg kommer forbi dem igen. Ret irriterende.

140.jpg

Bestilte dem i grøn og lilla, så er jeg da sikker på ikke at forveksle dem med nogle andres :rolleyes

Hvor har du købt dem henne??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ov ja kom gerne med link eller henvisning til jeres køb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor har du købt dem henne??

De er fra ebay. Kan se, at de er taget af shoppen igen, for kunne ikke komme ind på linket. Håber da jeg får dem :unsure

Men hvis du søger derinde er der mange billige bud. Bare vær sikker på at det er med "EU Plug", så den passer i de danske stikkontakter.

Jeg søgte under "Wall charger EU micro usb" tror jeg nok. De er til samsung, der bruger microUSB stik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg købte noget til baby var vist de tre småfolk dragter jeg købte efter veloverstået eksamen :loveshower Fandt dem med rabat i en lille lokal butik, så kom kun af med 310 kr for tre heldragter :loveshower Prøver lige at finde billeder af dem på nettet, orker pt ikke at grave dem frem af babys tøjkasse :blush

post-350-008892000 1342024579_thumb.jpg

post-350-099773400 1342024571_thumb.jpg

post-350-086257000 1342024564_thumb.jpg

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst købte noget til mig selv :unsure I hvert fald ikke genstande... Jeg forkælte dog mig selv med sushi for en uges tid siden :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og sikke fine ventekøb, Vanni! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg købte noget til baby var vist de tre småfolk dragter jeg købte efter veloverstået eksamen :loveshower Fandt dem med rabat i en lille lokal butik, så kom kun af med 310 kr for tre heldragter :loveshower Prøver lige at finde billeder af dem på nettet, orker pt ikke at grave dem frem af babys tøjkasse :blush

post-350-008892000 1342024579_thumb.jpg

post-350-099773400 1342024571_thumb.jpg

post-350-086257000 1342024564_thumb.jpg

Jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst købte noget til mig selv :unsure I hvert fald ikke genstande... Jeg forkælte dog mig selv med sushi for en uges tid siden :mam

ej jeg er helt vild med den øverste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej jeg er helt vild med den øverste :)

Den er jeg også helt forelsket i :loveshower Og er vildt forundret over at butikken solgte den med 40% rabat, for såvidt jeg kan se på småfolks hjemmeside, så er den en del af sommer 2012 kollektionen :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er jeg også helt forelsket i :loveshower Og er vildt forundret over at butikken solgte den med 40% rabat, for såvidt jeg kan se på småfolks hjemmeside, så er den en del af sommer 2012 kollektionen :o

ej kommer du forbi igen, og ser den i en størrelse 80, vil du så ikke købe en til mig, så overfører jeg gerne penge til dig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej kommer du forbi igen, og ser den i en størrelse 80, vil du så ikke købe en til mig, så overfører jeg gerne penge til dig:)

Det tvivler jeg desværre lidt på, at jeg gør, i hvert fald foreløbig, det er lidt bøvlet uden bil. :unsure Men skulle jeg gøre det, så vil jeg gerne :)

Edit: Fandt tilgengæld lige deres hjemmeside, men der er dragten ikke på udsalg :huh

http://www.loppenogmusen.dk/smaafolk-40/baby-56-98.html

Gad vide, om jeg det var en fejl, at jeg fik rabat på den så? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop i dag købt politikens graviditetsbog. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan seriøst ikke huske hvad det sidste jeg har købt det var... tror måske det var noget nyt undertøj LOL

Har slet ikke købt noget til baby endnu, og gør det heller ikke før efter NF - kan ikke magte at skulle igennem det samme som sidst med at pakke det hele væk, samtidig med at det er for hårdt at se på...

6 uger - gå så!

Gud ja, jeg tror da også at det var undertøj, jeg købte, sidst jeg købte til mig selv :) Var træt af usexede ammebh'er, så købte en pæn enkel sort push-up og et yndigt lyseblåt sæt med blonder i min nye størrelse :hophop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tvivler jeg desværre lidt på, at jeg gør, i hvert fald foreløbig, det er lidt bøvlet uden bil. :unsure Men skulle jeg gøre det, så vil jeg gerne :)

Edit: Fandt tilgengæld lige deres hjemmeside, men der er dragten ikke på udsalg :huh

http://www.loppenogmusen.dk/smaafolk-40/baby-56-98.html

Gad vide, om jeg det var en fejl, at jeg fik rabat på den så? :blush

tak for linket, så må jeg lige gøre op med mig selv, om jeg kan leve uden den :). Og rabat er da super dejligt, om det var en fejl eller ej, så var det jo bare dit luck :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige bestilt:

post-259-089254700 1342037863_thumb.png

Du bliver super lækker i det der! Piiiiiift! Hvor er det fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bliver super lækker i det der! Piiiiiift! Hvor er det fra?

Hvor du sød smukke.. :)

Det er fra zizzi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par sorte ballarinaer, magen til de gamle jeg havde, som min hund tyggede i stykker.

post-2846-007281100 1342048351_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et par sorte ballarinaer, magen til de gamle jeg havde, som min hund tyggede i stykker.

Nå ja, og den her bikini :rolleyes

post-2846-040115800 1342048457_thumb.jpg

post-2846-053498100 1342048464_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit seneste køb er lige kommet ind af døren her til morgen :)

Tøj til bettemanden :loveshower

post-2304-021556700 1342092334_thumb.jpg post-2304-002657800 1342092347_thumb.jpg post-2304-042101700 1342092355_thumb.jpg post-2304-003055400 1342092362_thumb.jpg

Heldragten og smækbukserne fik jeg til omkring halv pris på nameit.dk der holder sale for tiden. Det ser dog ikke ud til de har lige dem derinde længere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sidste jeg købte er en hæklet elg :D men har ikke modtaget den endnu.

Ellers har jeg modtaget i dag noget hjemmelavet legemad til Liva :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det seneste jeg købte var en masse lækkert sommertøj til pigerne fra Pomp de lux ifm. at de havde 50% udsalg - efterhånden krydser jeg fingre for at de stadig kan passe det til næste år - og ellers er det måske meget heldigt at vi har 3 piger, så den næste i rækken kan arve, for slidt er det i hvert fald ikke blevet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det seneste jeg har købt er denne hovedpude. Sover simpelthen så dårligt om natten på grund af den gamle hovedpude, så nu må vi se om denne bliver løsningen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER