Freyasmor

Terminsliste

8 indlæg i dette emne

Er det for tdligt og lave en Terminsliste??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke nødvendigvis. Jeg vil bare ikke lave den.. De første 3 der lavede terminslisten i september-gruppen - inkl mig selv - mistede, så jeg har en forestilling om at jobbet er 'cursed' hvilket er fuldstændig latterligt!

Jeg har termin 6. Marts, vil føde på Kolding Sygehus og vil vide kønnet.

Åh gud... Kan da godt forstå, du lige trækker dig tilbage... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt lave den.. Men tror jeg venter til efter NF.. Ikke fordi jeg er overtroisk eller noget.. Bare for en sikkerheds skyld :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det ville da være rigtig fint med sådan en liste, men det er helt fint for mig med at vente til efter NF. Der er jo heller ikke sååå lang tid til mere.

Freyasmor - jeg kan se at vi har samme dato'er, det er da lidt hyggeligt :), selvom jeg tror min bliver rykket efter scanning. For ægget blev i hvert fald ikke befrugtet den 17., det ved jeg med 100% sikkerhed ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det ville være rigtigt fint med sådan en liste, og det er helt fint for mig at vente til efter NF :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freyasmor - jeg kan se at vi har samme dato'er, det er da lidt hyggeligt :), selvom jeg tror min bliver rykket efter scanning. For ægget blev i hvert fald ikke befrugtet den 17., det ved jeg med 100% sikkerhed ;)

Sjovt vi har samme dag :D Jeg tror dog også min bliver rykket en smule :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da helt bestemt vi skal have en terminsliste :) håber dog lidt at der er en anden der byder ind på opgaven, da jeg ikke er for kvik til den slags :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer til i koret og siger: Ja tak, men er der en anden? Jeg har simpelthen ikke overskud til noget som helst for tiden. (Undskylder også lige mit nærmest totale fraværd i samme dur)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER